paska jippii...

Aloittaja piupau_muovia, joulukuu 30, 2003, 09:58:51

« edellinen - seuraava »

piupau_muovia

voisin nyt kysäistä teiltä ihmisiltä,että minua on nyt niin PALJONruvennutRASSAAMAAN tämmöinen aika pirullinen asia.siis te jippiin käyttäjät.toimiiko teillä posti?koska se minulla ei toimi.näin hermoni menettäneenä menen kuuntelemaan tunnit ja jään odottelemaan hyviä neuvoja tuon paskan jippiin varalle.

Lerppa

Ei mullakaan tänää iltapäiväl o toiminu. Viimeks ku oli isompi katkos ni multa hävis kaikki viestit  >:(
Mä vähän luulen et ne tekee tahallaan noit katkoksia sun muita "vahinkoja" että tyypit vaihtais siihen maksulliseen ja "vakaaseen" postiin.... paskat...

En nyt muuta osaa neuvoa että ku vaihda maili paikkaa...
Suomi24 on ihan hyvä....
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

minä käytin ennen jippii:tä mutta menetin hermoni sen ainaisen reistaulin knassa, joten vaihdoin luukkuun... muuten parempi, mutta viestitilaa käytettävissä liian vähän.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

joo. mullakaa ei toiminu jippii ni vaihoin sen apulanta.zzn.comiin. ja tää toimii!
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Wirtabiuha

Multa kans hävis joku 50 viestii, oli tosi kiva kun ne sisäls osotteita ja puhelin numeroita ja tämmöstä mitä ois joskus voinut tarvita...

mullakin on apulanta.zzn.comissa ja 666.zzn.comissa osotteet ;D ne ainakin toimii...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mä en ookkaan kuullukkaan tuommosesta apulanta.zzn.comista.  :-[
Onko se millanen?

salza01

no se on semmone iha toimiva "apulanta-maili" mulla on siinä ollu maili jo parisen vuotta.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

mulla on jippiissiä ja kyllä se ihan hyvin toimii mitä nyt joskus vähän tökkii ja temppuilee.. mut kylhän mulla noita maileja on vähän joka paikassa  ;D
älä tunnusta jos sattuu

rautalintu

Mulla on kans jippiissä ja sillon hävisi monta kymmentä tärkeää viestiä. Ei vituttanu! >:(
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

taika

Jippii on kipee paska.  :-/
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

jouhu

Mulla on hotmailissa, mutta on sekin aika paska. Roskapostii tulee ihan sikana.
Tota jippiitä ei varmaan sitten kannata kenenkään hankkii.. :-/

KristalliEnkeli

mul on kans mm. hotmailissa JA on TODELLA ärsyttävää kun sitä roskapostia tulee ihan tajuttomasti!!!  >:(
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

juu juu tuttu tunne! vähän aikaa sitten jippiissä oli joku ihme tila mittari joka näytti paljon tilaa on vielä jäljellä. ja koko sen tilamittarin ajan mun meili temppuili koko ajan.

esim. kun menin postiin niin se mittari näytti 18k/4k
ja kun klikkasin jotain viestiä niin se muuttui-> 2k/4k
ja kun häivyin siitä viestistä se taas muuttui-> 5k/4k

jne... ja mua syletti ihan vitusti se mittari! jippii on muutenkin ämpännyt hirveesti. se poistaa itsestään mun postia vaikka mun sähköposti ei ole vielä edes täysi! mrrhh!

ja ennen siellä oli 20 k tilaa jokaisessa postissa... sit yhtäkkiä se muuttu 4 k :ksi ja mun edellinen sähköposti jossa oli 17k/20k meni ihan hulluks kun se tila muuttu-> siellä oli siis 17k/4k eli ihan liikaa!

mut mä en kyllä haluais silti lopettaa jippiissä kun se on ollut hirveen mukava ja yksin kertainen... mut nyt se vaan ämppää ja ämppää!  :( :( :(

*tuuli

nyt kun sit jaksoin noi teidän viestit lukea

-> loin nimittäin itelleni uuden osoitteen jokunen viikko sitten hotmailiin mutta pitää varmaan pistää lukkoon sekin jos sinne kerta roskapostia tulee...

tietääkö joku semmosta ilmaista sähköpostia jossa olis PALJON tilaa?

amniinba

siis välillä se toimii ja välillä ei--- mutta mulla oli niitä viestejä  ihan helvetin monta, sivuja! että kyllä jippiissä tilaa on.. tosin vähä aikaa sitte ne kaikki poistu.. eli ihan paska periaatteessa.. no en tiiä.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.