Apulanta 'Singlet 1998-2003'

Aloittaja GeGe, heinäkuu 25, 2003, 01:42:01

« edellinen - seuraava »

salza*

no en mä ainakaa oo nähny oulun stockalla lannan levyjä. tai no harvemmimpa mie siellä käyn..koska o nii helvetin kallista!! :(  mutta vois käyä hulluilla päivillä kattoo jos löytys halpoi levyi..

amniinba

jouhu, siis onko apulannalla KUOPIOSSA keikka??? :o sun on pakko kertoo.. ihan kun oisit sanonu,,, siis mä en tiedä tiiä mitään!! prkl.

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

amniinba

jouhu

Sanon vielä varmuuden vuoksi...*wirn*
Apulanta pitää Kuopiossa keikan joulukuun neljäs päivä. Puijonsarvessa. Oon opetellu oikein ulkoa...No, olipas hilpeetä. *puhuu itsekseen* Mutta en pääse lähtemään, kun äiti ei päästä. Murrrrrrrrrr, äidille!

punainen

*tuuli

kuopiossa? oooooh... mut se keikka on varmaankin K18...... sniif... pitää varmaan pujahtaa sisälle jonku läskin muijan/ukon takaa... ;D

jouhu-> en kyllä tiedä päästäskö munkaan äiti, jos ylipäätään pääsisin sisälle...... :P

Wirtabiuha

Munkaan mami ei päästä mua edes nosturiin mutta menen silti!
 Se on muuten mielenkiintosta että se kyttää aina kun ei ole mitään aihetta, esim perjantaina me oltiin joskus yöllä kuvaamassa video - pätkää lerpan ja joittenki muitten kanssa eikä tehty melkeen mitään pahaa, vähän vaan riehuttiin tali-golfissa... Ni siitä se oli sitten ihan kriisissä ku olin sanonu että menen lerpalle mutta eksyinkin jonnekkin kauas pois... Ja jos mä oon tehny jotain ni siihen menee ihan täydestä pikkunen kusetus  ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Vilkku

Siellä on sekä ikärajaton että -rajallinen keikka.
[ -You should see my scars- ]

hensi_apis_fani

mulla on toisaalta ihan sama missä se keikka olis jos olis kyyti ja jos joskus saisin luvan....tai siis saisin varmaan luvan mut nii en tiiä itekkää ihan varmast mitä mä tääl sekoilen...kuu hei toi oli hyvä ku muoki muistutettiin noist hulluist päivist koska en ois muuten varmaan muistanu ku oon iha täpinas ku pääsen turkuu..jeejee...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

amniinba

muuten: jos mä nyt haluan kysyä vaikka levy-yhtiöltä tästä kyseisestä keikasta, minne osotteeseen lähetän mailia?? (ei liity aiheeseen, ei voi mittään.tai liittyy mutta ei liity kyllä joku tajus melkein)  saatetaan kuule tuuli vaikka nähä, ??+? jos tulet edes sinne? tai jouhu...? ainakin piupau, kiva itekseen houria täällä.   8)

*tuuli

kävin tossa äsken kattoon siellä levy-yhtiön sivuilla ja huomasin että siellähän on rajaton keikka! ja pomppasin tietty kattoon! tottakai mä meen sille keikalle!
amniinba, jouhu-> toivottavasti nähään siellä keikalla! sitte vaikke "ei tietoisesti".  :P

jouhu

Niin. Toivottavasti nähdään "ei tietoisesti", tuuli. :D *wirn*

salza*

huomenna se saapuu ja salzalla ei oo rahaa!!! *tuskallista*

emmi*

niin sitä mäkin tässä just mieti että perhana se levy ´tulee huomenna eikä mulla oo rahaa ostaa sitä :(
täytyy sit varmaan ostaaens viikon perttinä tuolta tampereelta samalla ku meen sine pakkahuoneen keikalle...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.