Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Kas kun tulit kysyneeksi, me naurettiin lerpan lapsuus luuloille toissa yönä ihan kympillä :D

Luulin että ne tyypit jotka jontaa radio systeemejä on siellä radion sisällä...

muoks
 kun kukaan ei näy vastaavan tuohon niin kysytään jotain muuta elikkäs ;D Oletko kuullut sen kesäbiisin, O-zone ja dragostea din tei :D Maia - hii hei! mitäs mieltä olet :D ;D :P
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

blind_eye

Jep, oon kuullu.
Aluks se oli ihan jees, sellanen 'hassuttelubiisi', nyt se on alkanu meneen vähän ärsyttäväks kun sitä tulee joka puolelta!!

Mitä mieltä seuraava?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

maikkii.

eii ihan kamala, en tykkää! :D

Monelta heräsit tänään?

puska

Yhden maissa ihanan kultani vierestä<3.

Missä olit eilen illalla?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Himassa, omassa huoneessani, koneella. Sinä tietenkin olit oman kullan kainalossa :) Oon kateellinen *tahtoo oman kullan kainaloon*

Entäs seuraava?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

emmi

minä olin myös eilen kotona tylsistyneenä..

kumpi on parempi vuoden aika. kesä vai talvi? :)
älä tunnusta jos sattuu

Kevättalvi... tai syksy. Kesä on kaikista inhottavin vuodenaika. Silloin kaikki ovat ruskettuneita ja aikuiset hymyilevät typerästi ja sanovat: "Nyt pitää nauttia kun on niin lämmintä." Sitten sitä tulee laiskaksi eikä jaksa tehdä mitään. Tietokoneesta tulee paras kaverisi kun muut ovat lomilla. Päiväjärjestys menee sekaisin ja sinulle kasvaa parta. Olo tuntuu kuin olisi kokoajan krapula ja saat hermoromahduksen istuttuasi sisätiloissa päivästä toiseen. Sitten kun äitisi tulee patistamaan sinua pihalle helteeseen, jossa hyttyset syövät sinua ja jokainen liike nostaa hien pintaan.

Syksyllä on kivaa kun on pimeää ja märkää. Tekee mieli hiippailla ääneti varjoissa ja huokailla melankolisesti kadonnutta auringonpaistetta.

Mikä vuodenaika on seuraavan mielestä paras?

salzaaa

noooh..kaikissa vuodenajoissa on puolensa.. mutta kyllä se syksy taitaa silti olla paras vuodenaika. ei oo liian kylmä eikä kuuma..sit on muutenki nättiä ja sillee. (:

onko siellä missä asut kovia tulvia nyt?

Vilkku

Ei ole onneksi meillä tulvinut. Mutta mun piti lähteä tänään ratsastamaan viikoksi, ja reissu peruuntui nyt, kun tallilla on tulva. Hevoset on evakuoitu uittamalla kun tallissa on puol metriä vettä. Täytyy sanoa että pettymys oli kyllä tosi kova, oon laskenu helmikuusta asti viikkoja.

Mikä on paras muistosi tältä kesältä tähän asti ?
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Kävelyt ja syvälliset kesustelut ystäväni kanssa metsässä. Ja myös ilsaarirokki, kun tapasin joitakin teitä lantapäitä. :)

Mikä saa sinut iloiseksi tai jopa onnelliseksi?

Wirtabiuha

Hyvä musa, basson soittaminen, niistä saa älyttömästi kicksejä ja kun joskus menee hyvin bändin kanssa niin on iloinen (tippuu takas onnen pilveltä numero seitsemän heti seuraavissa treeneissä...) ja oma rakas saa aina onnelliseksi. - jos ei niihin tarttis aina pettyä niin pahasti. Erityisen iloiseksi mut saa se, kun näkee että tekee jonkun onnelliseksi tai kun joku kaveri on ilonen, siitä tulee hyvä mieli.

Asia mikä ahdistaa sua äärettömän paljon?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hande^

Tällä hetkellä ei mikään, mutta odotas kun koulut alkaa... :D Tohon edelliseen haluun vastata, että rakkaus. Se tekee onnelliseks aina. Tuli se sitten poikaystävältä, perheenjäseniltä tai ystäviltä. ;)

Kuka on sinulle tärkein henkilö elämässäsi tällä hetkellä?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Wirtabiuha

Mun kamuseni Lerppa on tärkein ihminen. Se ei puukota selkään, eikä sano mitään turhaa jos on parempi olla hiljaa. Se vaan on niin jees!

Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

välikomm.
:-*

Ehkä. Taisiis ei ole käytännön kokemusta minulla...

Järvi vai meri?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Järvi. :)
Mikä olit edellisessä elämässäsi? ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.