Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Joo-o kyllä mä uskon...
Salza, kukkakaali? Kai toi oli läppä ? ;D

Mikä on parasta Pink cat, black cat vai green cat? - tuli vaan tässä mieleen-
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Ei kai kukkakaali ollut läppä, kun sitä jo yhdessä jossain tuolla hehkutettiin :D Kukkakaali on hyvää!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

emmi

mitähän näillä pink cat jutuilla tarkotetaan, tarkotetaaks tässä nyt niitä viinaksia?? luulisin niin..
no mä en oo päässy viel maistaan niitä joten mun on vaikee sanoo... mut mä haluisin kyl maistaa sitä pinkkiä ja mustaa :)

minkä ikäsenä aijot muuttaa pois himasta ja jos oot jo muuttanu ni minkä ikänen olit sillon??
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Mahollisimman pian, 16-mielellään mutta ehkä mä opiskelen ensin... ja elän siivellä siihen asti ;D

-sama kysymys, ettei ihmiset pety - :)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hande^

no aijon asuu ainaki siihen asti et lukio on käyty loppuun eli sit oisin 18.... meen sen jälkeen varmaa helsinkii opiskelee et kyl mä sielt jonku solu kämpän varmaan löydän... kattoo nyt...

sama kysymys...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Lerppa

Lukion loppuun asti mitä luultavammin kotona asustelen.

Pakko vastata tohon joulupukkijuttuun vielä ;D
Eli meillä käy pukki joka toinen vuos, sillon kun serkutkin on paikalla kun ne on vähän pieniä vielä, muussa tapauksessa minä toimin joulupukkina ;D

Harrastatko jotain taiteelliista? (siis ihan mitä vain taiteellista ;) )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

harrastan tanssii ja teatterii ja jotai toista ilmasutaitohommaa harrastelin ennen mut en enää jaksa... ja (huonot) rummut  meil on kotona ja niitä tykkään hakkaa, mut en todellakaan niitä osaa soitaa... ku ei mun isi oo viel jaksanu opettaa...

sama kysymys...

*tuuli

no siis... soitan viulua... onks se taiteellista?? iha sama... siis toi ei tietenkään ollut se kysymys toi onks se taiteellista... nyt tulee uus kyssä... ;D ( oon vähä sekasin... hiii... ;D ;D )

mitä toivot joululahjaks ;D???

hande^

mä toivoin lahjakorttei johonki vaateliikkeisiin ja lippupalveluun ja sit semmosen finnkinon sarjalipun... ja jotai kivoi alusvaatesettei  :D... ja muit vaatteit...

entä seuraava...?

salza01

että äiti antais mulle anteeks sen että pilasin sen joulun.

mitä mieltä siitä mamban esittämästä joulubiisistiä/videosta? [mun mielestä se on aivan järkky.]
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Wirtabiuha

Se on kyllä aika total hirveä biisi! AARGH, ei kestä! Mamba on kamala ja yhdistelmä mamba et joululaulut... ÖÖK!

-saakos salza udella miten sä olet pilannut sun äipän joulun?-

ja ihan yleisesti, mikä on paras lahja minkä olet ikinä saanut?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mmmhh... Toi oli hyvä. Paras joululahja jonka oon saanu on ehkä lämmin olo<--? rakkaitten ihmisten seura..

Mitäs aijot luvata ensi vuodeksi?

hande^

lopetan karkin syömisen kokonaan ja yritän juoda limuu vähemmän... sit yritän muutenki syödä terveellisemmin... pitäis kas´ns alkaa käymään lenkil, ku toi paino pitäis saada tippuu.

sama kyssäri uudelleen ku toi oli nii hyvä...

Lerppa

En lupaile yleensä mitään uutena vuotena, mä olen riippuvainen vaan pantterista ( :P ) enkä haluu lopettaa niiden mutustamista, kahvin juomistakaan on turha lopettaa kun en säännöllisesti juo... oon "alipainoinen" joten turha yrittää laihuttaa... hmm... jos mä lupaisin että saan kuvattua sen yhen videon ens vuoden aikana, mihin mulla on ollu jo pitkään visio :)

Seuraava..?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Mä en oo varmaan koskaan pitänyt uuden vuoden lupauksiani ;D, harvoin niitä olen tehnytkin, mutta jos nyt YRITTÄISIN tehdä loppuun kaikki alottamani keskeneräiset työt ja YRITTÄISIN käydä hieman useammin koulussa...

Sama kys.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.