Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

hande^

tänään meen ostaa takin jos äiskä antaa rahaa ja sit mul on illal tanssi. torstaiks ei oo mitään suunnitelmii. perjantaina wirtis ja lerppa tulee meille soittaa ja hengaa...

entäs seuraavan suunnitelmat??
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Mul ei oikeestaan oo suunnitelmii... Paitsi, että pitäis päästä jotenkin ton loozerin keikalle ens tiistaina.

Entäs seuraava?

Lerppa

Mä olen jo haudannut toiveet päästä Tampereelle Loozeria kattomaan...  ::) Mutsilta tuli heti himmeä EI, enkä mä uskalla karata niin kauas ilman lupaa.... :-/
Paitsi ehkä jos joku täysikänen täältä kenties ottais mut autoonsa takastulomatkalla :P

Jooh.. eipä mulla mitään kummempia suunnitelmia ole, läksyjä pitäs tehä... huomenna luultavasti eksyn vahingossa taas kauphungille ja perjantaina soittamaan... ainii, pitääkin ettiä ne Jumalan tabut :)

Luetko sanoja vasta sitten kun tulee iso koe, vai luetko pikkuhiljaa aina kun tulee uusi kappale? (oletan siis että opiskelet jotain kieltä ;) )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

pikku_piru

jos luen ni sit ku tulee iso  koe... joskus saattaa olla että jää kokonaan lukematta :-/

mites seuraava?

salza01

no mä tsekkailen ne kappaleet ku on sen aika. [aika vaíkee tehä just jostai enkusta tehtäviä,jos ei lue kappaletta...!] ja sit mä vielä kertailen ne kappaleet ku itse koe tulloo..

mitä vaatetusta ET laittaisi päällesi vaikka maksettas mitä?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

En oikeestaan lue ollenkaan.  ::) Tiedän, että pitäis, jotta pääsis jonnekkin jatkoon... Mutta ei vaan jaksa lukee koskaan mitään. Hyvällä säkällä saatan vilkasta koealueen. Yleensä en lue, jos tulee vaan kotiin luettavaks joku kappale.

Mikä on elämäsi tavoite?

Lerppa

Elää monipuolinen ja kiva elämä, sen näkee sitten :)
En halua sellasta 8töihin 15kotiin -työtä, vaan vaihtelevamman.... MONIPUOLISUUTTA ;)

Seur?aava

PahaPahaAsia

toi on niin vaikee kysymys niin vastaan tohon salzan kysymykseen...
eli en päälleni pistäisi miss sixtejä,ja jotain tälläsiä...en tiedä,mut ne ei oo mun juttuni.

monelta menit eilen nukkumaan?väsyttääkö?
mua ainakin väsyttää... :(

KristalliEnkeli

mä menin, kuten tapoihini kuuluu, nukkumaan 4-5 aikaan. eikä erityisemmin väsytä =) *mä olen yöeläjä;)*

jos sinulta poistettaisiin sormi, niin minkä sormen antaisit poistaa mieluiten? heh, mun laatukysymykset ;)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Oikeen käden nimettömän :) Sitä tarvii vähiten kitaraa soittaessa ;)
::)

Samalla tyylillä, eli moneltako heräsit tänään?

salza01

*välihuomautus. vastaan nyt ite omaa kyssääni, eli en ikinä pistäs oikeeta turkkia päälleni! never ever.*

heräsin aamulla tyylikkäästi 6:45. kun kello soi 6:15..

millon oot viimeks suuttunu oikeen kunnolla?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

edit 14:11: salza ehti ennen, joten:

mä suutuin eilen ihan kunnolla mun faijalle, ku se valitti joka asiasta. huusin niin että naapuritkin kuulivat varmasti.... en mä yleensä sen kanssa ota yhteen, mut eilen oli muutenkin niin outo pvä

mä heräsin 12.20...tuli yöllä taas hieman valvottua :)

mitä tekisit jos sinulle yön aikana kasvaisi kolmas käsi? mä jatkan taas tätä mun laatukysymysten esittämistä
:D

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

mustaenkeli

kolmas käsi... hmm... varmaa koulus ku täytyy kirjottaa niin paljon ni sit ku ne 2 muuta on väsyny ni sit kirjotta sil kolmannel..

jos saisit olla 1pvä jonkun julkkiksen kanssa, kuka hän olisi? :)

blind_eye

no Toni  ;D

seuraava?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

arvaa...no tonin tietenki ;D

jos saisit tietää,ettäs mutsis on ufo,mitä tekisit?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.