Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

punainen

No jos ny joku lottovoitto tulis niin ekena menisin kampaajalle ja ottasin just sellasen fledan minkä haluan maksoi mitä maksoi,sitte teettäsin ittelleni vaatteita juu ja kengät.Ostasin levyjä ja tietysti haaveilemani rummut ja uuden basson ja kaikkee muita masiinoja joiden päälle en kyl paljo ymmärrä. Loput laittasin säästöön,luulen et niille tuleivaisuudessa on enemmän käyttöä.Ja jos olisin niin hyvä kuin haluaisin antaisin hyväntekeväisyyteen (vain haave että joskus pystyisin...)

Aini ja tottakai hommaisin Apulannan mun 18-v. synttäreilleni sitten joskus! 8)

ootko menos kattoo kesäl Apulantaa?Minne?

emmi

juu tottakai meen kattoon!! ainakin ankkaan ja tammerfesteille olis tarkotus mennä, mut saany nähä eksynko vielä jonnekkin muualle :)

en nyt keksi mtn, joten sama kysymys seuraavallekkin
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

ankkaan ainakin, varmaan ilosaaren katotaan miten rahat riittää...

Etsitkö totuutta mielummin nahkasohvalta vai järven pohjalta? :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Nahkasohvalta. Kesäisin myöskin järven pohjalta...  8)

*välikomm*
Kyllä sä Wirtis olet tulossa myös Myötätuuleen! :P ;D
*/välikomm*

Sano kolme vastakkaisen sukupuolen julkimoa, joita pidät hyvännäköisinä/kauniina ja katso sitten löytyykö niistä paljon yhteisiä piirteitä. :D (luksusta hei joo... x))
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Tiedätte jo varmaan vastauksen :)..nehän taitaa olla nämä meidän kolme muskettisoturia!hmmm...itseasias mä en voi kattoo pelkästään jonkun ihmisen ulkonäköö,eka mun pitää olla tutustunu siihen ihmiseen tai muuten tietonen hänestä.yleensä se on niin että ihmiset joista pidän miellyttävät aina myös silmääni ja ihmiset joista en pidä jostain kumman syystä tuppaavat olemaan niin ärsyttäviä myös ulkonäöltään.

Seuraavalle sama (jos pystyis antaa vähän mielenkiintosemman vastauksen :))

Wirtabiuha

Tuukka Temonen, se on yksinkertasesti vaan saatanan komea! Ville Valo, on äärimmäisen hyvän näköinen (ilman partaa!) se on syntisen kaunis mutta samalla maskuliininen. Ja sitten David Bowie *taas näitä mun perversioita* - en kommentoi!

Hmm. Millon olet viimeksi suudellut jotain henkilöä?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Siitä onki jo jonkin aikaa... *miettii* No sillon oli ainakin pirun kylmä, tais olla tossa helmi -tai tammikuussa...

Kuinkas vappuaatto meni? Mitä teit? Tuliko otettua vai piditkö hauskaa ilman etanoleja? Vai piditkö lainkaan hauskaa? ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Vedin pohjat. Olin ihan vitun pihalla, enkä muista mitään, paitsi että hande tuli jossain vaiheessa mailman hienoimman jätkän kanssa sinne ja mä käyttäydyin ihan saatanan tyhmästi, laattaasin melkein sen mikaelin päälle, laattasin muuten, pyörin pitkin kaivarin katuojia, yritin iskeä mun kaverin hyvää kamua jonka muija oli siinä vieressä, sekä päädyin nuolemaan jotain venäläistä täydessä ruuhka bussissa... Ja pyydän kaikilta ihmisiltä anteeksi ja lopetan alkoholin liiallisen nauttimisen. Ja kiitos handelle.

Kuinkas seuraavan vappu?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

blind_eye

Öh... Ekaks meni tosi kivasti juuh, olin 4 kaverin kanssa kaupungissa (ostin sellatteen pääkallo-vappupallon  ;D).. Mä ja 1 kamu juotiin jotain siinä ja ne 3 muuta lähti käveleen siittä johki. No me mentiin mun kamun kanssa meille, ei ollu ketään kotona, pidettiin täälä sitten omat juhlat. Yhessä vaiheessa (olisko kello ollu jtn puoli 12) piti sitten lähtee takasi kaupunkiin. Mentiin bussipysäkille... Oltiin siä jotain tunti ja bussia ei kuulunu. Mentiin meille ja katottiin et siihen olis just 5 minsan sisään tullu bussi... Piti sitten oottaa puoli kahen bussia, ja mun kamu meni sitten sillä kotiin, ku ei viittitty enää sillon lähtee kaupunkiin. Niin ja taisin puhua siinä samalla saldoni tyhjäks (se aukee vasta 24.5)... Kivaa... Että sellasta. Oli se silti ihan hyvä vappu (:
No entäs seuraava??  
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

Paska.Tuskinpa sitä mitään menetti,kaikki olis ollu vaan kännissä ja jee *itun kova meininki.

Kummat on juntimpia kaupunkilaiset vai maalaiset?

jouhu

Eiköhän molemmat ole yhtä juntteja? Mutta jos on pakko sanoo kumpi o juntimpi, niin ehkä kaupunkilaiset, koska luulee olevamme jotenkin parempia ihmisiä, kuin ne jotka asuu maalla.

Mitä tapahtuu, jos laittaa piilarit ja sangalliset lasit yhtäaikaa päähän?

Vilkku

Tulee hauska olo, samanlainen ku jos normaalinäköinen laittaa vahvat lasit päähänsä :) Tulee aina joskus kokeiltua :P

Onko sinulla vappupalloa [omassa katossa killuu miekkavalas ja papukaija ja ne on just parhaita :)] ?
[ -You should see my scars- ]

punainen

Mul on semmonen keppipallo papukaija ja isi osti mulle tänävuonna semmosen vaaleanpunaisen delfiinin.

Kuinka paljon vietät aikaa netissä keskimäärin vuorokaudessa/viikossa?

Wirtabiuha

no viikossa varmaan joku 8-9 tuntia.

Mikä saa ihmisen pettämään parhaan kaverinsa?

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

nooh, mä en kyl oikeen osaa sanoo tohon mtn.. mutta jos alkoholilla on tollasen asian kanssa jtn tekemistä niin veikkaisin sit että alkoholi saa ihimisen pään sekasin niin ettei sitten tuu ajateltuu et mitä tekee ja siinä sivussa saattaa sitten pettää ihmisiä... mutta toi itseasiassa on ihan mielenkiintonen kysymys mikä saa ihmisen pettämään..

pää on taas täynnä tyhjää joten seuraava saa vastata tohon kysymykseen jos tietää vastauksen tai jtn.. :)
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.