ajatus, joka lensi päähäni...

Aloittaja jouhu, toukokuu 02, 2004, 11:23:42

« edellinen - seuraava »

jouhu

Mulla tuli vaan sellanen mieleen, että onkohan semmosnen mahdollista, että tänne vois järjestää sellasen kuvagallerian, johon halukkaat apulanta.netin käyttäjät vois laittaa oman kuvansa?
Tyhmä kysymys, mutta... ::)

hande^

iha hyvä ehdotus... tuotahan vois kysästä juGe:lta... juGeeee!?!?!?!
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

punainen

puska

Tosi hyvä idea! Kannatetaan. Semmonenkin olisi kätevä, että tuohon omaan profiiliin voisi laittaa kuvansa ja se näkyisi aina viestin vieressä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Dam! Meinaan mulla toi rekisteröityminen ei onnaa ei millään...Vaikn olen rekisteröityny se väittää et en oo ja sitte kun yritän uudestaan niin se valittaa et nää tunnukset ja osotteet on jo käytössä >:( Ai pitäs varmaan kysyy tuolta onkelmat osiosta...

Lerppa

Tällanen avatar-vaihtoehto voisi olla hyvä, niinkun monilla foorumeilla se onkin käytössä :)

Jouhu, jos muokkaat otsikkoa laittamalla siihen jonkun jutun joka herättää Jugen huomion, niin ylläpitäjä löytää varmaan nopeemmin 8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku

Tosta on ollu joskus puhettakin, sillon oli suunnitelmissa että ainakin "vakiokävijät" sais kuvansa tohon profiiliin. Kai se on lähinnä, että sitte olis kiva jos kaikilla kans olis se oma kuva siinä eikä mitään muuta.
[ -You should see my scars- ]

[tuuli]

LainaaDam! Meinaan mulla toi rekisteröityminen ei onnaa ei millään...Vaikn olen rekisteröityny se väittää et en oo ja sitte kun yritän uudestaan niin se valittaa et nää tunnukset ja osotteet on jo käytössä >:( Ai pitäs varmaan kysyy tuolta onkelmat osiosta...

mulla oli sama ongelma, mutta se on ratkaistu. mene tuonne sähköpostiisi niin olen lähettänyt sinne vähän neuvoja kirjautumisessa.  :)

minäkin kannatan tuota kuva hommelia. oon käyny joissakin foorumeissa joissa on saanu oman kuvansa tuohon profiiliin, kuten mainitsitte. mutta ei semmonen ii2:mainen apulantafoorumin käyttäjien kuva hommelikaan olis pahitteeks.

JUGEEEEEE?????
allekirjoittanut

punainen

Oi tuhannesti kiitos ihq Tuuli!!!(iik toi teinikieli mitä eräässä keskustelussa käytetään on tarttuvaa,apua!) Ihan helpostihan se kävi :D niinkuin näkyy en ole mikään hakkerinero...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

emmi

toi muutes oliskin aeka hyvä idea! :)
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

LainaaOi tuhannesti kiitos ihq Tuuli!!!(iik toi teinikieli mitä eräässä keskustelussa käytetään on tarttuvaa,apua!) Ihan helpostihan se kävi :D niinkuin näkyy en ole mikään hakkerinero...

en ole minäkään.  kaveri tuon tajus kun käskin sen auttamaan. ;)

me halutaan tänne se kuvagalleria!!!!   :)
allekirjoittanut

Maikki.

Olishan tuo kyllä ihan hyvä idea..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Silti_Onnellinen

aivan!!!...se ois mahtavaa...
käykääpäs muuten www.pelikarhu.com
pientä mainosta  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

[tuuli]

allekirjoittanut

Silti_Onnellinen

tyhmä vastaa:
siellä myydän vähän kaikenlaista kamaa ja sit siellä on sellane foorumi jossa käydään henkeviä keskusteluita  ;)
pelikarhun sivusto on ääretön..sieltä löytää lähes mitä tahansa  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.