noh noh

Aloittaja Almaw, tammikuu 18, 2004, 08:13:58

« edellinen - seuraava »

Almaw

Elikkäs oon aika uus täällä.oon kuunnellu apista jo varmaan lähemmäs 4 vuotta mutta tänne keskustelusivuille oon vasta nyt vähän aikaa sitten eksyny  :)  muttah kertokaa ihmeessä jotain ittestänne (voi olla että täällä jo sellanen keskustelu on ::) ) mutta näin... eli ite oon vuosimallia -87 ja asun espoossa ja noh joo..  ;D ;D ;D

hande^

tääl on kyl ennenki ollu tämmösii "kertokaa jotain ittestänne"-juttui, mut voihan nyt vaik alotta uuden ku niissä muissa ollaan (ylläri, ylläri...;p) taas eksytty aiheesta..

elin itsekkin asustelen espoossa ja olen vuosimallia -88.. apista oon kuunnellu 3 vuotta... vähän päälle... mä oon 9. luokalla tuolla espoonlahden yläasteella ja lukioon ois sen jälkeen tarkotus mennä... soitan rumpui meijän autotallis Lerpan(kitaristi) ja Wirtabiuhan (basisti) kanssa... eipä täs muuta ihmeellist...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Lerppa

Tuolta "millasta porukkaa?" ja "mitä kaikkea tiedät toisesta?" -topiceista löydät kaikkea esittelyn tapasta :)
Mutta lyhyesti oon 15vuotias musavideoista ja valokuvaamisesta kiinnostunut kitaristi Espoosta...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Lerppa

Ai katos, Hande ehtikin ensin :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Noh, mä olen joensuulainen... Käyn lyseon peruskoulun yläastetta... Ysi luokkalainen. Olen vuodesta -87 lähtenyt liitelemään omia polkujani.  ;D (eli 16v.) Olen tällaista rauhallisempaa sukupolvea.
Mitähän tässä vielä... ::) Ei, toivottavasti, jää jalkoihin....

puska

minä olen raahelainen 16-vuotias tytsy, joka käy raahen lukion ensimmäistä luokkaa. tämmöinen punapääksi itsensä taas muuttanut...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

PahaPahaAsia

*noh noh*mä oon v-mallia -90 tampereelta ja käyn pyynikin koulun et-/kieliluokkaa...

blind_eye

minä taas olen melkein 16 vuotias tyttö tampereelta ja käyn sampolan ihanaa yläastetta!!  :) (meni muuten tänään hermot meidän kouluun...)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

se onkin vähän semmonen paikka

blind_eye

no... on parempi ku pyynikki!!  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

mmm...voi olla,mut siellä on...no se on parempi paikka

*tuuli

~tuuli ;D
~asuinpaikka kuopio
~2 kuukautta vaille 15v.
~lempi musiikkia mm. apulanta ( nyt kyllä yllätin teidät )
~pitää myös zen cafésta ja tehiksestä

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.