Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

hande^

mul on puhelin, kännykkä, telkkari(+videot), tietokone, scanneri ja stereot... no eiköhän siin oo kaikki elektroniikka hommelit... (luetaaks lamput elektroniikkaan? :o  ???)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

emmi

kerta äskönen ei esittäny mitn kysymystä ni mäki vastaan sit tohon elektroniikka kyssään :)
eli mun huoneessa ei kyl paljoo mitn oo, cd-soitin ja kännykkä..myöhemmin tulee televisio.

mitä kaikkea sun huoneesi pitää sisällä?? :)
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Mun huoneeni sisältää ihanan ison sängyn, basson, kanin, paljon julisteita sekä cdtä jotain hyllyjä, kirjoja ja kaikkea turhaa, mitä ei voi heittää pois :D
 -ainiin, mähän sain handelta sen yhen apis julisteen...
*kiitää laittamaan sen seinällä*

Seuraavan huone?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Siel on hirveesti kaikkea turhaa sälää, mitä oon täs pari viikkoa kyl karsinu pois... sitten mitäs muuta... noh, musiikin huomaa heti kyllä ;D Ku tulee sisään ni kompastuu pariin vahvistimeen ja kaatuu kitaran tai basson päälle...
sitten siellä on sänky, 2 osanen kirjotuspöytä, joista toinen on täytetty cd:illä ja mankalla... sit on 2 hyllyä ja... säkkituoli ja tv :) Nii ja seinillä on julkkuja ja kuvia joitakin määriä...

Pidätkö puhelimessa jaarittelemisesta?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

pidän. varsinki kännyyn mist on kallist soittaa... mutsin mielest puhun liika, omast mielest en??

paljon on kännykkä lasku/kuukausi?

Wirtabiuha

Mulla on yleensä joku 30e, riippuu puhunko omaan vai jonkun muun laskuun, esim. viimesen kahen kuukauden aikana oon harrastanut yhen jätkän kanssa semmosia 3tunnin puhelin sessioita.. Toi kuullosti pelottavalle! siis puhunut puhelimessa  ;D sen laskuun! yleensä... - Lerppa on tylsä, se ei puhu ikinä 2minuuttia kauenpaa...

paras tonttuhymiö?

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

blind_eye

::) koska toi kuvastaa mua

oletko käynyt katsomassa kuninkaan paluun?
jos olet, anna sille arvosana (4-10)
jos et, aiotko mennä?

taas näitä mun viisaita kysymyksiä...  ::)  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

en oo käyny, enkä varmaan aijokkaan.. noi TSH ei oikeen kolahda muhun... pakko sanoo et mun mielest parhaat hymiöt on  ::) ja  :o

paras elokuva, jonka olet nähnyt?(en tiiä onko vastaava kysymys ollu aikasemminki, mut kysyn nyt kuitenki)

Lerppa

No niitähän löytyy :D Pistetään nyt pari jotka ekana tulee mieleen...
Forrest Cump, TSH, Amelie, Matrixin eka osa... suomalaisista leffoista tykkäilen myös, Kaurismäkiä lukuun ottamatta...

Mitä teit ennen kuin tulit koneelle?

KristalliEnkeli

tulin koneelle joskus 1 aikaan yöllä, koska olin kaverin luona myöhään...eli ennen koneelle tuloani istuin junassa, kävelin himaan ja istahdin koneen äären, koska se oli jäänyt päälle =)

sama kysymys, eli Mitä teit ennen kuin tulit koneelle?
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

Nukuin, tulin herätetyksi "rumpujen" paukutuksella, sen jälkeen rähjäsin tälle mun pikkuserkulle, joka lusmuu vieläkin meiän nurkissa, prkl!, ja sitten istahdin koneelle...

Oletko ikinä katsonut Puuha Peteä?  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

olen!! Puuha-Pete on hyvä ohjelma. Se linnunpelätin on just paras =)

kumpi on pitempi; nimettömäsi tai etusormesi?
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Nimetön on pidempi ;D

Miten löysit tänne Apulanta.net:iin? (on ehkäpä jo kysytty muth...)

salza01

kokeilin kaikkia apulanta.fi/com/net juttuja. x) sitte tää löyty. [muistaakseni..]

ootko kuullu pikku g:n romeo&julia piisiä? mitä mieltä? [MikÄvittuTääMunKysymysTaasOli..? ;) ]
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

heh mä en ees muista miten mä tänne eksyin ku siitä on jo niin kauan aikaa :)

miten aloit digata apulantaa?
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.