Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Todennäkösesti venäläinen katuhuora joka kuoli yliannostukseen...

Mikä eläin olisit, jos olisit eläin ;D?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hande^

Haluaisin olla lintu, jotta voisin lentääääää.....
:D

Seuraava?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

hendu

Mä olisin kans varmaan lintu niin voisin lentää etelään koska vaan!! Sit tietysti lentäisin kaikille apiksen keikoille (pääsis sisään ilmatteeks) ;D Ei vaan! mut pääsis joka paikkaan norkoileen :D. Tai sit mä oisin lepardi ja söisin kaikki :o
Temosen pomppubasso

Lerppa

Korppi.

Mikä näistä kyvyistä, jos pitäisi yksi valita?
Näkymättömyys
Lentokyky
Hajuaisti (siis erittäin hyvä sellainen)
Kuulo (siis erittäin hyvä sellainen)
Näkö (siis erittäin hyvä sellainen)
Supervoimat
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Näkymättömyys.

Mikä tekee ihmisestä tyhmän?

Mikä tekee ihmisestä tyhmän?

Aivan ensimmäiseksi pitää määritellä käsite tyhmyys. Suinkaan kaikki ihmiset, joita kuulee joskus kutsuttavan tyhmiksi eivät nimittäin sitä todellisuudessa ole. Myös aivan turhan usein tyhmyys sekoitetaan tietämättömyyteen. Voin osata luetella kaikki alkuaineet järjestyksessä ja kemiallisine merkkeineen ulkoa, mutta en tiedä mikä on Ranskan pääkaupunki. Tekeekö se minusta tyhmän?

Älykkyys on aistielinten käyttämistä oikein, sekä kognitiivisten toimintojen seurauksena tiedon tallentamista aivoihin. Älykäs ihminen pystyy sisäistämään vastaanottamansa informaation paremmin, mutta sisäistämisen nopeus ja tehokkuus on myös korrelaatiossa kontekstin kanssa (eli sinä et ymmärrä tästä mitään). ts. Yhdysvaltoihin kriittisesti suhtautuva ihminen saattaa huomata uutisia seuratessaan asioita, jotka tukevat hänen skeemaansa. Tietämättömän ihmisen tyhmänä pitäminen liittyy siis välillisesti siihen, että hän ei ole koskaan sisäistänyt ympäristöstään saamaansa tietoa aiheesta. Hän ei tiedä, että Pariisi on Ranskan pääkaupunki, tai ei pysty palauttamaan sitä mieleensä.

Tyhmyys on älykkyyden puutetta. Ei kuitenkaan siinä mielessä, että eloton kappale olisi äärettömän tyhmä. Kuten aikaisemmin totesin, kognitioiden synnynnäinen hitaus tai rajallisuus tekee ihmisestä tyhmän. Se, mikä aiheuttaa kognitioiden hitauden onkin sitten paljon mielenkiintoisempi kysymys.

Kysymys:
Luitko edellisen ja ymmärsitkö mitä siinä sanottiin?

Lerppa

Luin edellisen ja ymmärsin mitä siinä sanottiin arvoisa Se Jätkä :) Hyvä määritelmä.

Pidätkö shakin pelaamisesta?

Wirtabiuha

Juu, pidän kyllä. Se on oikein haastavaa touhua. Vaihtelua.

Mitä käsite keski-ikäinen sisältää? - mä olen keski-ikästymässä ja mua pelottaa! :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Wirtabiuha

Vai ei keski-ikäsyys iske... No keksitään jotain muuta sitten...

Sarjasamme tasapainoiset ihmiset Marilyn Manson... Mitä mieltä herrasta?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Sillä herralla on todella upea ääni (siis se ääni millä puhuu, laulua en ole koskaan kuullut) sekä pidän Mansonin sekopäisyydestä, semmosiakin tyyppejä tarvitaan :P

Kenelle puhuit viimeksi?/Mitä sanoit? (hohhoh.. taas mielikuvitus hukassa..)

Wirtabiuha

Puhuin pikku serkulle ja sanoin että ''siis en mä sitä jaksanut letittää vaan lämmittelin sen...'' semmosia... Hei,. tä on hauskaa!

Kenelle seuraava on puhunut ja mitä sanonut :P
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hendu

Mä sanoi ihan äsken työkaverille, kun yö-vuorossa olen, että v*ttu kun on taas kiire!! Siis töissä ;D!!

Mitä tekisit ensimmäisenä jos sulle ilmotettaisiin,  että on viikko elinikää??
Temosen pomppubasso

emmi

hmm, kyllähän se pysähdyttäis ja pistäis miettiin kaikenlaisia juttuja, mutta mä en itseasiassa nyt osaa sanoo mitä tekisin sillon.

pistetään seuraavalle sama kun oli niin vajaa vastaus. :)
älä tunnusta jos sattuu

puska

Olisin koko ajan mahdollisimman lähellä rakkaita ystäviäni ja poikaystävääni ja veljeäni. Tekisin jotain hauskaa. Ehkä vain hengaisin kavereiden kanssa. Soittaisin paljon musiikkia ja teksin biisejä. Kertoisin ihmisille kuinka paljon heistä välitän. Ja pyytäisin mahdollisimman monelta ilkeitä tekojani anteeksi. Valvoisin öisin ja päivisin niin paljon kuin mahdollista.

Mikä sai sinut viimeksi nauramaan "vedet silmissä".
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Yks hauska tilanne äitin ja veljen kanssa, mitä en jaksa selittää, ku se on pitkä ja ette te ymmärtäis sen tilanteen hauskuutta, se ois pitäny kokea... :D

Seuraava?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.