Apulanta 'Singlet 1998-2003'

Aloittaja GeGe, heinäkuu 25, 2003, 01:42:01

« edellinen - seuraava »

jouhu

KristalliEnkeli

niinh... :)
mut mä odotan sitä levyy vielki joululahjaksi! ja piru vie, jos en sitä saa!...mä haluun sen, mut köyhällä ei oo varaa   :-/ ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

emmi

ja eiköhän kuitenkin melkein kaikki teidä että millanen se levy on jos tietää mitä biisejä siinä on...
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Niin..., mutta kivahan tuommonen on saada..., jos ei omista niitä kaikkia sunkkuja.  
Koita kestää vielä vähän aikaa KristalliEnkeli!

KristalliEnkeli

kiitos, jouhu :) mä yritän vielä sinnitellä ja tänään sain lahjaksi Ozzyn kokoelman joten sen voimalla mä jaksan vielä n. kuukauden  ;D...ja mä en omista niitä kaikkia sinkkuja, siksi sen kokoelman toivoisin saavani
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

emmi

en mäkään omista kaikkia sinkkuja siksi myös haluan sen, mutta onneks suurinosa biiseistä on jo joillain levyillä niin jaksaa sitten paremmin oottaa sitä kokoelmaa :)
älä tunnusta jos sattuu

salza01

niin millonkas sinä emmi, saat sen levyn?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

no sit kun on rahaa ostaa, koska joululahjaks mun on turha sitä odottaa koska mä saan pelkästään rastat lahjaks koska ne on niin kalliit.
kauheeta koska:n käyttämistä  :D
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Rastat on varmaan hienot, sitten, kun saat ne... :D

No, koitappas säästää siihen kokoelmaan...

emmi

älä tunnusta jos sattuu

puska

pistä vaikka huuto.nettiin myyntiin tavaraa jota et tarvitse, siitä saa helposti rahaa. ;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi

nii mä oonki pistäny muutaman levyn ja oon saanu ne myytyy :)
älä tunnusta jos sattuu

Vilkku

LainaaTuo sinkku kokoelma sai ihan sukan arvostelun soundissa... kaks tähtee... Olihan siinä jonkun verran asiaa mut oli se kyl aika alakanttiin...
PyhPyh!!

Tosta tuli muuten mieleen, että noin ne arvostelut vaihtelee. City-lehdessä sai vastikään 4½ tähteä viidestä, kehuivat, että hittejä aina on mutta todelliset helmet on b-puolia.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Niin.. Toisaalta toihan on ihan maku asia... Jotkut tykkää ja jotkut eivät..

Ronjaronjanen

Mä olen jo aikoja sitten menettänyt uskoni kaikkiin arvosteluihin...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.