elämää tärkeämpi kysymys

Aloittaja virtahepo, marraskuu 08, 2003, 12:03:31

« edellinen - seuraava »

salza01

eikö se oo periaatteessa ystävän työ? ;)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

aivan, mutta valitettavasti sellaisia kunnon ystäviä on niin pirun vaikea löytää...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Niin. Kunnos ystävii on tosi vaikee saada... :-/ Varsinkaan sellasii, jolle vois kertoo kaikki asiat luottamuksellisesti ja ei tartteis olla huolissaan puhuuko hän niitä eteenpäin. Ja sellasii, jotka tukee kaveriaan vaikeina aikoina.
So sad!

Mietin juuri pitäisikö tällaiseen topiciin kirjoittaa nimimerkillä Lucifer's Child -90, mutta tyydyin kuitenkin tähän.

Mikä teitä ihmisiä noin kamalasti ahdistaa? Kaikki teinit nykyään on jotain masentuneita anorektisia satanisti vegaaneja. Useimmiten kaikki mielipaha on vain itse aiheutettua. Mieti mitkä asiat aiheuttavat sinulle pahaa oloa ja pyri poistamaan niitä.

salza01

se jätkä, saattaa tulla yllätyksenä,mutta ku tää elämä ei oo aina sitä ruusuilla tanssimista..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

*tuuli

just niin. etkö se jätkä ole muka koskaan elänyt ''teini-iän kriisiä'' ja sen masennuksia.... älä väitä ettet ole!

Lainaajust niin. etkö se jätkä ole muka koskaan elänyt ''teini-iän kriisiä'' ja sen masennuksia.... älä väitä ettet ole!
Väitän etten ole. Milloinkaan minulla ei ole ollut mitään vaikeuksia, tai jos on niin ne ovat olleet lähinnä muiden aikaansaannoksia. Olen varsin tulevaisuuteen suuntautunut ihminen. So what jos nyt harmittaa. Ei kannata sen takia heittää pyyhettä kehään ja menettää tulevaisuuttaan.
Toinen asia on ollut se kun joskus ala-asteella puhuttiin murrosiästä. Ei siinä mitään, mutta minua otti todella suuresti päähän kun kaikissa kirjoissa luki jotain tyyliin: "Nuori saattaa tuntea hieman epävarmuutta omaa seksuaalista identiteettiään kohtaan. Tällöin nuori yleensä hakeutuu porukkaan, jossa vertaillaan omia kokemuksiaan ja peniksen pituutta. Varsinkin pojat pitävät tärkeänä seksikokemuksiaan."

Tuo pisti niin sylettämään silloin. Päätin etten ikimaailmassa olisi tuon kaltainen nuori ja alkaisin vastustamaan kaikkea kapinointia. Yrittäkääpä lukea tuo teksti uudelleen ja korvatkaa sana 'nuori' teidän omalla nimellänne. esim. "Ville saattaa tuntea hieman epävarmuutta omaa seksuaalista identiteettiään kohtaan. Tällöin Ville yleensä hakeutuu porukkaan, jossa vertaillaan omia kokemuksiaan ja peniksen pituutta. Varsinkin pojat pitävät tärkeänä seksikokemuksiaan."

vik

Lainaa
Toinen asia on ollut se kun joskus ala-asteella puhuttiin murrosiästä. Ei siinä mitään, mutta minua otti todella suuresti päähän kun kaikissa kirjoissa luki jotain tyyliin: "Nuori saattaa tuntea hieman epävarmuutta omaa seksuaalista identiteettiään kohtaan. Tällöin nuori yleensä hakeutuu porukkaan, jossa vertaillaan omia kokemuksiaan ja peniksen pituutta. Varsinkin pojat pitävät tärkeänä seksikokemuksiaan."

Tuo pisti niin sylettämään silloin. Päätin etten ikimaailmassa olisi tuon kaltainen nuori ja alkaisin vastustamaan kaikkea kapinointia. Yrittäkääpä lukea tuo teksti uudelleen ja korvatkaa sana 'nuori' teidän omalla nimellänne. esim. "Ville saattaa tuntea hieman epävarmuutta omaa seksuaalista identiteettiään kohtaan. Tällöin Ville yleensä hakeutuu porukkaan, jossa vertaillaan omia kokemuksiaan ja peniksen pituutta. Varsinkin pojat pitävät tärkeänä seksikokemuksiaan."

