Apulanta 'Singlet 1998-2003'

Aloittaja GeGe, heinäkuu 25, 2003, 01:42:01

« edellinen - seuraava »

puska

jooh, pöljästä kyllä imaisee aina sellaisen määrän energiaa iselleen että ei mistään:)!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Ronjaronjanen

Mie en kyllä taas tykkää siitä vastaus kaikkeen biisistä olleskaan. ne sanotukset jotenkin vaan kusee. nojoo...

salza01

kuuntelinpa tätäkin levyä pitkästä aikaa. :D ajattelin ostaa tän mun ystävälle synttärilahjaks. tai sitte pocahontas leffa!! ;D *Naur*

kyllä se unenkansa on sitte helmi.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Ne on kyllä parhaita kaikki!
Toi pöljä jyrää kunnolla.... Tósiaan antaa energiaa. Kuten joku jo mainitsikin siitä.. Aivan mahtavia helmiä kaikki.  :)

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

juhke

tie pelastaa jos uskaltaa

puska

Lainaakuuntelinpa tätäkin levyä pitkästä aikaa. :D ajattelin ostaa tän mun ystävälle synttärilahjaks. tai sitte pocahontas leffa!! ;D *Naur*

Siinä Pocahontasissa on kyllä upea se biisi missä lauletaan ''villejä, villejä''  ;D
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Se on kylllä hieno!  ;D Aivan mahtava...

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

....Mari....

juhke

tie pelastaa jos uskaltaa

PahaPahaAsia

Silti_Onnellinen

Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

[tuuli]

sillon kun tää ilmesty, niin en mä sitä jaksanu ostaa ku ajattelin hoitaa nuo ''tärkeämmät'' ensin pois alta. ( kolme, akkm ja heinola 10)

lainasin kirjastosta tän uudemman sinkku kokoelman... puoli tokkurassa. ;D ajattelin että ei se varmaan oo sen parempi kuin se edellinenkään ( jota en tosiaan jaksanu kuunnella kauhean pitkään... )
ja sitte tajusin että tässähän on ihan huippuja b raitoja -niinku vaikka paska meininki ( ässä hihassa ), pirun morsian, kusen tulta ja voimaa.  :-* ja eilen mulle tuli sellanen ''isku'' sydämeen  ;) että nyt mä kyllä ostan ton levyn! ja sanomatta sanaakaan vanhemmille, hiiviskelin levykauppaan ja ostin sen. että tää on hyvä!!!
allekirjoittanut

puska

Oulun Anttilassa myytiin tätä levyä 10:n euron hintaan. Katsoin monttu auki.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.