ihana yle-x

Aloittaja puska, marraskuu 12, 2003, 11:55:09

« edellinen - seuraava »

puska

semmoset lootakuulottimet on just parhaat:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

Lainaa
Ei, kun sellaset pienet, jotka mullakin usein putoaa, kun hymyilee :D

Ui ihanaa, kohtalotoveri :D
[ -You should see my scars- ]

rautalintu

Jee. Tai putoo ne joskus esim. bussissa, kun tulee mutka :D. Täytyy vaan pitää niistä kiinni ;)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

puskan kanssa ( ja varmaan monen muunkin ) samaa mieltä. semmoset isot ufo-kuulokkeet on niin hauskan näköset! hoppareilla varsinki näkee niitä. siistit!  :)

Wirtabiuha

mulla on nyttekin sellaset hirveet luurit korvissa... himmeet tämmöset koko korva sinne sisään, kuuluu enemmän ulos kun sisään kuulokkeet tosiaan... napit on tosiaan kivoimmat.. Jätkillä on tosi usein semmoset ufot! Aina kun mä lainailen niiltä cd soitinta niin mulla on onkelma että miten ne ufot laitetaan ja korva jää aina väliin! *ihana kuuloke filosofia  ;D*
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

mulla on sellaset jännät jotka niinku menee sinne korvan lehtien ( ? ) taakse ja sit on niinku siellä kiinni... ja sit se kuuloke kohta on tietty siinä korvaa peittämässä.... ne ainaki pysyy päässä.

jouhu

Jos osasin kuvitella mielessäni oikein nuo tuulin kuvailemat "luurit", niin sellaset on kyllä käytännölisen näköset vempaimet. ;D

KristalliEnkeli

Tuuli~~> jos mä nyt ymmärsin oikein ton sun sepustuksen niin sit mul on samanlaiset,  ;D....
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

napeissa on ihan paskat äänet. isoista kuulokkeista ne kuuluu paljon paremmin.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

olen samaa mieltä...ja isoissa kuulokkeissa saa sen basson kuulumaan paremmin/tehokkaammin  ;). Mulle se basson kuuluvuus on tärkeä  ;D

jouhu

Mäkin oon jotenkin ruvennu kuuntelee noita bassoja pikkasen enemmän... Ennen muinoin en älynnyt basso äänen olevan ollenkaan... Basso rulez!
Tykkään ehkä basso jutskista jopa eniten, kun olen henkinen basisti.  ;D

*tuuli

mä taas en kauheesti välitä onko siinä bassot täysillä vai ei.... mielummin ei...

juu olihan tuo minun selostus vähän sitä mitä oli mutta toivottavasti ymmärsitte...... niistä semmosista kuuluu soundillisesti paljon paremmin kuin napeista.

jouhu

Juu, juu... Mä ainakin ymmärsin tuulin pointin.. :)

KristalliEnkeli

kun mä en enää nykyisin soita itse bassoa, niin mulle on tärkeää, että mä saan nauttia siitä sitten muulla tavoin   ;)

puska

bassot ovatkin biisissä muuten tärkeitä!
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.