Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

punainen

Niin tarkoitetaanko tolla rahalla kuinka tärkee raha on mulle vai kuinka paljon elämästäni kuluu sen ansaitsemiseen eli työhön...?Ja onko toi rakkaus niinkuin rakkaus yleensä vai aika poikaystävälle tai tyttöystävälle?No vastaan kuitenkin...

raha 3%
rakkaus15%
kaverit 32%
perhe15%
ruoka 5%
hupi 30%

Ällöttävin haju mitä oot joutunu haistelee ja missä?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Wirtabiuha

Se haju kun menee käymään parikymppisillä jätkillä, jotka asuu yksin/kavverin kanssa, maanantaina kun kämpässä on a, hikoiltu, b, poltettu pilveä c, poltettu röökiä d, juotu viinaa e, johon on laatattu f, jossa on nukuttu viinahuurut pois. Ja tietenkään ei olla tuuletettu.

Oletko Suomenlinassa käynyt? millon viimeksi ja miksi eksyit? oliko hauskaa?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

en ole ollut suomenlinnassa joten en ole päässyt eksymään ;P

onko tänään kaunis päivä?
älä tunnusta jos sattuu

puska

Ei. Ruma ilma, heti kun heräsin sain kuulla vittuilua.

Tykkäätkö karjalanpiirakoista?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Maikki.

Tykkään.<:

..Onko mukavaa kun vaan kokoajan sataa vettä?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Lerppa

Ei täällä ihan koko aikaa sada :) Mie pidän syksystä paljonkin.

Onko jo suunnitelmia ensi kesälle? ;D ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtis

Enpä ole suunnitellut, oisko kuitenkin nää festarit mukana kuvioissa ja meen varmaan samaan paikkaan duuniin missä olin nytkin en tiedä..

[iPienenpienivälikommentti[/i] Miksi mistään ei löydy tietoa kuumemittarin toiminnasta? eikä mistään mitä mä haluisin tietää... Miksi fysiikan tunnit pidetään dataamalla... Miksi mun pää on kipeä? Miksi  viiden tähden kuipää huudattaa suht kympillä räppiä? välikommentti loppuu

siinä joukko turhia kysymyksiä...

Pidätkö enemmän mammuteista vai sinivalaista?

punkku

No Provinssiin ja Ruisrockiin jos niis on hyvii esiintyjii,Heinolaan aion myös mennä,kesätyöpaikkakin on tiedossa jos onnaa mutta aion kyllä etsiä vielä jotain kivempaa työtä jos sais...hmm,juhannuskin pitäs olla kohtapuolin selvänä. Ens kesästä näyttää tulevan yhtä ohjelmoitu kuin edellisestä kun jo täs vaihees on tarpeeks suunnitelmia,mutta hyvä vaan ettei kesä mee vaan kotona nukkumiseen vaikka sitäkin aion sitten tehdä.. :)

Onko sulla tapana puhua tai kävellä unissas?Mitäs on sitten tullut unissas sanottua tai tehtyä?

maikki

joo, ainki jonkun aikaa sitten enemmän puhuin ja kävelin unissani.. Kerran pienempänä otin kengät käteen ja olin lähössä ulos keskellä yötä, mutta onneksi äiti heräsi ja huomas. Sitten olin provinssi rokissa olevinaan ja heilutin käsiä ja kävelin jossain mein talossa. ;D ..No kaikkee mie kuulema huutelin aina ja useinkin kai.. Kiva kunei tiedä olleskaan mitä puhuu unissaan.. ;D

Sama seuraavalle :).

Helva

Ei ole tapana kävellä tai puhua unissani.. Olis kyllä hienoo varmaan joskus kävellä unissaan!  :)

Entäs onko sinulla tapana puhua itseksesi kun olet yksin tai kuvitella puhuvasi jollekkin jota ei oikeasti edes ole?

mirka

Josku, ainkin jos oon  yksin kotona :)

Sama seuraavalle.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

jouhu

Kyllä mie joskus... Mutta en ääneen. Voiko sitä sitten sanoo keskusteluksi jonkun kanssa? ::) En tiiä...

Puretko käsiäsi?

[tuuli]

yleisesti ottaen: jos mulla on kuivat kämmenet, ni saatan vähän tarttua hampailla kiinni. sormet on suussa vaikka kuinka usein.  :D

kumpi on parempi, finlandia hymni vai maamme laulu?
allekirjoittanut

punainen

Kyllä minä Finlandiasta tykkään enemmän.Mun puolesta ainakin vois vaihtaa kansallislauluksi kun vielä tyhmä Viro on napannu saman sävelen...Mutta muistaakseni Finlandiahymni on kans kähvelletty jonku Afrikan maan kansallislauluksi...No siis Finlandia paljo hienompi on.

Kuinka paljon on liikaa?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Sen verran, kun reunojen yli valuu...

Onko tyhmää eläimellä olla nimi? ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.