Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

salza01

että se oli erittäin paska vuosi! huononi vaan loppua kohden!

boikotoitko mitään? [jos boikotoit niin mitä ja miksi?]
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

enpä mä kai boikotoi mitn...

oletko koskaan ollut mielenosoituksessa??
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

En ole ollut, mutta haluaisin mennä johonkin...

Mitä aijot tehdä maailman parantamiseksi?

Silti_Onnellinen

no tuota.....joukkoliikennettä lisätään ja "pikkuautoja" ei anneta kuin metsässä asuville  ;D
hehee..no en mä tiiä.

miksei saastaa pestä voi? ei saastaa pestä pois? ei koskaan pestä? niin miksei?  ::)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

blind_eye

ööh....jos se on jotakin joka menee niin syvälle? (en ole toni, joten en tiedä oikeasti :) )

nii...kuka voittaa idolsin? (toivottavasti tää ei oo ollu ennen kun en jaksa lukea kaikkia :) )
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Toivottavasti Hanna tai Jani.... Mä tykkäilen Janin äänestä, mut se ei kyl hiveesti idolilta vaikuta, varmaan Hanna voittaa

Top 5 paikat?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

ööh...aika hankala kysymys, mutta koitetaa ny..
1.apulannan keikka nosturissa. sielä on aina mahtava meininki
2.kotona omassa sängyssä nukkumassa :)
3.ankkarock tai joku muu kiva festari
4.tampere
5.lehtiroskis :D

ymmärsinköhän mä ees ton kyssän oikeen?? :)
noh..

lempi vaatteesi??

älä tunnusta jos sattuu

hande^

farkut, t-paita/toppi ja semmonen vetskarihuppari...

mikä liittymä sulla on? (en tiiä mistä repäsin tän kysymyksen :P ei vaa keksi enää mitään... ;D)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

KristalliEnkeli

soneran joku niistä liittymistä...olisikohan sonera duo (tai jtn)

Oletko näytellyt koulun näytelmissä? jos olet niin mikä oli roolisi?
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

emmi

joo joskus ala-asteella näyttelin jossain vitun jouluevankeliumissa tai mikä ny olikaan sellasta enkeliä joka kulki kynttilän kanssa siihen seimelle ja seiso vaan siinä  :D

mitä kaikkee oot puuhaillu nyt lomalla??
älä tunnusta jos sattuu

salza01

surffaillu netissä, käyny vaarin haudalla, lentäny pari kertaa ulos pizzeriasta ja käyny kaupungilla.  KeHiTTäVää.. ja nyt on täti pohjosesta kylässä ni yritän viihyttää sitäki.

Seuraava?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

*tuuli

salza~> mikä on kun pizzeriat sua noin paljo vihaa :o :D

ja mitäs mä tein:
kävin katsomassa looney tunes  ::) ( suosittelen kaikille hulluille! )

lautailin

katoin tv:tä

availin joululahjoja ja mässytin karkkia  ::) ::)

Lerppa

Juossu Leppävaaran, Soukan, Mankkaan ja Hesan väliä kitaran kera ;D en oikeestaan muuta... no nukkunut tietty :)

Kysytään nyt vielä seuraavaltaki tätä kun ei mitään tuu mieleen nyth...

salza01

tuuli~>ku me ollaa oltu semmosella 20 ihmisen porukalla siellä pizzeriassa ja sitte kaikki on kiroillu koko ajan ja sit sine tuli lapsiperheitä ni se äijä käski meiät ulos ja ku ne lapsiperheet oli lähteny ni mentii takas sisää ja sit niitä tuli koko ajan ja me lennettii koko ajan ulos. ;D semmosta se on.

[mä oon vastannu jo toho kyssään ni oottelen et joku toinen tulee keksii jotai uutta.]

Lerppa

No nyt keksin :)

Mitä elektroniikkaa huoneesi sisältää? ;D aikas pirullista... mulla ainakin tulis erittäin piitkä lista... :P

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.