Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

rautalintu

No hirvein puku oli selvästikin sen yhden mamman keltainen puku, joka oli kiristetty mustalla vyöllä...

Käytätkö kynsilakkaa? (en keksi muuta ;D)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

En oikeestaan, piirrän aika usein tussilla vasemman käden kynsiin ristit... jos mulla olis mustaa kynsilakkaa ni ehkä tekisin ne joskus sillä :) en siis lakkaa kynsiä.

Selitä sana "eeppinen" :p
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

* Eeppinen runous on kertomarunoutta, kertomisen taidetta.
* Eeppinen elokuva on muodoltaan kertova, laaja. Useat historialliset elokuvat ovat muodoltaan eeppisiä, pitkän aikavälin kattavia laajoja tarinoita.
* Mä en tajua mitään!  ;D

miksi sairastun aina kun pitäisi seuraavana päivänä mennä jonnekin? esim. nytkin mulla on silmätulehdus (toinen silmä ummessa) ja huomiseksi ois leffaliput....taitaa jäädä katsomatta sekin leffa sitten...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Tero

Eikö sun pitäny mennä tänään sinne leffaan? siis sanoit että 12 aikaan... vai miten se nyt oli? etkai sä vaan narrannu mulle? ja tossa kirjotit että huomiseks leffaliput?.. no satuin nyt vaan yhisteleen asioita taas, tai sitten olen nähny unta.

kun olit kerta postannu ton viestin 00:34 tänään...

emmi

jaahas, sitä oltiin sitten erilaisia nuoria eikä esitetty kysymystä!  :D

no mä vastaan nyt tohon mikä oli kauhein puku linnanjuhlissa ni mun mielestä kanssa se kelatanen jossa oli musta vyö!
siis se oli jotain niin järkyttävää! :)

väsyttääkö?
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Hieman...

Mitä suunnitelmia täksi päiväksi?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Lehdet pitäs jakaa ja lajitella kun eilen jäi... Sitten varmaan nukun loppupäivän kun ei yöllä tullut hirveesti nukuttua, ainii näin enneunen että mun pitää ostaa filmiä, joten taidan käydä ostamassa sitä jostain ;D

Sanonta jota käytät useiten/liian usein?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Sanonta jota käytän liian usein on "oh my god" tai "oh no" ja olen yrittänyt päästä niistä eroon, mutta en ole vielä päässyt.  

Mikä on huvittavinta mitä tiedät?

emmi

ööh aika monikin asia on huvittavaa, mut mul ei kyl just nyt tuu mitään mieleen. tsori :)

istutko mielestäsi liian paljon netin ääressä?
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Ei, en istu... Mä käyn aamulla äkkiä, tai olen vähän pitempään viikonloppuna ja sitten viikolla siunaan 15 - minuuttia illasta tälle kun on aina vähän kiire kun tulee myöhään kotiin...

Aiotko mennä kattomaan Taru Sormusten Herrasta - kuninkaan paluu?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Tero

Pitääkö mun ny vastata toho taru sormusten herra kysymykseen? vai netin ääressä istumiseen?  

no vastaan molempiin joskus oon netissä 14h vuorokaudessa ja joskus vaan 6h että se vaihtelee aikalailla. mut aika vakio on se 8 eikä ole mielestäni liikaa tai liian vähän. ;D

en aio mennä kattomaan. ennemmin kattosin vaikka Bad Taste:n 10 kertaa putkella läpi mitä 1h taru sormusten herraa mitään osaa. (Bad Taste = sama ohjaaja kuin Taru Sormus...) koska puolituntia sitä ensimmäistä herraa, ja olo oli "ranteet auki, naru kaulaan ja hyppy kerrostalon katolta alas" niin ei jää ainakaan kituun.

Milloin olet itkeny viimeksi?

emmi

no en mä nyt taas tohon itku kysymykseen vastaa ku mä oon jo siihen vastannu aikasemmin enkä sen jälkeen ole iteknyt joten vastaan taru sormusten herra kysymykseen :)

niin mä en oikeen tiiä et meenkö kattoon sen. ehkä en koska me kuitenkin tilataan se dvd sitten ku se tulee koska meillä on jo ne kaks muuta taru sormusten herrasta dvd:tä
joten en varmaan mee kattoon...

ootko koskaan lintsannu?
vähän tyhmä kysymys mut so :)
älä tunnusta jos sattuu

Vilkku

Viimeksi torstaina jäin nukkumaan. Ja kun Emmi ei vastannut itkukysymykseen niin minä voin vastata siihen että tänään.

Missä vietät joulun ja kenen kanssa ?
[ -You should see my scars- ]

Tero

Olen, 2 kokonaista päivää elämäni aikana.. Siis kai kyseessä on Peruskoulu ?   :)

minkä ikäsenä käytit päihteitä ekan kerran?

rautalintu

Mä voin vastata tuohon joulukysymykseen. Lähes joka joulu ollaan vietetty kaikki sedät ja tädit ja serkut ja muut yhdessä, erään tädin luona maalla. Tädeillä on sitten sellasia pikkumuksuja ja minä joudun aina lastenvahdiksi, kun muut ovat niin juopuneita... Mutta lasten kaitseminen on onneksi ihan mukavaa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.