Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

salza01

wirtabiuha~>saa udella. toin sille huonon todistuksen->suututin sen ja sanoin ilkeästi.

öö..ens vuojelle. mä lupaan et ne numerot jotka nyt putos nousee vähintää seiskaksi. mitään muuta en lupaa.

jos saisit tehdä ihan mitä tahansa juuri nyt niin mitä tekisit?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

no mä menisin halipusirutistaan yhtä aivan ihanaa poikaa ;)

miten meinaat juhlistaa uutta vuotta??
älä tunnusta jos sattuu

Vilkku

Tehdään rakkaan kanssa lumienkeleitä [paras olla lunta prkl ;)] pihalle, tehdään ruokaa, katsellaan raketteja, makoillaan peiton alla. Rauhallista ja ihanaa :)

Jos voisit vaihtaa ääniä yhden mies- ja yhden naislaulajan kanssa, keiden ? [Pakko vastata ite kun tätä mietin vaikken yhteen tulokseen tullutkaan. Minun tapauksessani äänensä menettäisivät naisista Sandra Nasic tai Shirley Manson ja miehistä Rivers Cuomo tai Matthew Bellamy. Tai Toni ;)]
[ -You should see my scars- ]

KristalliEnkeli

Guanoapesin laulaja Sandra ja Kornin laulaja (jonka-nimeä-en-juuri-nyt-muista)  ;D kuuntelin äsken kornia, joten se nyt tule ekana mieleen...mut siis loppuen lopuksi tää kysymys oli tosi vaikee...ku tulee niin monia mieleen  ;D

jos tulisi tulipalo, niin mitä ottaisin mukaasi huoneestasi? aikaa olisi 10 minuuttia [mä varman pyrkisin heittämään kaikkein rakkaimmat tavarat ulos ikkunastani :) ]...tää on sitten melko leikkimielinen kysymys =)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Tuota, mä hakisin olkkarista äkkiä mun jakokärryt ja laittaisin kitaran, Vladimirin (basso), vahvistimet, kaikki kamerat ja kisut kärryyn ja jos kerran olis 10min aikaa ni kävisin kippaamassa ne ulos ja sitten kävisin hakemassa vielä ainakin levyt ja muutaman julisteen ja heittäisin repun selkään ;D
-eiks oo aika kätevä strategia :D

seuraava sanoo...?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

mä ottaisin kaikki apisjulisteet seinilt ja sit kaikki mun lempparilevyt ja apislehtileikekansion... sit pelastaisin meijän koiran ja kilpparit... kyl mä veljenki voisin pelastaa jos se on ollu kiltti... ;D... sit ottaisin mun lempparinallen mukaa ( on ollu mul 3 vuotiaasta asti...) sit pelastaisin jos viel kerkeisin kaikkii valokuvii ja videokasetteja mihin on nauhotettu kaikkee mun perheestä ja kavereist... siin tais olla ne tärkeimmät...

mitä jouluperinteitä teillä on kotona...? (esim. joulusauna tai joulupuuro..?)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

blind_eye

me herätään aamulla aina sika aikasin, ja lähetään kiertää hautuumaita  :) sit mennään joulupuurolle serkkujen luo, sit joulusauna, ja vähän ajan päästä ruokailu. penempänä aina piti avata lahjat heti ruuan jälkeen, mut nykyään ei enää oo niin kiire  :) eipä siinä mitään kummallisempaa, yleensä joka joulu tapahtuu aina jotain erikoista ja erilaista mitä ei koskaan muulloin tapahdu...  ;D okei.

minkä suomenkielisen biisin olisit halunnut tehdä? (perustelut...)  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

KristalliEnkeli

hmmm...mulle tulee mieleen ensimmäisenä "sininen uni", joten sanonpa vaikka sen. Ja miksikö? no siksi, että luultavasti jokainen suomalainen (vanhat ja nuoret) tietävät sen ja muutenkin se on kaunis laulu...unilaulu *hih*
JA niille jotka eivät kyseistä laulua tiedä, niin sen alku menee näin

"Joka ilta kun lamppu sammuu ja saapuu oikea yö,
niin Nukku-Matti nousee ja ovehen hiljaa lyö.
On sillä uniset tossut ja niillä se sipsuttaa,
se hiipii ovesta sisään ja hyppää kaapin taa......"

millainen on olosi nyt?

rautalintu

Nyt on aika oksettava olo. Jouluruoat oli todella pahoja! Ja väsyttää, kun leffoja katteltiin koko viime yö...

Onko teillä joulukuusi?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

hmmm..taitaa olla...*käy olohuoneessa katsomassa*... juuh kyllä meil on :D ja itseasiassa ihan kaunis onkin =)

Onko kotiseudultasi hyvät kulkuyhteydet muualle?

Lerppa

On, täältä pääsee aikas hyvin joka paikkaan :)

Kuuluuko jouluunne alkoholi..?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

ei. ei mun eikä vanhempien, mikä on hyvä juttu... mun mielest... uusvuos on sit taas iha toinen juttu ;D.. (vaikka aijon viettää tän uudenvuoden alkoholittomana..)

kivoin joululahjasi?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

emmi

mun jouluun ei kuulu, mutta isukki maistelee joka joulu pikkasen jtn konjakkii tai tollasta..
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Kyllä se toi basso oli!

Seuraavan kivoin lahja?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

kyllä se taitaa olla toi kielilävistys kun en nyt sit saanukkaan niit rastoi joululahjaks, mut mä saan ne onneks synttärilahjaks!! :)

mä en nyt keksi mitään kysymystä joten sama seuraavallekkin :)
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.