Apulanta 'Singlet 1998-2003'

Aloittaja GeGe, heinäkuu 25, 2003, 01:42:01

« edellinen - seuraava »

adalmiina

mäkin oon nyt ton kyseisen levyn onnellinen omistaja,sain 15 eurolla.en vaan ymmärrä kappaleita
rai-rai-rai ja japa-japa-jaa,mut unenkansa on loistava ja ihan rakastuin teen angeliin :-*

hendu

Mäkään en ymmärrä noita biisejä (rai rai ja japa japaa)! Ainoot biisit joita arskakin kuulemma häpee ;D!!
Temosen pomppubasso

puska

Noita biisejä minä ainakin kuuntelen aika "rennolla korvalla". Kivoja renkutuksia:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

rairairai ja japajapajaa? -> mä en yleensä kuuntele kumpaakaan tai jos jompaa kumpaa niin tota rairaita. mutta ei niissä musta mitään vikaakaan ole. ne on sentään b-puolia.  ;)

Oulun Anttilassako oli 10 euroa?? No huhhuh! Mä olisin joutunu KUOPION Anttilassa maksaan 21,90 ( liikaa!!!! ), mutta sain free record shopista 20 e:llä. Ku ei täällä tuppilassa niitä levy kauppoja liikaakaan ole....  
allekirjoittanut

puska

Oli oikein pistetty isompi "kyltti" että ostajat hinnan huomaisivat. Mikä tarjous lie.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

No kai sä ostit? Ai nii sulla on se...?

Mullapa on hyvä neuvo teille. JOS luette FYSIIKAN kokeisiin niin kannattaa lukea ÄÄNEEN tasapaksulla ja rauhallisella äänellä ja kuunnella samalla tolta singlekokoelmalta UNEN KANSA kappaletta. Siis se kuulostaa aivan mahtavalta-> laahaavaa tekstiä ja suhteellisen laahaavaa ( hyvässä mielessä ) musiikkia.
Ai että! Taidanpa mennä lukemaan.  ;)
allekirjoittanut

puska

Olin ostanu jo aikaisemmin. Pikkasen otti päähän kun olisi sieltä saanut niin halvalla.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

no voi wittu. :/ Mulla meni toi sinkkukokoelma 98-03 eka cd rikki... ei tota rahaakaan oo yhtään liikaa, et ois viel varaa ostaa täydellä hinnalla (täältä ei saa 10e:lla), on niin PALJON muitakin hyviä cd:itä, mitä pitäis ostaa... :P
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

kilipikonna

Miekkiin ostin tuon meidän Anttilasta, joka ei edes ilmoittanu levyn olevan niinkin huikeassa tarjouksessa...(Siis hintana oli se 21,90, kauheeta huijjausta) Kyllä oli hyvä mieli sen jälkeen, kun oli säästäny paljon rahaa ja saanut himoitsemansa cd:n...  ;D

RokkiKukka

tää on kyllä niiiiiiiiiin hyvä levy... x)
pidän hirmusti. tää on tosi hyvä idea että noita sinkkuja ja b-puolia laitetaan samalle levylle.. viel pitäs se edellinen singlekokoelma löytää jostai.. :P
Minä opetan sinut tuntemaan
eläimellä sisäpuolella.. [IRCisä nickillä Wuuki]

[tuuli]

mä en jostain syystä syttyny siitä edellisestä single kokoelmasta, mutta tää mun oli pakko hommata kun olin hetken kuunnellu kirjaston.
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.