idols

Aloittaja puska, marraskuu 18, 2003, 12:51:07

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

höh. mie melkkis missasin SeJätkän riehumisen. (:
Time goes on, I wont.

jouhu

*tuuli

kristallienkeli~> juu perustetaan vaan.  ;) etenki mä oon oikee siihen kerhoon ku puhun sujuvasti suomee ja englantia, osaan jotenkin ruotsia ja muutaman typerän kieliasian saksasta.  ;)

*tuuli

kristallienkeli~> etenki mä olen oikea ihminen siihen kerhoon kun taidot on tässä; puhun sujuvasti ( ? ) suomea ja englantia, osaan jotenkin ruotsia ja muutaman kälysen kielioppiasian saksasta.  ;) sillä päästään jo pitkälle.

KristalliEnkeli

*kielinerojen ry:hyn kuuluvat tällä hetkellä Tuuli sekä KristalliEnkeli*  ;D

Mun kielitaito on erinomainen suomi (puhe, ei niinkään kirjotus), hyvä ruotsi, melko hyvä englanti ja osaan muutamia lauseita saksaksi, yksittäisiä sanoja italiaksi, viroksi, espanjaksi ja ranskaksi....ja eipäs unohdeta erinomaista siansaksaa :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

upsista siansaksa unehtui..:) sitä mä voisin rueta vaikka opettamaan, sen verran hyvin sujuu.  ;)

Ronjaronjanen

Nojoo, musta ei taida olla jäseneksi kun on toi Suomikin vähän turhan usein vielä hakusessa  ;) ;D

jouhu

Mä taidan olla ronskun kanssa samassa veneessä, sillä mullakin on Suomi vähän hakusessa.  ;) Varsinkin kirjottamisessa...Kuten ootte varmaan huomanneetkin.  :) Ja onhan tuossa puhumisessakin omat virheensä.  :D

Ronjaronjanen

*hiih* me voidaankin jouhun kanssa perustaa sitten joku "ei osata vielä edes Suomea ry"

jouhu

Joo!  ;D
Hyvä idea ronsku!

Wirtabiuha

Minäkin puhun tuota suoema oikein sujuvasti  :P eikun siis saksa menee sujuvasti, kai, ja ruotsi ihan hyvin ja enkku tokitoki, siansaksa käsiele pelastaa tilanteen... tästä voidaan todeta että enhän minä osaa tätä suomea puhua mutta... liityn siis molempii RYihin ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

ja sitten aiheeseen idols.. katoko kukaan muu ku minä sitä eilen?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

rautalintu

Minä katsoin. Ihan oikeat tyypit putos.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Ronjaronjanen

Mä katoin kanssa. Laulutaidon perusteella olis mun mielestä pitänyt sen vikan poitsun pudota ennemmin kuin sen ekana laulaneen tytön. muttamutta olihan se periaatteessa just semmonen poppari se Antti (olikohan se antti..)

salza01

munki mielestä sieltä putos oikeet tyypit. se oli iha perseestä se prinsessa jää biisi sen muijan esittämänä..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.