Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

hande^

mul on pakkomielle purkkaan... mun on pakko pureskella sitä aina... paitsi ei sillo ku nukun tai jos syön/juon... ja sit mul on jonkunäkönen pakkomielle apikseen... ei pysty keskittyy esim. koulutunneil jos ei välkäl kuuntele sitä...

sama...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

salza01

no en mä tiiä onks tää pakko mielle,mut ainaku oon linkussa menossa kotii/kouluu/mihin vaa ni mun on aina pakko sata kertaa kokeilla et vetskarit on kiinni ja et lompakko on repussa. siis vaikka oisin 15min bussissa ni kerkeen ainaki sen 1o kertaa kattoo et mulla kans on se lompakko siellä ja vetskarit kii. ;) [siis repun vetskarit]

legendaarisin lällybiisi? ;) [huippuja kysymyksiä..]
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Lerppa

Lällybiisi.. hmm.. Kyllä niinku ne karseet tecno-biisit mitä mun broidi kuunteli mun ollessa jotain 8v, on nii legendaarisia ;D Niit on edelleen ihan hauska kuulla joskus ku muistaa kaikkea... mut joo...
Ainii ja tietenki MR. President ja Cocojamboo (vai mikä se toinen oli....?) ;D ;D Scatman.... 8)

Minkä huonon leffan katsoit viimeksi? (tuli tässä vaan jostain kumman syystä mieleen kysyä tota... :P )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

oisko vaik Alone...

pieni välihuomautus
mistäköhän Lerppaseni tuli mieleen....;p

Huonoin TV-ohjelma?

KristalliEnkeli

hirveän vähän TV.tä katson, mutta yksi ohjelma mikä tulee mieleen (joka vainosi mua myös Tallinnan Stockalla) RingALing *tai-mikä-perkele-lieneekään-ja-jos-ees-tulee-enää*)....aivan järkyttävä "visailuohjelma" ja voiei mitkä juontajat!!

kuinka usein lyöt vuoden aikana varpaasi kynnykseen?
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

emmi*

en oo kyllä laskenu, mut en mä varmaan kauheen usein :)

ootko vielä käynyt pulkkamäessä?
mä kävin ekan kerran eilen!! :)

salza01

kyllä olen käynyt, jo parikin kertaa. ;D

oletko käynyt tälle talvelle jo luistelemassa?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Lerppa

Oon joo, liikkatunnilla joutui pakon edessä... mut.. EN KAATUNU! ;D Vielä 2 luistelu kertaa edessä... :-/

**
välikomm.
Kylse Ring A Ling tulee vielä.. .aivan karsea, ehdottomasti huonoin ohjelma munkin mielestä!
**

Lintsaatko usein koulusta?

emmi*

totah.. yläasteella mä en lintannu viel oikeestaan yhtään ku siel piti olla kaikki selvitykset aina poissaoloihin mutta nyt ku mä oon tääl amitsussa ni mä lintailen aika useestikki.
joka viikko oon ollu aina joltain tunnilta pois... mutta ku ei tääl jaksa olla!

KristalliEnkeli

embuzkemme ei kysynyt, joten mä vastaan myös tuohon Lerpan kysymykseen  :)

Mä lintsaan aivan liian usein...erittäin paha asia! mutta jotenkin siihen vain jää sillee koukkuun :)

missä on mielestäsi paras pulkkamäki?
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

no täällä oulussa, rannanperän paskis! muut on semmosia pikku paskoja. :(  

jos saisit olla päivän joku muu niin kuka olisit?

Lerppa

Jos olis niinkus kokonaan se toinen, ettei vaan ruumiista, niin Tuukka Temonen, Miikka Lommi tai Sami Aaltonen :)
Pääsis testaamaan millasta av-ala oikeasti on :)

Sama seuraavallekin

jouhu

Auh, kukakohan mä haluaisin olla?  ::) Oon kyllä silleen ajatellu monesti, että tuon ja tuon mielessä olis tosi siistii olla, mutta...
Mä haluun olla jompi kumpi meildän kissoista.  :D Mä olen miettiny, että on varmaan siistii olla kissa. Paitsi,. että pitää nuolla ittesä, mutta se on sivuseikka.

Katsotko muumeja?

Vilkku

En tällä hetkellä kun noi loput näyttää olevan noita Pokemon -tyylillä piirrettyjä, ei niitä jaksa kattoa. Aikasemmin nauhotinkin muutaman kasetin, tykkään kovasti.

Paljonko oli edellinen kännykkälaskusi ?
[ -You should see my scars- ]

hande^

jotain 24 €...

onko sinulla saldorajaa? jos on, niin paljon?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.