Apulanta 'Singlet 1998-2003'

Aloittaja GeGe, heinäkuu 25, 2003, 01:42:01

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Voi jouhua, ottaa sydäreitä liian hätäsesti :)
Siis tosiaan EI ole viimeinen julkasu... ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Kuka edes kehtaisi tollain esiintyä toisen nimellä. Kyllähän se meidän Tonin täytyy olla.
Ihan sen tyylistä tekstiäkin.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

jouhu --> voi siuu...mut onnex asia tuli selväksi ja enää ei tarvitse itkeä vaan, nyt tolle jutulle voi jo nauraa  :) ;) :D ;D :D ;D

rautalintu --> tota mäkin mietin ja totesin, et kyllä on niin Tonin tyylistä tekstii ettei se voi kukaan muukaan olla ja ku miettii et se o levy-yhtiön messageboard, ni kai ne vähän valvoo ettei väärinkäytöksiä tule  ;)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Mulle taitaa tulla lopullinen lukuhäiriö!  :-/
Hei, sori..! Mä saan joskus tälläsii kohtauksia.  :P
Huhuhh....Nyt kyllä tuntuu kevyemmältä olo.

...mä oon vähän tämmönen...

KristalliEnkeli

jouhu, ei se mitn  ;D Emmeköhän me kaikki ole joskus käyttäytyneet oudosti, osa useammin kuin toiset (mä kuulun niihin jotka on usein omituisii  :))

Lerppa

On jo vähän pohjaan puitu aihe mutta sanompa vielä että ei kukaan tosiaan osaisi noin Tonimaisesti kirjoittaa :) Ne kaikki sen kommentit siellä palstalla on niin Tonia, ettei se voi olla kukaan muu :)

jouhu

Milläkäs palstalla näitä tämmösiä juttuja on? Muistanko väärin, vai oliko täällä aikasemmin joku sivun osote jossa oli toi jutska?

hensiii

jouhu: hyvä et on jo parempi olo:D
mäkin kuuluun niihin jotka on usein outoi mä en osaa enää puhuu enkä kirjottaa...

KristalliEnkeli

jouhu --> esimerkiksi täältä löytyy http://www.levy-yhtio.com/board/board_apis.html , mutta se ei ole läheskään yhtä laadukas kuin tämä meidän apulanta.nettimme  ;D

Lerppa

Ei olekaan, täällä on kivemmin järjestetty nää viestitkin :)

jouhu

Täytyy kyllä myöntää, että täällä on ihan sika magee fiilinki! Ootte mahtavii ihmisii!  ;D
Joo, kävin tuolla pikkasen kattelee tota keskustelu palstaa, mutta oli jotenkin ei, niin vapautunut olo kuin täällä.   :)

Kiitti hensiiii lohdutuksesta!  ;) Hyvä tietää, että täällä on toisistaan huolta pitäviä ihmisii... Ihanan vapautunut tunnelma täällä....Hhhaaa....Ja se on teidän ansoitanne!  :-*

Silti_Onnellinen

tää on kyllä aika magee paikka. vaikka mä en tunne ketään, niin silti täällä on aina kuin kotonaan  ;D
tästä on tullu tapa.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Ronjaronjanen

Kyllä tuolla levy-yhtiön sivuilla on noita feikki Tonejakin liikkunut, että en nyt ihan sata prosenttisesti luottaisi sen olevan Toni. Mutta tosiaan sen verran Tonimaista tekstiä kuitenkin että kyllä se hyvinkin voi Toni olla..

Onpa juu meidän apulantanetin keskutelufoorumi parempi kuin levarin. Levarin keskusteluakin käyn säännöllisesti lukemassa ja kirjottelenkin, mutta ei siellä ole läheskään niin hyvää henkeä kuin täällä. Eikä yhtään niin rentoa. Ja siellä puolet viesteistä on näitä "hei seukkaaxe Toni nyt niiq sen blondin vain brunen kaa ku mä oon nähny sen molempien kaa niiq??!!?!111!!"
että ööh  :-[

KristalliEnkeli

tääl on kyl tosi ihanii ihmisii ja uskon että suurin osa meistä esiintyy täällä omana itsenään, eikä feikkaa...ainakin toivon niin
Varsinkin suurin osa teistä jotka käytte täällä hyvinkin aktiivisesti olette tosi ihania ja alan pikkuhiljaa ns. tuntea teitä paremmin :)

Wirtabiuha

Kyllä on hyvä mesta... Hyvä kantajengi  ;D :D  ;) Ja nää viestit on paljon paremmin järjestetty... mä vihaan lukee niitä kun ne menee silleen hassusti  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.