Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

blind_eye

mansikka!!  :D

entä seuraavan mielestä?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

mä en parasta osaa sanoo mut muutaman parhana osaan sanoa eli lakritsi ja tää polka! :) ne on nam nam *lipoo huulia*

onko jo kesäfiilis päällä? :)
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

ON! 8) 8)
..tosin ei ihan kunnolla, kun on kuumetta, ni olo on hieman paska... mutta muutoin juu :)
Oon maannu suunnilleen koko päivän meidän katolla lukemassa kokeisiin. Aivan loistavaa kun on taas lämmin :D Kesä vs talvi: 7-3 :P

Toiveammattisi lapsena?
Toiveammattisi nyt?
-kuinka mahdollista on sen toteutus?
..ja jos ei ole toiveammattia, niin mitkäs on sitten ihan yleisesti sun kiinnostuksen kohteet? :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

lapsena opettaja ja nyt ehkä elokuva-musavideo-ohjaaja,muusikko,teologi.haluisin tehdä niin paljo kaikkee ja mul on kauheesti ideoita joita haluisin toteuttaa, ehkä jonkin sortin yrittäjä jollakin alalla ::)

Sama seuraavalle..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Wirtabiuha

Mun toiveammaati pienenä oli joku eläin tyyppi. Halusin eläintarhaan duuniin :) Nyt mä haluan kytäksi, tietenkin ensisijaisesti haluisin tehä musa - duunia...
Se toteutuu niin että annan kaiken ja enemmän ja tarvitsen hyvää tuuria. ja kytäksi tulemiseen tarvitaan hyvä kunto... öök!

noh, mitä' mieltä Mötley Cruesta?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

totah mun täytyy sanoo että toi nimi ei sano mulle yhtään mtn joten vaikee vastata tähän..

nyt on kyllä pää ihan tyhjä ei keksi mtn kysymystä... joteen laitetaan ny joku ihan tyhmä...
monta varvasta sulla on?  ;D

älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Hassua että kysyit, multa nimittäin eilen amputoitiin just 2 pois :P -noei nyt ihan... 8)

Otatko aurinkoa kesäisin?

[tuuli]

aika vähän, vaikka tykkään ruskettua.

minkä merkkinen televisio sulla on? ( en keksi hyviä kysymyksiä, mutta oletan sinun omistavan TV:n )
allekirjoittanut

Wirtabiuha

jaa a, enpäs jaksa tepastella katsomaan.. se on niin vanha paska etten edes kehtaisi merkkiä kertoa jos sillä edes semmosta on...

- välihuomautus - mötley crue opn ihan paras! kannattaa kuunnella. ja kyllä ainakin Nimien Nikki Sixx ja Tommy Lee pitäisi sanoa jotain...
Ja mainitaan nyt Mick Mars ja Vince Neil jos ne jollekkin jotain kertoisi :P - välihuomutus loppuu-

Tuosta Tommy Leestä tuli mieleen että mitä mieltä Pamela Andersonista :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

no siis ööö.. en mä oo oikeen siit mitään mieltä, joku pimbo-plondi-silikonitissi muiden samanlaisten tollasten joukossa..

koska sun mielestä voi ruveta sanoon että on kesä?? :)
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Nyt on kesä :P
  Itseasiassa ei, mä kelailen et sit kun loma lakaa niin on oikeesti kesä.

Onko talviturkki jo lähtenyt? - kävin tuossa aamulla meressä pulahtelemassa... :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

allekirjoittanut

Lerppa

No ei ole vielä lähtenyt! todellakaan... yleensä se menee niin että vasta joskus kesäkuussa ;)

Mikä on mielestäsi naisen asema rock-kulttuurissa?
Voiko nainen olla katu-uskottava muualla kuin pop-maailmassa?  :o
Niin ja onko Maija Vilkkumaa rock, tahi katu-uskottava? ;D

Wirtabiuha

Naisella ei ole asemaa rock- kulttuurissa. Tai jos on se on pohjalla, koska nainen on aina pop. ei rock. sääli. ehkä jostain joku oikea rock. muija löytyy. Mutta ei nyt tule mieleen. periaatteessa kai voi, mutta en löydä yhtään katu uskottavaa. maija Vilkkumaa on pop ja pop ihmisenä äärimmäisen rock. muittei truurock. selvääkin selvenpää.

sama seuraavalle.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

kyllä nainen voi olla ja onkin rock,mutta tosiasiahan on et naispuolisia rokkareita on vähän ja ennemmin musikaalisesti lahjakkaita tyttöjä levy-yhtiöt haluu hyvännäköisiä tyttöjä keikistelemään alusvaatteisillaan musavideolla ja levyn kansiin.Ja omalla musiikillaan pinnalle päässeitä naisia leimataan sanalla naisrokkari.Eihän miehetkään ole mitään miesrokkareita.Lisäksi kuinka monta rumaa kuuluisaa muusikko naista tiedät? Ei miesten tartte olla hyvännäköisiä saadakseen levytyssopimuksen.Kyllä naiset varmasti joutuvat tekemään tuhatkertasesti töitä saadakseen arvostusta vakavasti otettavan musiikin tekijänä ja esittäjänä.

Kyllä musta Maija on rock!Sillä on sen oma juttu jonka hän vielää osaa erittäin hyvin! On se kiva et saa joskus vähä'n naisnäkökulmaa miehiseen rockkulttuuriin.

Kuka sulle tulee ekana mieleen sanasta MIES?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.