Apulanta 'Singlet 1998-2003'

Aloittaja GeGe, heinäkuu 25, 2003, 01:42:01

« edellinen - seuraava »

hensi_apis_fani

oi oi oi puolet!!!!heh...juu toi on pakko saada se on sellanen juttu...!!!mut toivottavast se ei sit oo kauheen kallis...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

salzaliini*

oisko kahenkympin paikkeilla se hinta. veikkaisin. vähä mä ootan jo sitä päivää...

jouhu

Mäkin ootan sitä levyy kuin kuuta nousevaa. Joka päivä aatteelee: "taas on yks päivä vähemmän odottamista."
Oup....kakskymppii? No, apulanta on sen arvoinen.=)
Täytyypi jo nyt ruveta säästää sitä varten...  

salzaliini*

no se hinta oli veikkaus..tuskin ainakaa paljo halvempi ku siinä o 40 biisiäki. mulla ei oo sinäsä nuita rahaongelmia sen levyn suhteen ku mul o lokakuussa synttärit.. :D

hensi_apis_fani

juu ei mullakaa ku mul on syyskuus!!!!onnex on koska mul on nyt TODELLAKI niit raha ongelmii...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

salza*

ei mulla itse asiassa nytkää oo rahaongelmii... mutta katotaanpa huomisen jälkeen jos selviän kaupunkii asti.. ;)

JenniThaApisFAni

juuu toi on ihan pakko saada, ja rahaa mulla ei oo yhtää tällähetkellä........mutta ei se mitään, eihän se meitä haittaa..
kyllä mä ne rahat jostain revin....!!! ;D
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

emmi

ollaan jo tietoisia asiasta ja toi on kyllä mahtava juttu! :)
älä tunnusta jos sattuu

vik

mä tuskin edes ostan tota levyä. tai siis sitte jooskus, mutta en nyt vielä pitkään aikaan. mieluummin maksan keikoista.  8)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jouhu

Miks et? Onko sulla ne kaikki...jutut jotka tulee siihen levylle vai?

vik

LainaaMiks et? Onko sulla ne kaikki...jutut jotka tulee siihen levylle vai?

on joo. ostaisin kyllä jos ei olisi, mutta tosiaan rahavarat ovat rajallisia ja pidän keikkoja kokoelmalevyä mukavampana ajatuksena, teen luonnollisesti näin.
kyllä se sitten joskus eksyy levyhyllyyn kuitenkin, aina noi tulee jotenkin kummasti hankittua.  ::)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jouhu

Toisaalta, niin...
Mä aattelin mennä tässä joulukussa vähän hillumaan apulannan tahdissa mun kaverin kaa...Tuli vaan mieleen, kun sanoit pitäväsi tosta keikkailusta...(oli vaan pakko sanoo)

vik

no keikoilla on aina kivointa.  :)

punainen

Mä luulen et toi levy tulee löytyyn kaupan hyllyltä vielä vuosia, joten kai se keikalle on kivempi sijoittaa,kun ei voi koskaan tietää milloin pääsee uudestaan. Kyllä mä yhestä apulannan keikistä oon valmis maksamaan enemmän kuin levystä vaikka keikka onkin hetken elämys se on aina suuri sellainen. Ainakin mulle... mä en tiä mikä tarve mulle tuli tällasta selittää...Mut keikoilla nähään! (tai ainaski mut voi nähä nosturissa... :))

jouhu

Ootte kyllä oikeessa, että levy on vuosia siellä kaupan hyllyllä ja keikan pystyy nauttimaan harvoin... Tätä tää teettää, kun on monta aivopesijää.. :)  

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.