Apulanta 'Singlet 1998-2003'

Aloittaja GeGe, heinäkuu 25, 2003, 01:42:01

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

ja kohta sun isukki tai äippä hyökkää jostain että RONSKU PERKELE! MISSÄ SE 20EURONEN ON??? no, otan osaa  ;)

Tuo sinkku kokoelma sai ihan sukan arvostelun soundissa... kaks tähtee... Olihan siinä jonkun verran asiaa mut oli se kyl aika alakanttiin...
PyhPyh!!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

ostan sen kokoelman huomenna.  ;D

KristalliEnkeli

Wirtabiuha --> ne ei levyarvostelijat ymmärrä mitään hyvän päälle, ku kerran vaan kaks tähtee apikselle antoivat...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

Aivan! Haukkuivat toninkin ihan pystyyn... lähes... Ainoa hyvä mitä sanottiin oli sipen kusen tulta jossa on kuitenkin paskat sanat... kaunista! pyhpyh
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Eiväthän nämä kaikkitietävät kriitikot ole koskaan ymmärtäneet Apulannan päälle.
Ovat suolesta >:(
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

levy-yhtiön messageboardilla http://www.levy-yhtio.com/board/messages/apis/92.html oli myös Tonin oma kommentti liittyen tähän sinkkukokoelmaan eli;
(huom! se on kommentti niiden sivujen messageboardin vanhoihin viesteihin)

"Onhan se totta, että kokoelmat ovat aina vanhan materiaalin kierrätystä, eikä niissä sinällään ole "sielua". Lähtemättä sen enempää otamaan jeesuksen viittaa harteilleni totean vain faktan, jonka totesimme vuonna -97; jengi maksaa noista sinkuista (myös uudemmista, joita ei todellakaan ole enää kaupoissa!!) sikahintoja jossain huutokaupoissa. Tämä kertoo sen, että tällaiselle kokikselle on selkeä tilaus ja näille ihnmisille tämä levy tehtiin. Ja viime kädessähän jokainen äänestää lompakollaan, eli jos et diggaa, älä osta. Yksinkertaista, eikö?"

ja herra toteaa lopussa ettei tämä ole heidän viimeinen julkaisunsa :)

(en ekax ollu uskoa et herra on itse käynyt tuon viestin laittamassa sivuille, mutta niin minulle väitetään...kaipa se sitten oikeastikin on Toni ollut)

hensi_apis_fani

roskaa sakkia ketä arvostelee noin...joo okei...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

jouhu

Ei kai nyt sentään ole oikeesti tonin kirjottama.  :o :'(
Ei se saa olla! Ei se voi millään olla tonin kirjottama! En halua uskoa, en halua uskoa, en halua uskoa!!!!! :'( :'( :'( :'(

Silti_Onnellinen

rakastan b-puolia, joten noi kokoelmat on just parhaita!
vaikka ne kaikki olis jo ennestään, niin on paljon helpompaa, ku ne on kaikki samalla levyllä  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Wirtabiuha

Mitä sä vauhkoot?  ;D eihän siinä mitään kauheeta ollut... vai enkö mä vaan ymmärrä?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Niin on, on kivempi kuunnella yhtä levyä, kun ottaa 8 sinkkua hyllystä, ja vaihtaa koko ajan ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

voi jouhu-kulta, kyllä se nyt vain on Tonin kirjoittama...mikä siinä saa sinut surulliseksi? kerro minulle ni sit voin lohduttaa, jos voin  :)

jouhu

Mä vaan, kun sä sanoit tossa lopussa, että se on niitten viimenen julkasunsa! *pyyhkii kyyneleitään*

Maikki.

Eikös tuolla lukenut että ei ole viimeinen julkaisu? :)
Aiheesta poiketen, tietääkö kukn. mistä saa kuopion keikalle lippuja?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

Tonihan sano ton selvennyksensä lopussa että tämä EI tule jäämään heidän viimeiseksi julkaisuksi, mistä mä tulin iloseksi.

Kriitikothan ei ole koskaan tietänyt hyvän päälle! Mut kyl vähä otti päähän kun tollaset arvostelut anto! Just b-puolet on niitä mielenkiintoisimpia kappaleita ja apulanta on todella panostanut siihen et ne b-puolet joka sinkulta löytyy ja vieläpä hyvät sellaiset!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.