Irina

Aloittaja dryad, lokakuu 08, 2003, 02:23:02

« edellinen - seuraava »

dryad, jokaeijaksakir...

musta Juulian totuudet on varmaan parhain suomalainen sarja. ;D On NIIN hyvä tunnarikin!

Ronjaronjanen

No voih. Olis nyt vaan annettu Tonin laulaa luritella se tunnari. Kun kerran on biisin tehnytkin. Enkä muutenkaan pidä siitä Irinasta. Taas sellanen samanlainen suomalainen naisartisti joita on jo ihan tarpeeksi ja joka ei suuremmin eroa useimmista muista.

Dryad,jokaeied.jaksakirj.

En kyllä edes muista, minkä näkönen tää Irina on, vaikka sen musavideon oon nähny. Mut onkohan se albumi-projekti kuollu kokonaan, ku ei oo siis mitään kuullut siitä.. Ehkä Herra Toni the Tuottajajalta on loppuneet biisien aiheet, ku on viime aikoina saanut luovuuttaan muuallekin purkaa (Median Tukahduttama Ihminen)... :o

rautalintu

Minen ole koskaan nähnyt kyseistä Irinaa. Se levyprojekti on saattanut kuolla, samoin kuin Kauko Starrin Anteeksi saanko tanssittaa? albumi, jonka piti ilmestyä loppuvuodesta 2002. Tiedä sitten.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

No, se Irina onkin, niin "massaan" sekottuvaa porukkaa jota ei muista, jos ei ihan muistelemaan käy...  ::)

*tuuli

tonin sooloura olis mukavasti startannu ( ? ) siitä jos se olis itse laulanut ne "irinan" ( eli siis tonin ) kappaleet...... ;)
se irina on niin massa, äänellisesti ja ulkonäöllisesti... ainaki mitä sen oon joskus tv:ssä nähnyt...

rautalintu

Siis kuka hän on? Jostain bändistä vai yhtäkkiä ilmestynyt tyhjästä?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Varmaan ilmestyi tyhjästä... ;D en ole koskaan siitä mitään kuullut paitsi syksyllä levynsä myötä...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

mä en oo kuullu siitä mitään muuta kuin sen juulian totuudet joskus radiosta.

puska

en kyllä tiedä. mutta se juulian totuudet kulutettiin ihan puhki, muuten se ois ollu hyvä. ja en ole neidolta edes muita biisejä kuullut.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Se Irina onkin varmaan tempastu ihan ilmasta siihen juulian totuudet juttuun. En mä ainakaan muista nähneeni kyseistä naikkosta missään... ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.