Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

eipä oikeestaan, koska mä en nukkunut vaan horrostin... havahduin ennen kun kello soi...

kenelle Lannnan heeboista sopii parhaiten tonttumyssy (katsele ylhäältä)?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

taika

oli vaikea, saatana. en oo koko loman aikana herännyt ennen kahta ja nyt seitsemältä herääminen ei oo kauhean mukavaa. Mutta ihan hyvin sain itseni kouluun raahattua, ja äkkiä sieltä itseni posi raahasinkin.. Pitäs nyt olla mantsan tunnilla mutta.. niin.

hmmmmm. Haluaisitko olla niinkuin karhu eli mennä talveksi talviunille lämpöiseen koloon ja herätä kun kevät kolkuttaa jo ovella? Mä ainaki haluisin. Mutta mielummin nukkuisin koko talven lämpöisessä villasukassa.
Tällästä juttua se aikaisin herääminen tuottaa..;)
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

taika

Kyllä musta Tuukka on ainakin melko tonttumainen tossa ton lakkinsa kanssa.. anteeksi sähläys. äää.

Lerppa

Kyl mustakin Tuukalle parhaiten sopii toi lakki ;)

Juu eli siis en mä kyllä haluis nukkua talven yli, vaikka se onki pimeä ja kylmä ja tylsä, mut sit ku tulee kesä ni se tuntuu nii parhaalle talven jälkeen... :) et jos eläis periaatteessa vaan kesällä, ni siihen varmaan kyllästyis...  8)

Minkäväriset ovat tapettisi/seinäsi? tätä on kyl varmaan jo kysytty mut...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

*tuuli

ja kysymys kuuluu:

Mozart, Beethoven vai Sibelius?  ;D

emmi

joo no tota tohon mä en oikeen osaa vastaa, en oo paljoo kuunnellu niitä ;)

onks sulla mitn koruja "päällä" jos on niin mitä??
älä tunnusta jos sattuu

pikku_piru

On 3 sormusta ja kaks kaulakoruu, kaikki hopeisia.... Toinen kaulakoruista on semmonen hieno apulanta koru  ;)

tää on varmaa kysytty mut musiikin numero?

taika

Mullakin on apulanta koru. way to go. Mun musa numero on vaihdellut jaksottain mutta ysejä ja kymppejä on tullut... Ope sano että mulla on 'oikeaa asennetta jota nykyään tarvitaan että pärjää musiikissa'. Whatever that means.

HMM. Onko Ville Valo seksikkäämpi kuin Jonne Aaron?
Must Ville... mut ihasama.

Wirtabiuha

Ville Valo
ehdottomasti!

Monelta menet humenna kouluun?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

taika

puol ysiin perkele. Ja huomenna on ussan ryhmän kaa joku retki Helsingin keskustaan katsastamaan että näkyykö uskontoa Helsingin katukuvassa. Ihan ku en muutenkaan laahustaisi stadissa joka vitun päivä.. Mutta kai nyt siellä mielummin kuin koulussa. Ja muutenkin ku tehdän tätä 'tukimusta' ryhmissä ni voi helposti mennä vaikka johonkin kahvilaan tutkimaan tilannetta. ;)

Sitten. Onko muumilimu parempaa kuin smurffilimu?

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Mäkki! Hese kiskuroi... ja niiden ranskikset on onttoja... vaikka muuten kannatan aina kotimaista ni tää on poikkeus. Carrolsissa kävin aina ennen, nykyään sit Mäkissä...

DVD vai VHS?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza01

aika paha. ku tää DVD on meille nyt iha uus juttu. ja VHS on semmonen tuttu ja turvallinen. ;D en osaa sanoa. kumpiki kelepaa!! ;D

maikkari vai nelonen?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

-pieni välihuomautus-
mullakin on sellanen hieno apulanta kaulakoru! :) <3

mä en osaa valita koska kummaltakin kanavalta tulee ihan hyviä ohjelmia joten mä otan kummatkin :)

onks subtv ihan turha??
mun mielestä se on, ei sielt tuu oikeen mitn
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.