Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

punainen

Varmaan niskaan tai alaselkään mutta kuvaa pitäisi miettiä...tai sitten mä haluisin varpaiden ympärille kiertämään piikkilankaa mutta musta tuntuu että sinne ottaminen sattuis hitosti,

Minkä lajityypin leffaa menisit näistä katsomaan ja mitä elokuvaa ihan viimeisenä?: romanttinen komedia,kauhu,sci-fi seikkailu,lasten animaatio,historiallinen draama vai aasialainen taide-elokuva?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

emmi

mä menisin katsomaan kauhua ja varmaan ihan viimesenä menisin kattomaan aasialaista taide-elokuvaa, toi nimi; aasialainen taide-elokuva kuulostaa jo niin tylsältä.

mikä on pohjoisin paikka suomessa jossa olet käynyt?
älä tunnusta jos sattuu

puska

Taitaapi olla tuo Rovaniemi jos en väärin muista.

Miksi niin suuri osa autoista on punaisia?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

...Koska mä en ikinä voisi kuvitella ostavani muun väristä autoa...

Minkä väriset on sun unelmayksilön/nykyise kultasi silmät?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Jaa... tuota.. Ei mulla ole just nyt mitään unelmayksilöitä... Hyvännäkösiä miehiähän kyllä toki löytyy, mutta tuskin teitä kiinnostaa kuulla kun listaan kaikki silmänvärit :D

Ja punaisia autoja on siks niin paljon, koska ennen vaan paloautot sai olla punasia, sen jälkeen myös lappuliisat. Mut sitten kun mikä vaan sai olla punanen niin väki riehaantui... :D

Millon näit viimeksi jonkun julkimon siviilissä? (missä ja kenet :P)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

(Lerppa on vieläkin seitsemässä taivaassa Jukan näkemisestä)
:)
Olin risteilyllä eilen ja ku tultiin takas Virosta, oli risteilyisäntänä se yks julkkis, nimeltään kait Henri... Se on yks vissiin hom0? (luin seiskasta :D) Tosi hyvä tyyppi. Se muuten kehu siellä karaokessa Seiskaa. x)

Mikä on elämän tarkoitus?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

Rakastaa ja tulla rakastetuksi. Ja päästä päämääräänsä, mikä se nyt kenenkin kohdalla sattuu olemaan.

Kumpi on parempaa, kaali- vai maksalaatikko?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Kaali on ihan hyvää, eikä maksalaatikossakaan mitään vikaa ole :) Vaikea päättää... tosin jos mulla on nälkä niin kyllä maksalaatikko sillon maistuu paremmalta, eikä siitä tule ilmaa mahaan :P

Taas tämä sama, kun ei oikeen ajatus juokse... elikkäs

Kirjoitatko ficcejä/runoja/tarinoita/lyriikoita/kirjeitä?

punainen

lyriikoita tuli pari vuotta sitten kirjotettua monta vihkoa täyteen.sen jälkeen on ollut vähän hiljaista kun asiat on ollu niin hyvin elämässä,paitsi kuukausi sitte tyhmien sydänsurujen takia tuli taas purettu vähän tuntoja.kirjekaverieta myös löytyy ja päiväkirjaa kirjotan säännöllisesti.

Lempinäyttelijäsi ja miksi juuri se?

Helva

Bruce Willis. Niin komea ja charmantti. Todella loistava näyttelemään niin vakavissa kuin vähemmän vakavissakin rooleissa!

Kuinka kauan arvelet vielä eläväsi?  ???

punainen

Tiedätkös jotenkin ihan viime aikoina mul on ollu hirveetä pelkoo siitä et tää on nyt varmaan mun vika päiväni,no seuraava joulu on ainakin niin kaukana että jotain pahaa on pakko tapahtuu mulle ennen sitä...Ennen aattelin et olis varmaan hyvä jos tiedostaisi sen että tää päivä voi olla se viimeinen ja sen mukaan pitäisi elää,mutta nyt kun kelaan niin sairaasti tota ei tää oo enää hyväksikään kun ei uskalla enää suunnitella tulevaisuutta liikaa jos sitä ei kumminkaan tulisi... :-/ toivottavasti nää kelailut ei oo ainakaan mikään enne.useinhan ihminen aavistaa alitajuisesti oman kuolemansa ja on sitä ennen usein hoitanut asiansa myös sen mukaan.No ainakin aion elää kynsin ja hampain siihen asti että löytäisin sen rakkauden ja saisin sen kanssa omia lapsia.

lempivaatekappaleesi omasta vaatehyllystäsi?

jouhu

Mustat housut. Paidoista ehkä sellanen tumman ruskee t-paita... tai musta, jossa on pikku ressu ja sydän.

Mitä et koskaan laittaisi päällesi?

Noidanmetsästäjä

Ei sellaista taida ollakaan... ku hullu kerran oon ;D

Mitä mieltä Viva la Torremolinosista?
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

piksi

Sitä ei voi kuunnella hymyilemättä  ;D Hauska veisu.

Jos voittaisit yhtäkkiä jostain 1000e, mitä tekisit sillä?
The cloud is closing in my shade
The one that follows you just won't go away

Lerppa

Mie hommaisin kunnon vahvarin. Ylijäämillä (joita ei kyllä varmaankaan jäisi) ostaisin levyjä...

Mitäs seuraava tekis?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.