Apulanta 'Singlet 1998-2003'

Aloittaja GeGe, heinäkuu 25, 2003, 01:42:01

« edellinen - seuraava »

*tuuli

munkaan ei tekis mieli nostaa tiliä tyhjäks....... mut kyllähän se täytyy! ärsyttää kun se levy ei maksa 16.95 niinku hiekka tai enkkulevy (ainakin täällä päin.... ;)) vaan 21.95.... säästyisi multakin edes vääääähän rahaa....

jouhu

Täällä se levy makso...20.90
Mutta mä olin oottanu sitä levyy ainakin kaks kuukautta, niin oli pakko ostaa armotta.
On muuten ihan sairaan hyvä levy!!!!

emmi

älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Aivan loistava tosiaan! Mä ostin sen 19.99 eli 20eellä... enpä kadu vaikka tuhlasin vajaa puolet tilin sisällöstä...! ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

Argh, en kestä enää! mäkin haluun, siis ton levyn... täytyy toivoo et isosysteri hankkii syndelahjaksi  ;D täytyy alkaa vihjailla sille
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

hensi_apis_fani

no mä olin eile mun sikon luo ja näin se mainoksen ja sit rupesin huutaa ku olin unohtanu sen ku perjantai meni miten meni...ups...ni nii nyt heti ku pääsen huomen kaupaan ni mä ostan sen se on varma ihan sama mitä maksaa mä ostan sen silti..!!!!!!
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

jouhu

Mainoksen? Millanen mainos? *mainos hysteerinen*

hensi_apis_fani

se oli seiskas sellanen ihan tavallinen mainos misä oli se levy ja pojat tai jotain....heiii mullapa onki huoemn 2 hyppäri ja mä meen sillon ostaa sen levyn hitsi mä oon viisas ku keksisin ton!!:D

KristalliEnkeli

hensi_apis_fani --> ai kappas vaan en oo ainut joka lukee seiskaa ;D mäkin näin sen mainoksen...mut levyy ei oo vielkään

hensi_apis_fani

juu mä luen sen aina kuu oon sikon luo...:D mä kävin ostaa sen tänää hyppärilla!!!:D

Ronjaronjanen

Mäkin olen köyhä ja syntinen (tilillä olis rahaa mutta mä vihaan käydä pankissa ja mä en ole vielä saanut mun uutta korttia) sitten mä huomasin juuri sopivasti keittiön pöydällä 20eurosen ja minähän lähdin heti ensi istumalta levykauppaan. Ja levy makso just sopivasti 19.90  :) :)

hensi_apis_fani

hihiii...mä maksoi kortilla ku siellä kerranki oli rahaa :D...

KristalliEnkeli

mä toivon edelleen et saan kyseisen levyn synttäri- tai joululahjaks, ku mun tilil on vaatimattomat 75......centtii, eikä niillä levyjä ostella... pitäis mennä vähäks aikaa jouluapulaiseks johonki kauppaan ni sais kokoon levyrahat
"Hei! anteeksi olisiko teillä tarjolla töitä, kun minun pitäisi ostaa Apulannan uusi sinkkukokoelma!" *jepjep*  ;D

jouhu

No, voi voi....Et saa levyy vähäänaikaan  :-/
Mutta hyvää kannattaa aina odottaa!  :D
Kärsivällisyyttä...

Ronjaronjanen

Mä en muuten vieläkään tiedä kenen se 20euronen oli  :-/
Ja en ehkä haluakaan tietää. Pääasia että levy on nyt kätösissäni  :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.