Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

mä en kai lähetä yhtäkään (mutsi saa hoitaa asian koko perheen puolesta)...en mä edes tiedä osoitteitakaan *eh*

elääkö sinussakin pieni pissis? ja milloin se herää henkiin?  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

No eipä elä! ei onneksi edes pientä... tai sitten en tiedä että elää, mutta tuskinpa... Ei siis! :)

kysyy samaa seuraavaltakin...
eli elääkö sinussakin pieni pissis? ja milloin se herää henkiin?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Öööö... :o ::) Mun on pakko kysyy tässä välissä tällasta pikku juttuu... Mikä on pissis?

Iso---> :-[

Silti_Onnellinen

mun kategoriassa toi pissis vois tarkottaa pissapäätä, kusipäätä...mutta en mä kaikkien mielentuotoksia tajua. Mutta vastaan kysymykseen elääkö minussa joskus pieni kusipää?
Niin toisinaan kyllä..silloin jos sattuu olemaan sillä tuulella.

Mitä piristävää vois tehdä lumettoman ja synkän talven keskellä?(useampikin saa vastata)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Lerppa

No pissis tarkottaa mulle sellasta kunnon massateiniä... yleistys pissiksestä on blondi, tiukat farkut ja sairaasti meikkiä.. viikonloppukännit yms.

öö..

Silti_Onnellinen

ai..no okei...
mä en oo pissis (siis pissis jota lerppa kysyy)..
öö..meniköhän sekavaks ;D
eli siis en oo bimboblondikanateini.

mun kysymys edelleen roikkuu pari viestiä ylempänä...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

No, en mä semmonen ole! :o siis sellanen himo massateini..
Mutta kusipää mä varmaan osaan senkin edestä olla... Mutta en kyllä oo omastamielestäni paljoo...
Sitten mitä voi tehdä lumettomana ja synkän talven keskellä? Ehkä vois kehitellä mielessään, että on lunta.. Tai menee talveksi pohjoisnavalle tai siperiaan tai jonnekkin.  ;D
Tosta siperiasta tuliki mieleeni...  ;D ;D  Viime vuoden mantsan kirjassa oli jotain puhuttu siperiasta ja se siperia sana oli pätkitty, niin että siinä rivin lopussa oli se sipe- osa... Ja ihmettelin, että mitä täällä mantsan kirjassa sipestä puhutaan ja sitten mä älysinkin, että siinä oliki siperia, kun luin sanan loppuun seuraavalta riviltä.
Juup..

Nytten kysyn, että oletko kirjoittanut jo pukille? (joulupukille ei santapukille.. ;))

Lerppa

Joo! ;D  listasin suunnilleen 10 asiaa :)

Pystytkö nauttimaan kivusta?

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

en. en pysty. mutta saatan silti tahallani joskus hakata itseäni kun haluan kärsiä.  ;)

lempi joululaulusi?

Lerppa

Joulumaa ehdottomasti! :) ja Walking In The Airista tulee kans jouluolo ;)

Pidätkö jouluruoista?

salza01

laatikoista kyllä. kinkkuahan en syö.

mikä on paras disney-elokuva?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Enpä tiiä... Ekana disneyn elokuvana tuli mieleen kuitenkin kaunotar ja hirviö..., vai mikä sen nimi olikaan(?)

puska

paras disney-elokuva on ehdottomasti leijonakuningas.

ärsyttääkö? ;D (inside)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

*tuuli

Kyllä se on ehdottomasti Aladdin.  ;) Sitä katsoessa ei voi muuta ku nauraa. Pocahontas on kans helvetin hauska.  ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.