Sisarusrakkaudesta

Aloittaja puska, tammikuu 05, 2004, 01:41:29

« edellinen - seuraava »

puska

tälläinenkin aisa on minulle aika uusi.
tai, sitten sitä vasta niin kun tajuaa, että kuinka tärkeä se minun ainoa veljenikin minulle on, kun se häipyy armeijaan ja muuttaa sen jälkeen kokkolaan. enää viikko lähtöön. ihan itku silmään tulee. ei sitä aikaisemmin ole tuota veljeä oikein osannut arvostaa. mutta nyt sitä vasta tajuaa, että kuinka tylsää ja ikävää ilman sitä tulee täällä olemaan...
onko teille sisarukset tärkeitä? vai ihan sama vaikka niitä ei olisikaan..?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

Mulla on 12 vuotta vanhempi isosisko..Meidän välit ovat tässä parin vuoden aikana lähentyneet hyvinkin paljon ja ollaan paljon yhdessä. Systeri auttaa jos oon pulassa ja siihen voi luottaa siinä mielessä, ettei se juorua mutsille. mä rakastan mun siskoani todella paljon ja olen niin kiitollinen, että hän on olemassa...kaiken lisäksi hän asuu ihan kävelymatkan päässä, joten jos tulee ongelmia niin sinne vain sitten yöksi

*noinh, tulipahan avauduttua sitten tuonkin suhteen*
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Vilkku

Mulla on itseäni 2 vuotta vanhempi isoveli, joka on mulle todella rakas. En tiedä mitä tekisin ilman sitä. Sitä ei onneks armeijaan otettaiskaan mutta kyllä tässä molemmat varmaan viimeistään parin vuoden sisällä alkaa kotoa muuttamaan. Kukahan minut sitten hakee keikoilta yöllä kotiin ? Ei voi olla kuin todella kiitollinen että on saanut noin hienon veljen.
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Mun 3.5v vanhempi broidi on ollu mulle tosi tärkeä, mut ei se ny enää niin paljoa mun elämään vaikuta. Koht se menee armeijaan ja sit muuttaa varmaan pois...

onhan mun veli toisaalta pelastanu mun hengen about 4 kertaa, mutta se on kans ite aiheuttanu ne tilanteet aina ;D
Sille ei voi mitään jos se tahtoo jotain, vaikka koneelle... *naps* kone kiinni ja sisko ulos vasemmalla kädellä. Se on tommonen hapkidon vanha harrastaja ni ei sille oikeen maha mitään...  :-/ (ellei vedä parrasta :D )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

taika

Mul on yksi sisko ka kaksi veljeä, olen perheen nuorin. Kaikki sisarukset on tosi tärkeitä mutta ei niiden kanssa tule vietettyä kauheasti aikaa ku ei kukaan asu kotona. Mutta, hauskojahan ne toki on.
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

rautalintu

Mulla on 1 vuoden vanhempi ja 2 v. nuorempi sisko. Meillä on sellanen viha-rakkaus suhde keskenämme ;D Vanhempi lähti opiskelemaan muutama vuosi sitten, eikä olla kauheesti nähty sen jälkeen. Mutta sitten ihana pikusysterini. Joskus me ollaan kuin parhaat kaverit ja joskus sitten hakataan toisiamme nyrkein ja pesäpallomailoin :D Kyllä he ovat todella tärkeitä mulle, varsinkin kun mulla ei ole oikeestaan ollenkaan kavereita.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza01

mun isoveli on mua 7 vuotta vanhempi ja oikeestaa me ei ees puhuttu toisille jotai 4 vuotta sit. ku sillä oli syöpä ja se oli erittäin äkänen ja pahantuulinen sillon koko ajan ni en uskaltanu inistä sille. mutta nyt kun se on löytänyt pari vuotta sitten itsellee naisen, jonka kanssa tutustuin ja tämän muijan takia meillä on nyt tosi hyvät välit ja mun veli on mulle tosi rakas<3 mukavaa kun tulee toimeen niitten molempien kanssa ja ne aina pelastaa mut pahalta. :D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

mulla on 5 vuotta vanhempi isoveli, eikä me enää oikeestaan ees kauheesti puhuta toisillemme eikä mitn muutakaan. sillon ku me oltiin pienempii ni mä aina haastoin riitaa ja jorikin(mun veli:) ) kiusas mua :)
et kuhan se ny muutta tosta omaan kotiin ni tuskin me kauheesti nähään ellei se tuu käymään kotona tai jos mä satun tartteen yösijaa.. riippuu tietenkin et mihin päin suomee se on muuttamassa :)
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

tietenkin mun ainokaiset veljeni on tosi ihunia molemmat... vaikka ne joskus ottaa päähän... ;D mut jos mä vaikka rupeen ajatteleen et millasta mun elämä olis ilman niitä...-> ei käy!

