Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

emmi

LainaaEn nyt jaksa miettii, mut pelattiin eilen bilsan tunnilla Lastentekopelii... se oli... hmm... "hauska"...

hehe, mekin pelattiin ysillä tota pelii, oli kyllä joo aika "hauska"  :D

mä ostin viimeks hianot alushousut ;D
ja mulla on sellaset vähän kulahtaneet/kärsineet skeittikengät [hot -merkki] ja sit mulla on siniset tennarit sellaset mitkä on Tonilla ;) paitsi et Tonilla on punaset :)

mikä on sellanen tilanne tai tapahtuma mitä et olis halunnu tapahtuvan??
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Mun kengät on semmonen parodia kunnon koriskumitossuista.. Ja sitten on ne maiharit joita käytän asun ollessa sopiva..

Ostin viimeksi ruokaa, salaatin... Tai tupakkaa kaverille. Mutta jotain hyödyllistä, noi parodiakengät taisin ostaa.

*muoks* Emmi ehti ensin... hassua että kysyit, mulla ja mun elämän suurella rakkaudella meni poikki puol tuntia sitten ja olen tässä itkenyt itseni hengiltä, sen ei olis tarvinnut tapahtua! mutta parempi näin, sit varmaan...  :'( elämä jatkuu!

Kysytään vielä että mitäs ostit ja kengät kertoo kaiken ihmisistä... eli mitkä kengät?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hande^

ostin viimeks(tai mutsi osti, mut ne tuli mulle et periaattees ite ostin) semmoset lyhytvartiset punaset koriskengät...

Mikä on fiilis? ( ei keksi parempaa... )
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Wirtabiuha

Ihan sairaan tyhjä! Musta puuttuu jotain, mutta rakkaus ei kuole, kohteet vaan vaihtuu... Ja mullahan on tunnetusti uusi kohde jo nyt... Selviää paremmin kun on joku muukin josta välittää kun se kusipää! *lukekaa edellinen mun viesti jos ei selvinnyt kuka...*

Katsotko koskaan frendejä?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hande^

Sillo ku telkkari on pääl ja satun sen eteen eikä oo parempaa muuta tehtävää, ni sillo... onha ne jotku jutut iha hauskoi, mut aina ei jaksa nauraa niille...

Mitä katsoit viimeksi telkkarista?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Lerppa

Levyraadin sunnuntaina... Yritän metsästää kahta videota.. ::)

Milloin kävit viimeksi, ahh, pääkaupungissamme? Ja mitä sillon toimitit siellä ja miten pitkään? ;D *kysymys hyvä kymmenen..*
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

blind-eye

*pieni välihuom.*
Lerppa, näitkö Uniklubin videon? Se voitti  :D

Niin, kävin Hesassa viimeks pari viikkoa sitten serkkuni (Jussin, Uniklubista) kanssa hakemassa jotain musajuttua...Jotain sen bändihommia, se sitten kysy mua mukaan. Ei me siellä oikeen muuta sitten... Pari tuntia oltiin.

Oletko kuullut bändiä nimeltä Kille Kuuleri? Se on ihan äly hyvä  ;D

Wirtabiuha

ääh, uniklubi on ihan paska! En oo kuullut tuosta toisestakaan...

Jeps, mitä aiot vappuna :P
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

miä meen kavereitten kans kaupunkiin vapputorille hilluun siel on kaikki hml nuoriso :) ja sit me ryypätään :) ja seuraavana päivänä eli vappuna tai sillon podetaan krapulaa  ;D

mitä ajattelet juuri nyt? :)
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Emmiä hoipertelemassa kaupungilla ;D

Ennen kun laitat kotioven kiinni lähtiessäs, niin mitä tarkistat :D (kotona ei ole muita...)

puska

...että valot ja radiot ovat kiinni. Läheden aina tosi huolimattomasti. Minullakin on jokin ihme neuroottinen taipumus avainten laukussa olemisen tarkistamiseen. Pakko tarkistaa monta kertaa.

Mikä on kysymys, johon haluaisit tietää vastauksen?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Miksi systeemit kusevat niin usein?

Osaatko vastata tuohon kysymykseen? - vastaa-
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

en osaa vastata tohon joteen, laitanpa uuden kysymyksen että tässä päästään eteenpäin :)

mitä teet yleensä sillon jos teijän porukat lähtee vaikka vklopuks pois?? :)
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Yleensä mulle kerrotaan siitä aivan liian myöhään...Tietysti kutsuisin kavereita kylään. Mitään sen suurempaa hippaloa en järjestäisi ikuna päivänä. ja mähän en ryyppää, mutta siitä muusta kielletystä ei voi olla niin varma... ;)

Mikä on sun korvan mielestä kaunein tytön ja pojan nimi?Minkä antaisit omalle tenavallesi?

Lerppa

No mie en oikeen kauniiksi välttämättä nimistä mitään osaa sanoa... mutta nimiä mistä pidän ovat mm..
Pojkarna: Tuukka, Valeri, Marlon...
Flickorna: Taku

Tuukka nimestä pidän ehdottomasti eniten... Ja aina olen pitänyt, tosin nyt kun vielä tietää että on olemassa eräs Todella Hieno Tuukka Ihminen, niin siitä pitää edelleenkin vielä enemmän... :)
Nimittäin kaikkihan sen tietää että jos tuntee jonkun todella epämiellyttävän ihmisen, niin toisinaan sitä nimeäkin alkaa pikkuhiljaa inhota ja toisinpäin. Eli mitäkä yritän sanoa, niin että kaikki tietämäni/tuntemani Tuukat ovat olleet mukavia ja mukavannäköisiä ;) Joten, eihän sitä nimeä voi mitenkään aliarvioida 8)

Omista lapsista en tiedä minkä nimen antaisi... Sen varmaankin osaa sanoa paremmin kun näkee kersan ;) Eihän kaikille pojille voi sopia noi nimet, mistä mä eniten dikkailen.

..tulipa pitkä jaaritus ;D

Noniin, uutta kyssää kehiin...
Eli kerrotkos millaisia mielenyhtymiä seuraavista "lauseista" päässäsi syntyy:
1. Ei jaksa mennä nurkkaan Eikä nukkumaan Ei tehdä mitään muutakaan
2. Hallaa kaupan tiskiltä
3. Ota minut mukaan
4. Minä olen liikaa Olen aina liikaa
5. Tahtoa tahtoisin mä uuden lasisilmän
6. Kaiken jälkeen on kylmä Taistelun jäljet syö jää
7. Pimeässä metsässä mä teen sen uudestaan Pimeässä metsässä suolalla haavat huuhdellaan Taas unohdetaan

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.