Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

hande^

Mäki luulen, et pettämisen suhteen toi alkoholi on suurin ja yleisin vaikutus: "Alkoholi on keskushermostoa lamauttava aine...-Ihminen voi alholin vaikutuksen alaisena tehdä asioita, joita ei tekisi selvinpäin...-ei osaa ajatella tekojensa seurauksia..." ( <--- Bilsan kirja. )

Mitä sulla on päällä nyt?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

punainen

Kysyikö mä tätä samaa ja just sä vastasit tähän?No enivei,tämmönen rento sunnuntai vaatetus (just sain puettuu): Tämmönen ohut ja kevyt viininpunen pait joka on jotain tosi outoo materiaalii ja beiget sammarit jalassa.

Meikkaatko? Jos niin millanen on sun perusmeikki?

Lerppa

En mie meikkaa...

Kun vastasin näin huonosti nii seuraavalle sama ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Kyllä meikkaan, mutta se on sellanen ihan luonnollinen meikki..
Eli puuterii, ripsivärii...ja miksi sanotaan? Meikkikynä vai mikä...Peitekynä, niin peitekynä. :)
Että sellanen.

Missä kävit viimeksi?

Wirtabiuha

Mummolassa, Pitkästä aikaa. Mutta mun sukulaiset ei pidä musta, tai ehkä ne pitää mutta sieltä tulee tosi törkeetä kommenttia aina mulle.. En siksi käy esim. mummolla niin usein kun en jaksa sitä oletpa sä ruma ja onpa sulla kamalat hiukset ja näin :(

Paras karkki?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Useimmiten taitaapi olla susu-palat...nams.. :)

Luuletko voivasi sanoa mikä on elämäsi paras hetki tähän mennessä?

--------------------------------------------------------------------
wiih, vihdoinkin Ronsku on kykeneväinen palautumaan keskuuteenne  :D lystiälystiä...on ollutkin jo tänne vähän ikävä...toivottavasti joku sentään vielä muistaa mut, vaikka tässä on ollutkin aikasta piiitkä tauko kun viimeksi täällä olen käyskennellyt...

Wirtabiuha

Jee, ronsku tuli takas, mä itseasiassa mietin että missäs sä olet?

Elämän paras hetki, yksi parhaista oli varmasti se ripsipiirakan keikka siitä mä nautin. Ja kun se samainen jätkä sano mulle ekan kerran face to face että rakastaa mua, juttuyhan myöhemmin paljastui vakio - mä haluun sut rakastamiseksi. sääli. Ja ´kolmas hyvä hetki oli laivalla muutama viikko sitten kun näin siellä ihanan jätkän. - huonoimman hetken voisin sanoa oikein helposti, sisältyy tähän kolmeen viimeseen päivään...

Mikä ongelma mun pikku veljellä on, jos se haluais sanoa mulle jotain se yrittää vetää mua turpaan? - sillä on joku ongelma että se ei kykene kommunikoimaan mun kanssa-
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

voih wirtis, kyllä sun pikku veli on pahasti altistunut fyysiselle väkivallalle, luulen että hänet täytyy toimittaa hoitoon saman tien ;)

sitä kutsutaan uhma/murrosiäksi. onkohan pikkuveljelläsi jompukumpi?  ;)

kuka on ihQ:in leijona! ( siis suomen tämän vuoden maajoukkueen jääkiekkoilija ) [ teiniXXXX ] mie tykkään niklas hagmanista!
allekirjoittanut

blind_eye

Tuukka Mäntylä!! Se on siis niin ihQ!!!!1 <3<3 Joo ja sitten kanssa toi Essi!! <3
khihi :)

Entäs seuraavan ihQin leijona?  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Argh... Just kun kerkesin tuolla toisessa keskustelussa sanoa että onneksi täällä ei ole niitä ihQuttajia  ;D

taidan vaihtaa voorumia.. ;)

ja kysymykseen siispä...
Mä en tiedä Leinonista (tai muutenkaan jääkiekosta) mitään muuta, kun että sillä yhellä (vai onko se ainoa?) veskalla on hieno kypärä :P Joten sanotaan nyt sitten että paras Leijona on se veskan kypärä.... x)

Mitä teet kesällä?
(oletko mökille menossa, töihin, festareille, jopa ulkomaille..?)

Silti_Onnellinen

meen vanhainkotiin töihin alkukesäks..
sit meen ruisrockiin ja ankkarockiin ja kaikkiin mahdollisiin ilmaismusiikki happeninkeihin...
ja telttailee jonnekin päin suomea..ehkä ahvenanmaalle..
ja sit meinaan tehä kaikkee hullua mitä en oo ennen tehny ja tavata kaikkii ihmisii ympäri suomee..tai lähinnä etelä-suomee  ;D

paras toni undercover jakso?  :)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

[tuuli]

taiteilujakso oli hauska :)

noh, tätä on kysytty moneen kertaan mutta kysyn sen uudelleen, koska se on arvossaan aina yhtä hehkeä! ( öhhöh )

-> toni, tuukka vai sipe?  ;)
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Hande^ ei pysty kirjautuu

On. hannahesse88@hotmail.com. Sit tohon edelliseen haluun viel vastata. Sipe.

Sama.

Lerppa

Siis meseosoite vai Tuukka, Toni, Sipe -kysymys...? no ihan sama, vastaan sitte molempiin :)

Elikäs Apiksen miehistä Tuukka. Tottakai ;)
Ja mese on, mutta en mä sitä ossaa tähän viiti... että jos joku mut haluaa lisätä nii voi privaatilla sen osotteen kysyä  8)

*muoks* unohdin kyssän x)

Hmm... Milloin soitit itse jotakin soitinta? mitä soitinta? -ja mitä biisiä soitit kun soitit jotain? :) (siis vaikka musatunnilla tai missä vaan :))

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.