elämää tärkeämpi kysymys

Aloittaja virtahepo, marraskuu 08, 2003, 12:03:31

« edellinen - seuraava »

*tuuli

Tyhmä kysyy mutta miks se on just 7+6=13, miks ei vaikka 12+1? En oikein hokannut.

Wirtabiuha

Epäilen että se viittasi tähän elää 76vuotiaaks... siis 7+6...
  juu, toi on aina itsekästä ajatella että ei kukaan mua jäis kaipaamaan... blaah, niin varmaan heposeni! Kyllä me ainakin kelattais että missä tämä aina vastaan väittävä, Sejätkän kanssa usein samaamieltä oleva, silti hyviä mielipiteitä laukova virtahepo on?...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

virtahepo

Juu,varmasti mua kaivattais internetin keskustelupalstoilla vastaanväittäjänä.. ;D
Nyt mä en varmaan voikaan tappaa itseäni.

Wirtabiuha

Aivan!  ;D  :D

Eikun joo... Perjaattees se on varmaan kauheinta kuolla syytettynä jostain jutusta, mitä ei ole tehnyt... Ei kai se kuoleminen satu...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

virtahepo

Kauheinta olis kuolla pelästyneenä.
Minä ainakin pelkään kuolemista esim siten että kävelen pimeässä ja joku hyökkää vaikka puukon kanssa ja tappaa mut. Ei siinä kuolemisessa tai kivuissa mitään sinäänsä, mutta se että säikähtää,on pahinta.
Esimerkiks jos joku tulis ja ampuis mut takaapäin niin että en edes huomais että se aikoo ampua mut, niin se ei olis yhtään kamalaa.. Vapaaehtoisia murhaajia??

On hyvin epätodennäköistä kuolla pelästyneenä. Pelon aiheuttamat fysikaaliset muutokset elimistössä edesauttaa selviytymistä epätavallisesta tilanteesta. Ja mitä ampumiseen takaapäin tulee niin eiköhän sen aika äkkiä tajua sen jälkeen kun hauli lävistään ihon. Yleensä ammuttaessa ei edes kuole sillä punaisella sekunnilla, paitsi päähän ammuttaessa.

Kärsimys on osa jokaisen ihmisen elämää, turha sitä on vältellä. Miltähän mahdatte eturintamalla olevalta sotilaalta tuntuvan? Silloin taitaa olla turha pelätä mitään, jos yksikin onnekas tykistöisku saattaa päättää elämän aika nopeasti. Kun ajattelen kaikkia sotia ja maailman tapahtumia, minusta on jotenkin omituista viettää jotain mahtavia hautajaisia. Se on vähän kuin lausuisi rukouksen aina ennen syömistään.

KristalliEnkeli

tost pelästymiskuolema-aiheesta sen verran, et kai mun sit täytyy toivoo et mut ammutaan takaapäin ja päähän, niin et kuolen heti, enkä kerkee pelästyy...oikei.

Virtahepo ~> mä en ainakaan haluu murhata sua, ainakaan vielä :D, tuskin koskaan

BTW. Tuli tässä mieleen et jos katse vois tappaa ni mä olisin varmaan tappanut jo aika monta ihmista, ja olisin kyl itekin varmaan kuollu jo aikoja sitten...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Onneksi se ei voi tappaa, mäkin olisin ollut vainaja jo monta kertaa ;D ;D ;D
   Mutta.. hmm.. en mä kyl ketään varmaan olis kuitenkaan ihan "tappanut" itse, sellanen katse joka jotenkin vaan satuttaa, olis parempi :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jousku

ONNEKS! Onneks ei pysty tappamaan katseella! Mä olisin jo kuollut nainen! Ja muutama muukin olisi tullut murhattu...turhankin moni...ehkä.

(Paska kone!)

emmi*

juu todellakin, onneks katse ei voi tappaa nimittäin mä oisin jo kuollu ja mä oisin jo tappanu muutaman ihmisen ;)

jousku

Mua muuten ärsyttää ihan älyttömästi, kun tää ei rekistöröidy!! Ja kun yriän laittaa mun "oikeella" nimellä, eli jouhulla, niin se sanoo vaan, että se nimi on jo käytetty. Nytten pitää käyttää sitten samankaltaista niemä...Kökkö!

virtahepo

Noh,oikeastaan on ihan typerää sanoa että millaista on ja miltä tuntuu silloin kun on kuolemassa. Minä en ainakaan voi kokemuksesta puhua ;D Tuskin kukaan teistäkään.. ::)
Mutta katsoin joskus jotain dokumenttia jossa haastateltiin muutamia ihmisiä joita oli ammuttu. He sanoivat että eivät muista välikohtauksesta miltei mitään.

Wirtabiuha

Tosta katseella tappamisesta... Multa kysytään tosi usein että yritänkö mä murhata katseella... Viimeks tänään...

Sitten ihmiset, kuolisittekste mielummin kuumaan vai kylmää? Siis että jäätyisittekö vai palaisitteko jotenkin?

Mä varmaan haluisin kuolla kylmään koska elin toiminnot hidastuu ja blaa blaa, ei tunne paljon mitään...

Roviolla ois tavallaan olla mielenkiintosta kuolla... Mä olen noita ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

mä varmaan kuolisin mieluummin kuumaan, se kuulostais paremmalta  ;D ...en kyllä osaa sanoa, että kumpi todellisuudessa olisi parempi vaihtoehto...

BTW. mikä muuten olis kuolemaa pahemman kohtalon pahempi kohtalo?...*eh* toi tais mennä multa iteltäni ainakin yli ymmärryksen, mut te oottekin mua viisaampia...toivon niin :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

mulla pienenä oli yhdesti semmoinen vaihe että mä en uskaltanut nukahtaa kun pelkäsin 'etten herää'. ja sit kun aina aamulla heräsin olin tooosi helpottunut. :)

kauhen tapa kuolla on kituen tai vaikka hukkumalla.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.