JOULUMUISTOJA...

Aloittaja hande^, joulukuu 25, 2003, 07:21:09

« edellinen - seuraava »

hande^

Mitä kaikkee kivaa saitte lahjaks...? Mikä oli paras lahja? Tapahtuko joulua mitää hauskankatastrofaalista ( esim. kuusi sytty palamaan...)?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

emmi

no mä en saanu paljo mitn...
sain uuden pyjaman,villasukat,tumput,apulannan single kokoelman ja sitten kieleen lävistyksen jahka vaan meen ottaan sen :)
ja paras oli tietty toi single kokoelma ja lävistys!
meijän joulussa ei tapahtunu mitään kummallista...
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Tuota, sain pukilta bassovahvarin :) kivaa kun on rikas suku ;D vaikkei ite ollakaa :) ja mitäs muuta.... 29 pantteriaskia (kamu tietää mun riippuvuudet ;D ) , tyyny, sulkaalevy, Apiksen levy joka mulla kyl oli jo, kaulaliina ja villasukat :)

Eipä mitään kummempaa sattunut, paitsi pukki oli tuiskeessa.... ;D Muuten ihan tavallinen joulu oli. Eli mummolassa perheen, serkun perheen ja mummon ja vaarin kanssa. Kahelta alotettiin syömään ja neljältä tuli pukki, sit kun serkun perhe oli lähtenyt nii alkovat vähän ryypiskeleen, niinkus aina.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

hmm... lahjaksi sain pyjaman, the crashin melodraman, zen cafén kokoelman, kannettavan cd-soittimen ja jackass-leffan.
tämä joulu ei niin tuntunut joululta, en tiedä miksi. kun nyt meni lukioon niin tuntuu koko ajan minullekin pukkaavan jotain stressiä eikä tästä joulustakaan kovin osannut nauttia. mutta kyllähän niitä jouluja vielä tulee :). toivottavasti...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

mä sain kaikkee muumeihin liittyvää. [tykkäilen muumeista.] tuli yäkkäriä,kirjaa,sukkia ym muumia. ;)
sit sain ihan sikana pyyheitä ja pahat pojat leffan,jota oon itseasiassa lähössä júst kattomaan.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Wirtabiuha

Kicksit on suuret! Sain basson,  ::) *sekoilee riemuissaan*kyllä on hieno! Ja sitten Lannan syitä ja seurauksia, säärystimet, kaulaliinan ja lapaset,  bassoon kuljetus säkin, korviksia ja.. en mä muista...

Kyllä! Katastrofi on tapahtunut, pikkubroidi sai rumpukapulat sekä pienen sähkökitaran sekä mikin, siihen sitten huudetaan ja soitetaan käärmeitä, juviä ja käännä se poissia, heräsin tänäänkin siihen, että broidi hakkasi tynnyriä niillä helvetin kapuloilla!  >:(
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Apua! En tuukkaan sinne ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

vik

pidän tästä materian juhlasta aina kun saan miellyttävää materiaa ja tänähän vuonna tosiaan sain.

tuli musaakkia:
the dandy warhols - thirteen tales from urban bohemia
jet - get born
muse - hullabaloo (dvd)
myslovitz - korova milky bar
pirates of the caribbean - soundtrack
sielun veljet - l`amourha

sekä elokuvia:
jackie brown
the two towes - see

lisäksi kaksi leffalippua ja niin paljon rahaa että saan ostettua kannettavan cd-soittimen rikkoutuneen tilalle. :o ihan hitosti sälää.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Silti_Onnellinen

hmmm...no mä sain Apulannan hupparin, lumilautaan siteet ja kengät, rahaa, jonkun villa/neule paidan, koriste enkelin, hyppynarun (?)...heee...joku pilailee mun kustannuksella..., nalletossut, leppäkerttutossut, hajuvettä, digikameran...
ööö..en muista enempää.

Parhaimmat oli digikamera ja Apis huppari ja sit tietty ne lumilaudan lisävarusteet  ;)

Meidän pukki puhui myös vähän levottomia..jos olisin vielä uskono joulupukkiin, niin olis voinu usko loppua kesken.
Ei tapahtunu aattona, mut pari päivää sitä ennen..niin meinas reppu syttyä palamaan...tosi turvallista...  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Silti_Onnellinen

heiiiii...ja arvatkaa mitä?
Mä oon oppinu viheltämään!   8)
en oikeesti oo ennen osannu...aika hienoo...en mä nyt muuta enää teekään *viheltelee*

älkää naurako.tää on hieno asia.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

blind_eye

mä sain:
technicolour: way out
don huonot: olimme kuin veljet
beats and styles:this is...beats and styles
ripsipiirakka: ota mut (sinkku)
evanescence: going under (sinkku)
tiikeri-muki
ihan liikaa suklaata
3510i puhelimen :)
sukkia
shampoita ja sen sellasia
nappikuulokkeet
lipun metro-auto areenalle 31.1 (pmmp, tik tak, skandaali, UNIKLUBI  ;D ) ihan paras lahja serkulta  :D
en muista nyt enempää, mutta kyllä tuo taitaa jo riittää... :)

ei meillä mitään ihmeellistä tapahtunu... ihan kiva joulu  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Vilkku

Lainaaheiiiii...ja arvatkaa mitä?
Mä oon oppinu viheltämään!   8)
en oikeesti oo ennen osannu...aika hienoo...en mä nyt muuta enää teekään *viheltelee*

älkää naurako.tää on hieno asia.

Olen kateellinen, mä en osaa viheltää. Ollenkaan. Pari vuotta sitte päätin etten luovuta ennenku opin mutta ei sitä voi ku luovuttaa kun ei pihaustakaan tule :P

Lahjaksi sain kaikkea kivaa. Ja hyödyllistä, en mitään krääsää, olin tosi tyytyväinen. Yks parhaista oli ainakin eräs tähän painokelvoton SinCityn tuote ;)
[ -You should see my scars- ]

Vilkku

Ai niin ja se pitää mainita joulumuistona, että tänään käytiin isovanhempien luona Heinolassa. Siinä kun oltiin lähdössä, ni kiinnitin vaan huomiota että naapurin pihaan pysähty auto ja Sipehän se sieltä nousi :) Pitää varmaan alkaa enemmänkin päivystää isovanhempien kämpillä ;)
[ -You should see my scars- ]

emmi

vähän siistii! mitäköhän se sipe siellä teijän isovanhempien naapurissa teki ;)
no joo :)

hei mä haluun lisätietoo tosta ihme metro-auto areena systeemistä, koska siellä on uniklubi!! tahtoo nähä uniklubin!
älä tunnusta jos sattuu

taika

Joulu oli ihan kiva. Sain paljon lahjoja, mut en jaksa selittää että mitä. :)
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.