Filosofiaa.vapaa aihe.

Aloittaja dryad*, marraskuu 19, 2003, 01:20:08

« edellinen - seuraava »

Tero

Oottekos nyt ihan varmoja että tajusitte?

mihin se sitte on kadonnu se yks ruutu? :) sivuthan on kaikki yhtä pitkiä ylemmässä ja alemmassa kuvassa.

mahtuuko 100 ruutua 99 ruudukkoon jos sivut on yhtä pitkiä?

Lerppa

Kyllä mä olen aika varma että tajusin, mutta en mä sitä täällä halua tiedottaa, tai muuten muut ei enää voi yrittää jos ne tietää jo vastauksen :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Mies on ylittämässä jokea. Rannassa on vene, jossa kerralla on tilaa kolmelle. Miehellä on mukanaan koira, vuohi, kaalinpää ja kaksi sutta. Ongelmana on se, että sudet söisivät heti koiran tai vuohen, jos mies ei pysyttele lähistöllä. Kaalinpää ei susille kuitenkaan kelpaa. Koira puolestaan söisi mielellään vuohen, ja vuohelle kelpaisi herkullinen kaali. Miten miehen pitäisi toimia, jotta hän saisi kaikki eläimet ja kaalinpään syömättöminä joen yli? Joen yli saa kulkea vaikka kuinka monta kertaa.
  Niin, ihmiset, vastatkaa tohon.. tahtoo tietää vastauksen, tai jotain ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ensin vuohi ja koira mukaan, jättää vuohen, palaa ja vaihtaa koiran susiin, vaihtaa sudet vuoheen, vaihtaa vuohen koiraan ja kaaliin, jättää kaalin, palaa hakemaan vuohen --> kaikki saaressa.

Helppo. 8)

taika

syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

KristalliEnkeli

juu siis niin mäkin...toi oli tooooosi helppo... :P  ;D ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Ja hissitehtävän ratkaisu on?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Mä oon oikeesti ihan pihalla näistä! Mä tiedän kyllä, että mä olen aika tyhmä, mutta tää alkaa mennä jo liian pitkälle!  >:( *suuttuu itselleen*

hande^

vähä noi on vaikeit... mut silti kivoi ;D täytyy viiä toi ruutu tehtävä mun matikka-fyssa-kemma-maikalle ni kattoo mitä se sanoo... se aina esittää nii fiksuu ja kaikkitietävää... :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

KristalliEnkeli

Lainaa
Ja hissitehtävän ratkaisu on?

Vilkku ratkaisi tehtävän jonkin 5.12:
>> mies on niin lyhyt ettei yllä painamaan ku nappia 20. Jos hississä on joku muukin niin se pyytää niitä painamaan, muuten joutuu kävelemään loppumatkan. Alas pääsee onneks helpommin<<

hande^

heyjheyj! mäki tajusin ton palikkatehtävän... saanko kertoo?? :P

KristalliEnkeli

saa kertoa! eiköhän kaikki ole jo tarpeeksi kauan asiaa pohtineet :DD

hande^

en oo ihan varma, mut...
toi ylin suora joka ei oo kumpikaan noista joka muodostaa ton 90 asteen kulman on vähän vino... alemmassa kolmiossas se taipuu vähän ulospäin ja ylimmässä taasen sisään päin... näin korvataan se yksi puuttuva palanen... sitä eroo on vaikee huimata mut ku laittaa viivaimen ko. suoran viereen ja kattoo tarkkaan ni huomaa et se on vähän kalteva... menikö oikein tero? onko muut saanu saman ratkaisun vai jonku muun??

hande^

mikä on sen levykauppa-kaksospojat-tehtävän ratkaisu?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.