Levy-yhtiö(kö) hidas?

Aloittaja Silti_Onnellinen, toukokuu 08, 2003, 05:49:27

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

Mulla on kestäny kuukauden apiskamojen saapuminen, eikä vieläkään kuulu mitään. Sain kuitenkin mailiini sen tilausilmoituksen... ja oon mailannu sinne jo pariin otteeseen. En voi oikeen uuttakaan tilausta tehä, jos sit tulee kaks pakettii... Alan olla jo epätoivoinen.
Ei se muuten, mutta kun ennen sielt on tullu tosi nopeesti tavarat ja kaikilla muillakin on tullu suunilleen viikon päästä tilauksesta. MITÄ MÄ TEEN?
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

vik

no ohhoh. luulisi että olisivat tulleet jo.  :o

kaveri tilasi Viper Spankin heti ilmestymispäivänä (tosin tilaus oli hiton iso. ainakin viisi kpl sitä levyä ja vaikka mitä muuta sälää) mutta sai pakettinsa vasta tossa just.

ehdottomasti yritä ottaa niihin yhteyttä vielä, siinä on kai ollut joku väärinkäsitys.
tai jotain juttua ei ole. käsittääkseni kaverinkin paketti viivästyi siksi kun AL-pinssejä ei ollut ja niitä piti tilata jostain lisää.

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

juGe

Mulla kesti kanssa pari viikkoa. Laitoin asiasta mailia ja sain vastauksen 15minuutissa!!! Tottakai siellä on nyt kova ruuhka kun ihmiset tilaileva Viper Spankia. Kannattaa silti varmasti laittaa sähköpostia ja kysellä.

P.S.
Vinkkinä kaikille, että jos haluaa valittaa jostain asiasta, niin kannattaa tehdä se sitten tyylikkäästi eikä vain vittuilla. Näin on paljon paremmat saumat saada vastaus ja palvelua. :)

Dynamo

Moikke!
Joo mulla oli toi sama ongelma kesti ihan sika kauan tai en tiiä itse asias miten nopee oli tullu noi tavarat mut ennen ku sain ne nii kesti varmaan kuukauden koska ne oli eksyny väärään postiin siinä sitä sitten oltiin tosi epätoivosii missä kamat viipyy :-/ :'(
Mut sitten sain ne ;D
Vain viivakoodit aukaisee tien minun hermokeskukseen...

Minä annan kaikkeni tai enemmän tuli porottaa allani polttaa....Auuu vain tuska minut lennättää taivaisiin jonnekkin ennättää...;)

Silti_Onnellinen

no nyt mä sain ne, mut tilasin kaks Viper Spankia ja paketissa oli vaan yks cd ja maksoin kumminkin molemmista!
Ja t-paita jonka piti olla kokoa XS, olikin XL... arrggghh..
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

JenniThaApisFAni

sillon kun mä tilasin Viper Spankin ni sain sen heti seuraavana päivänä...et ei se kyl kauheen hidas ollu....
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

puska

mullakin ne on kyllä aina heti ihan lähipäivinä tulleet. joku kämmi niillä vaan.  :-/
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

medelin

minä tilasin tässä vähän aikaa sitten apulanta t-paidan, saas nähdä millon se sitten saapuu  :) pystyykö muuten niitä tavaroita palauttaa, jos vaikka paita on väärän kokoinen?  :o
Minä tahdon paikkaan auringossa

jouhu

Kyllä ainakin luulis, että vois vaihtaa, jos on väärän kokonen. Mutta mene ja tiedä. ::)
Miulla meni ehkä joku viikko, kun joskus tilasin kamaa tuolta...

hande^

Mä luulen, että sen saa vaihettuu, jos levy-yhtiö mokaa ja lähettää eri koon, mitä oot tilannu. Mut jos sä oot tilannu jonku koon, mikä ei sit sovikaan/on liian iso, ni sitä ei saa vaihtaa... En tiiä sit kumpaa tarkotit, tos ku kysyit. :)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

hendu

Mäkin olen tilannut muutaman kerran levy-yhtiöltä apis tuotteita ja yhden kerran kesti about kolme viikkoo! Mikä oli mun mielestä kauan (puhutaan kuitenkin lahdesta). Mutta taas muut kerrat on ollut tosi nopeita! Ja sinä yhtenä kertana kun paketti oli myöhässä ne myönsi virheensä ja oli laittanut pakettiin sinkun ja vielä semmotteen sinkun mitä mulla ei ollut  8)! Suosittelen!
Temosen pomppubasso

hendu

Nyt oli pakko laittaa tähän et tällä hetkellä levy-yhtiö on hidas!! Olen vähän närkästynyt koska laitoin kuukausi sitten tilauksen ja ei ole vieläkään ilmestynyt mitään! Olen lähettänyt sähköpostia kahdesti eikä ne arvoisat työntekijät ole mittän vastannut prkl*! Mut hiljaa hyvä tulee!
Temosen pomppubasso

jouhu

Ehkä siellä on nyt jotenkin kauheesti jonoo tai jotain. (?)

Helva

Niin kaikki varmaan tilailee tehiksen tuotteita..  :)

Maikki.

juu miullakin vähän kesti, tai ei kyllä vielkään ole tullut. Mutta vastasivat mailiini että on loppunu ne paidat jonka halusin ja parinviikon päästä saan :). Ja lupasivat laittaa myöhästymisestä jotain extraa ;D.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.