idols

Aloittaja puska, marraskuu 18, 2003, 12:51:07

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Siis ketkä tippu? se ekana laulanu ja Antti vai?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Sonja, eli se ekana laulanut vaaleahiuksinen ja Anniina, joka laulo se Prinsessa jää-biisin putosivat.
Antti on päässy noin pitkälle ainoastaan ulkoisen olemuksensa ansiosta. Aika kehno laulaja hän on.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Niin ku se on niin popparin näkönen... *öök..* :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza01

niin onki. just sellane tuleva justin timberlake. [timberlake ei tosin hallitte ollenkaa sitä laulu-puolta.]
mutta jotenki nii siistiä et se on rovaniemeltä.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

mä järkytyin pahasti ku viime MIX-lehdes (Kyllä! mulle tulee MIX) oli sen antin kuva... ikuiset traumat tuli keskiaukeemaa kohtaan. täytyy aina jatkossa kurkistaa varovasti julisteosiota...eli lainaten Lerppaa "*öök..* :P"
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

;D
Aika juu. Se Antti... Sen laulu on kyl aika alkahko, mutta ei voi mitään, kun ulkoinen olemus kuitenkin kertoo aika paljon.

(huijui! Äsken soi puhelin ja mä menin kiltisti vastaa, mutta kun sanoin nimeni ja silleen, niin se rupes tööttää... Scary  :o)

KristalliEnkeli

se soittaja oli luultavasti salainen ihailija...tai sitten hullu psykopaatti  ;D...mulle soittelee lähinnä noi psykopaatit

salza01

mulle ei soittele enää kukaa ääliö tommosia puheluita. ennen niitä tuli paljo.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

mul noi puhelut hieman rauhoittui ku vaihdoin numeroa ja pistin sen salaiseksi...mutta silti aina joku psyko saa mun numeron haltuunsa ja noit puheluit tulee silloin tällöin vieläkin...

Ronjaronjanen

Mulle joku äijä rupes joskus selittään jotain että mulla on miellyttävä ääni ja sit se alko kyselee jotain että onko mun käsivarret paljaana...ettäjoo.
Jos se oli joku mun tuttu niin sillä oli varmaan tosi hauskaa  ;)
Muuten mulle ei ikinä soittele kukaan mitään tommosia ihme puheluita kun on numerokin salainen..

Wirtabiuha

Mulle soitti kesällä jätkät että mä olen kuullut että sä olet hyvä pano... saanks mä tulla náimaan sua?  - siinä tulee vähän sellanen olo että mitä helvettiä! Ihanaa olla esine...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

kun salza tuossa sanoi joskus että oli perseestä se prinsessa jää anniinan laulamana; musta se koko anniina ei edes ole mikään kummoinen laulaja..... jussi olisi siitä anniinan semifinaaliporukasta kuulunut jatkoon.  >:(

antti on kehno laulaja... mutta eihän hyvälläkään laulajalla tehdä mitään jos kukaan ei häntä halua nähdä ja ostaa hänen levyjään. nykyään ei tarvi osata edes laulajan laulaa että pääsisi tähtiin. ( wirtanen on hyvä esimerkki ;) ) musta antti voisi vaikka voittaakin sen kisan kun se ainakin myisi.

jee jee noi puhelut... mulle ei soittele kukaan pelottava tai vähemmän pelottava..... :) mutta kuulun itse niihin jotka kiusaavat muita.  ;D

rautalintu

Hyi hyi tuuli ;D

Niin aivan varmasti Antin levyjä ostettaisiin enemmän kuin esim. Janin... Antti kun on niin söpö :-*. Ei kyllä minun mielestäni, mutta monen muun.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza01

mä en nyt oo mikää "iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111 Anttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!11111111111!!!"-fani, mutta se vaa on jotenki nii "cool" ku se o rovaniemeltä. ku tuntuu et kaikki artistit on jostai etelästä..

en siis ole ollenkaa mikä antti-fani.

KristalliEnkeli

oukei...siis pohojosen poijjat rulettaa  ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.