Hej... olen Hande^

Aloittaja hande^, kesäkuu 26, 2004, 06:03:03

« edellinen - seuraava »

hande^

JeeJee... Olen Hande... JeeJee... niin hande... vou-uu-u-aa...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Maikki.

'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hande^

Sori, ton teki mun tosi urpo veli. Sil ei oo elämää, eikä mitään muutakaan...  ::)

Maikki.

niin mie vähän aattelinkin että joku pikkuveli varmaan.. :)

hande^

Se on kyllä mun ikänen veli, ollaan nimittäin kaksoset. Siitä se varmaan johtuuki, et ku synnyttiin, ni kaikki aivosolut tuli mulle (siks mä oon näin helvetin fiksu...  :P ) ja Henkka jäi tommoseks vähän tyhmänpuoleisemmaksi. Mut niihän sitä sanotaan, et hullulla on halvat huvit! :D

Lerppa

Juu Henkka on kyllä Eri Fiksu poju.... ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

ai sori! ;D :) :-[

emmi

mä vähä ajattelinki et onks sulla hande ihan kaikki kotona vai menny vaan vähä tavallista lujempaa ku tällasen aiheen oot tehny  ;D  :P
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Heh,et olis korjannu virhettä ollenkaan niin meillä olis tosiaan ollu vähän ihmettelemistä! ;D
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Wirtis

jouhu

Tää on varmaan liian henk.koht. kymysys, mutta kuka Henkka?(niin siis handen veli, mutta...) Minkä ikänen sie hande olitkaan?

hande^

Mä olen 15w, eli Henkkakin (oikealta nimeltään Henri) on -88 vuosimallia. En suosittele tarkempaa tutustumista. (paitsi, jos haluut kuulla 24/7 skedesanastoo, skedetempuista, dekeistä, skedekengistä, skeittimestoista, tai siitä, kuinka "kovaa settii" lähti ja siitä, kuinka urpo mä olen, kuinka meijän iskä ei osaa korjata mopoo jne...) Eli toi oli suunnilleen sen ajatuksen juoksu. Ei oo fiksu poika, ei.

jouhu

Jaa....::) Mie vaan aattelin...

puska

Veljethän ovat oikein mukavia:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Kylhän ne on, mutta sit ku oot ollu sen kanssa 9 vuotta samalla luokalla (ja prkl tulossa samaan lukioon kuin minä) ja tarhassakin oltiin samassa ryhmässä, ni alkaa pitku hiljaa tökkii se sen seura. Ja sitku se viel tahalleen aina tunkee mun seuraan, niin siinä hajoo pää. :( Mutta kyllähän se isona sitten on kiva, ku on joku veikka kenen luona käydä kylässä. ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.