Hmm. En nyt varsinaisesti tajua mitä tekemistä tuollaisella seksivalistuksella on sen kanssa että päätit kapinoida kapinointia vastaan?
Tai siis, tiedän kyllä että peruskoulun kirjat eivät yleensäkään mitenkään loistokkaita ole ja varsinkin ihmisen biologia menee usein opettajilta vähän ohi, mutta mielestäni ainakin on hyvä että jossain tuollainen opetetaan.
Lapsuuden ja aikuisuuden väliin jäävät murros- ja teini-ikä usein ovat hankalia ja aiheuttavat kaikenlaista paskaa pienelle mielelle ja ihan hyvä jos se Ville on joskus tuollaista lukenut eikä sitten 14-vuotiaana ehkä masennu totaalisesti kun luulee olevansa homo koska toisten poikien peenikset vähän kiinnostaa, vielä parempi jos Ville ei kiusaa Kallea koska Kallea saattaa vähän kiinnostaa Villen peenis. Yhteiskunta ja varsinkin yläaste on toisinaan vähän homofobisia ja kaikki erilainen on kamalaa. (tai jollekin tavoiteltavaa)

Ihan kiva jos kykenet pitämään mielesi koko ajan selkeänä ja olemaan välittämättä ympäristön paineista, toisaalta vähän kadehdittavaakin, mutten käsitä miksi suhtaudut niin jyrkästi niihin moneen muuhun jotka tuohon ei pysty.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Kummallisia ihmisiä täällä.
Tässä tahtoisin lähinnä käydä "se jätkä":n kimppuun.

Sinulla ei taida todellakaan olla mitään ongelmia, ehkä ei ole koskaan ollutkaan kun tuollaista tekstiä päästät suustasi. On varmasti hankala ymmärtää mitään jos itse elää täydellisyyden kuplassa.

Voin sanoa näistä teini ahdistuksista ja muista sen verran että, että olen itse nyt 17- vuotias ja kärsin masennuksesta, olen sairastanut sitä kohta kolme vuotta. Siitä lähtien kun äitini tappoi itsensä ja veljeni. Tällä hetkellä elän lääkkeiden varassa, hetkittäin eteenpäin.
Enkä todellakaan kestä kuulla enää yhtään sanaa kuinka joku ymmärtämätön juntti puhuu jostain mitä ei todellakaan ymmärrä.

Niin makaa kuin petaa ja sitä niittää mitä kylvää. Kai sille äitisi teolle on takana jonkinnäköinen syy. Ei se ole mikään erivapaus tulla sanomaan toisille, että "hei, mulla menee vähän huonosti ku mun mutsi teki itsarin, joten sä et saa nyt syyttää mua". Joka toisella teinillä täällä Suomessakin on joku masennus tai syömähäiriö. Kai se sitten on jotain mielen heikkoutta jos sortuu toisten haukkumiseen, aivan kuten tuossa äsken teitkin. Se on minulle aivan yksi lysti mitä mieltä sinä olet minun mielipiteistäni, mutta tuo sinun negatiivinen asenteesi muihin ei varmasti auta paranemistasi.

Anteeksi agressiivisuuteni.
Toivon vaan että kun sinun maailmasi sortuu, niin osaat sitten käsittää näitä "ongelma tapauksia"

*tuuli

jaa jaa... on tuo se jätkä sitten outo ihminen...... ;) hehe, no ei.
milla raukka... yritä pärjätä elämässä eteenpäin.  :-*

jouhu

Sanoko se jätkä...ekas, että jos on ahistunu, niin se on ihan oma vika ja sitten sano jotain tapaan, että jos on ollu jotain vaikeuksia, niin ne ovat muitten aiheuttamia? pieni ristiriitä...

En halua kiusata, mutta jäi vaivaamaan pikkasen toi...

Wirtabiuha

Se oli sun syy että sun mutsis tappo ittensä... joo, Ei!
Ehkä mä ymmärsin väärin mutta tolta se kuullosti! Sä (seJätkä) sanoit että kaikki ongelmat on itseaiheutettuja, eihän se vältäämättä ihan noinkaan ole, se vaan että jos on vähänkään masentunut niin kaikki pienetkin asiat tuntu isoille ja sylettää ja masentaa ihan vitusti!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

mun mielestä on tosi perseestä hyökätä ton millan kimppuun, ihan ku sillei ois muutenki jo vaikeeta..

sejätkällä ei oo vissii ikinä ollu suuria huolia, kun se suhtautuu KAIKKEEN tuollai..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.