Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

emmi

se jätkä on kyllä oikeessa että joka päivä, mutta jos tässä nyt alkoholia tarkotetaan niin aika harvoin...

mitä haluaisit harrastaa??
älä tunnusta jos sattuu

salza01

tennistä. ois tosi kiva.

mistä ostat vaatteesi?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

hande^

farkut ostin just tänään veromodasta ;D... sit ostan joitain vaatteita myös jc:stä(vaan jos siel on ale)H&M:stä ja Seppälästä tulee ostettua nykyään vähemmän... ehkä vaan jotain toppeja yms. ostan itseasias aika harvoin vaatteita. käytän yksii farkkui aina siihen asti ku ne menee rikki ja sit mul on pari hupparii jota vaihtelen. jotai T-paitoi tulee ostettuu useimmin.

entäs seuraava??
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

*tuuli

hmm... no vähän sieltä sun täältä... :P

z.i.p :stä enimmäkseen.... sit seppälästä jonkin verran...

h&m :ltä en osta koskaan...!  ::)

TÄHÄN KYSYMYKSEEN SAA VASTATA KAIKKI:
millon tila extra tulee? ja joko siellä on esitelty Tonin kämppä?

Wirtabiuha

Hmm... Noh mä yritän katsoa sellasista kaupoista mitkä ei käytä lapsityövoimaa, vahingoita luontoa valmistus vaiheessa tai suosi eläinkoikeita... Ja kirpparilta opn kiva tehdä löytöjä koska muilla ei ole sellaisia vaatteita... Suosin siis yksityisiä pikk putiikkeja ja välillä jotain massa kauppaa jos muualta ei löydy... Vero Modasta olen lähiaikoina ostanut jotakin...

Onko sulla ikinä ollut fritsuja missään, jos on niin, miten peitit ne (jos peitit)? - mulla on ongelma!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hande^

ei mulla oo ollu ku kerran mahassa ja se ei ollu ongelma tai mikään... käytä kaulaliinaa(tai jotai muuta huivii) tai poolopaitaa... muuta en nyt keksi Wirtiskultaseni... :(

auttakaa joku nyt Wirtabiuhaa

Lerppa

Vastaan nyt sitten noihin molempiin...
Elikkäs Tila Extra tulee torstaisin 20.45 muistaakseni... On esitelty vasta Sievisen ja Kari Vepsän asunnot :) Ylihuomenna kai Janne Ahonen...

Ja Wirtiksen kysymykseen että kaulassa onpi ollut ja kaulaliinalla selvisin... Hammastahna nopeuttaa "paranemista" ::) ite en ole kyl kokeillu...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Hammastahna? Just!
 Entäs siihen että leuat laksahti sioiltaan? kun auoin suuta jossain yhteydessä, syöminen ei toimi, ei ole kivaa!

jah, kysytään jotain muuta... mitä olet viimeksi ostanut, mistä milloin?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

hammastahna toimii!! ;D nimimerkillä kokemusta on..

oon ostellu koko päivän kaikkee: talvitakki, turkoosi ihana ihana pipo<3, tapetit ja JUULIAN TOTUUDET vhs! [oli niin pakko ostaa toi juulian totuudet..]

minkä värinen huone sulla on?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

hande^

keltaset tapetit... ite en tykkää hirveesti, mutta nää onki äiskä valinnu vuonna -98... iha tyytyväinen saan olla tähän keltaseen ku ite oisin halunnu vaaleenpunaset(hyi!) sillo ku mun huonetta sisustettiin... mut ei se väri paljoon näy ku mul on kuitenki semmoset 15 apiksen julistetta! ;D

minkä värinen huone seuraavalla on?

blind_eye

mulla on sellaset ihanat siniset tapetit, mut ei niistä kyllä paljoo näy, kun mulla on niin paljon julisteita  ;D

entä seuraavan huone...??  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

salza01

no mulla on tällä hetkellä valkone huone, mut torstaina mulle laitetaa nuo uuet tapetit ni sit ne on siniharmaa/valkoiset. ;D vähänkö luxusta. oisin ottanu turkoosit tapetit,mutta eipä löytyny ainakaa kodin ykkösestä. ois niitä varmaa jossai ollu,mut en jaksanu lähtä ettii.. saa nyt luvan kelvata. [ei tarvi muutenkaa olla ku enää pari vuotta tossa huoneessa..]

mikä näistä kiinnostaa sua eniten:
*eläinten kanssa työskentely
*lasten kanssa työskentely
*nuorten kanssa työskentely
*vanhusten kanssa työskentely?

[aika loisto kysymys, TAAS...]

PahaPahaAsia

öö...no riippuu kuinka esim. lapset ja nuoret käsittää,mutta sanoisin nuoret,koska mulla aina menee hermot kaikkiin mun ikäsiin ja nuorempiin...eli sanoisin nuoret mikäli se nyt ei tarkoita nuoria aikuisia...esim. jotain 18 kun eipä tuu niitten kans mitään tehtyä vaikka olishan sekin ihan mielenkiintoista...

harrastatko mieluiten viikonloppuna urheilua,tv:n edessä löhöilyä vai ootko kavereiden kanssa?

Lerppa

Nyt on tullu pari edellistä viikonloppua juostua kitaran kanssa ympäri pk-seutua. Se on ihan kivaa :) Mut toisaalta ehkä olis välillä kiva nukkuakin viikonloppusin, ettei oo niin poikki taas kouluaikaan *hohh*
Eli kysymykseen vastaus että tykkään viettää viikonloput kamujen kanssa :)
Tuol on -19, mä en uskalla mennä ulos!  :-[

Taas sää kysymys.... Milllanen sää? paljonko pakkasta? missä?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi*

ööh täälä on toosi kylmä pakkasta on kai 16-19 *kali kali*
ja turenki eli etelä-suomessa :)

millasia suunnitelmia sulla on lähipäiville??

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.