:-* :-* :-* :-* :-* <~ tuomakselle ja ilkalle

blind_eye

mun veli on oikeen huippuärsyttävä, sa taitaa olla siinä iässä (14) että on pakko koko ajan ärsyttää... mut onhan sekin ihan jees muuten...  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

pikku_piru

mulla on kolme vuotta vanhempi veli enkä tiiä mitä tekisin ilman sitä!  en ees muista miten monesti auttanu mua... ainut mikä siin ärsyttää ni se et se tekee kaiken oikein (hyvä koulussa,ei polta, juo sillee sopivan usein....jne.)  eikä tarvii pelätä et kertos mun mokista porukoille...!  :)

blind_eye

mä oon aina halunnu isoveljen, mulla on kyllä serkku joka on mulle vähän niinku isoveli, se on mua 4 vuotta vanhempi. se tietää melkein aina et mitä mä teen ja missä meen. pidetään yhteyttä tosi paljon  :) mulle veli melkein enemmän kun oma veli  :) mut kyllä oman veljen kaa tulee pelattuu pleikkaa ja käytyä pelaamassa jalkapalloa ja jääkiekkoa... varsinkin nyt kun ei kumpikaan tunne ketään meiltäpäin (kun vähän aikaa sitten muutettiin)... paitsi kyllä se veli taitaa siellä käydä aika paljon missä ennen asuttiin... mut on se kyllä mulle tosi tärkee, sitä en voi kieltää  ;D ja niin on serkkuki tosi tärkee, vaikka se on jo 'iso' 19v.  ;D ja se jaksaa välittää musta edelleen tosi paljon, niinku mä siitä  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Wirtabiuha

No mullahan on näitä muutama, on siis saman katon alla asuvia veljiä kaksi (ne on niinku kokonaisia ;D) ja sitten on yksi (puolikas :)28v.) veli ja kaksi (puolikasta :D27 ja jotain v.) siskoa ja sitten yksi ison veljen kaveri joka asu meillä joskus kun oli pienenmpi, noi kaks jotka asuu himassa... no niitä mä en näe hirveesti noita kolmea jotak ei asu nään aika paljon kun ne on paljon läheisimpiä ja iiistä on enemmän apua, ne kaikkion ollut tai on jotain suuria heviihmisiä ;D isoveli on tosin controllissa ja hotelli vantaalla portsarin ja siltä saa morali saarnoja miten alaikäsenä ei saa mennä baariin mutta joo....
kivoja ja rakkaita on!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Silti_Onnellinen

joo. on mun pikkuveli mulle tärkeä.
mäkin oon aina halunnu isoveljen, mut mistäs semmonen nyt tupsahtais. mullakin on kyllä serkku joka ajaa sitä asiaa, mut se asuu niiiiin kaukana.
mulla on myös pari feikki pikkuveljeä.ne on kivoja  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KatjaRock

Kyllä sisarukset on rikkaus. Ainaki mulle. Mulla on isoveli, 5 vuotta vanhempi ko mie ja sitte pikkusisko joka on 17 eli 3 vuotta minua nuorempi.

Ite muutin kotoa pois vuosi sitten syksyllä ja ikävä oli varsinki aluksi ihan kamala tuota siskoani. Veli muutti armeijan jälkeen _etelään_ elikäs siihen mie olin jo ehtiny tottua.

Sisarusten kanssa on niin eri jutut ko muitten kavereitten, tai ainaki mulla ja minun siskolla on. Se tietää että se on mulle maailmassa rakkainta ja minä tiiän että sille mie olen tärkeä.
Sisarukset ei mene mihinkään eikä sitä tarvi edes ajatella/pelätä.

(:
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.