Kysymys

Aloittaja Klaara-Mielikki, huhtikuu 21, 2004, 10:15:51

« edellinen - seuraava »

Klaara-Mielikki

No niin...taasen piinaan arvon herrasväkeä älyvapailla jutuillani  :) Kysymys kuuluu: Ketä ihailitte lapsena/mahdollisesti ihailette edelleen? Mun oma supersankarini oli pikkutyttönä Michael Jackson. Ajattelin silloin,että Jackson tulee ja pelastaa mut koulukiusaamiselta ja mun ei tarvitse kuin pyytää,joopa joo  ;D

Nykyään se "idoli" vois olla vaikkapa Charles Chaplin ja/tai Sigmund Freud (olette varmaan kuuleet hepusta) No vastailkaa,jos kiinnostaa  8)

blind-eye

Mun idoli on Toni  ;D Se on ollut kyllä tosi kauan... Ihan pienenä mun idoli oli mun serkku Jaakko, joka on vieläkin... Se on mulle ihan kun veli. Nykyään mun idoli on myös Jussi (Uniklubista)... Mutta suurin idoli on Toni  :D

jouhu

Kukakohan oli pikkusena miun ihailun kohde? ::) Ei kai ollu kai kovin montaa ainakaan, kun ei tuu mieleen. No, mie sanon, että ihailin pienenä oikein suuresti mun äitii. ;D

Nykyään mie ihailen Tuukkaa. Hän on...hän on niin.... Tuukka on vaan niin ihailtava tyyppi.

mAikki

Mä en kyllä muista olisko mulla pienempänä ollu mitn idolia tms.? Mutta nykyään minunkin 'ihailun kohde' on kyllä ehdottomasti Tuukka Temonen!<3 :)

puska

Noh, pienenä olleet tyyliin jotain Spice Girls yms :P
Mutta nykyisin on nuo kaikki Apulannan jannut aika tärkeenä esikuvana mulle. Ne on tehneet töitä menestymisen eteen, toisin kuin emin joku Gimmel.
Pelle Miljoona on kunnon äijä. Sitä kunnioitan, se on vaikuttanut niin minuun kuin moneen muuhunkin ihmiseen musiikillaan. Ja Ismo Alanko on toinen. Ja sitten Jarkko Martikaista pidän suorastaan nerona hänen sanoituksensa vuoksi. Ja Tommi Liimattaa myös. Siinäpäs tuli paljon:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

Mulla ei oo koskaan ollut sen suurempia idoleita, joten jätän vastaamatta ja sanon vain, että olisi kiva jos otsikossa lukis muutakin kuin kysymys, eli sen kysymyksen voi jo jossain muodossa kirjottaa siihen. Helpompi seurata niitä aiheita mitä erityisesti tahtoo kun ei aina tartte miettiä että mikäs kysymys tämä olikaan :)
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.