Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Olin viime viikolla teneriffalla. Se oli ihana paikka!  :-*

Oletetaan että olet nähnyt Disneyn piirros-elokuvia.
-> Paras Disneyn piirros-elukuvien kappale?
allekirjoittanut

punainen

Niitähän on monta hyvää mut en saa nyt mieleen ees kaikkia Disneyn leffoja saatikka sitte tunnareita, mutta tohon Pocahontaksen biisiin liittyy mukavia muistoja ja onhan se nättikin ::)

Huonoin kokemasi iskuyritys?Tai jos ei omalta kohalta tuu mieleen niin onko vaikka kaveri saanu kokee jonku legendan?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

hendu

Mun on pakko laittaa tähän semmonen yritys, mikä on aika legendaarinen ja mikä tapahtu about 3-4 viikkoo sitten ja muija oli oikeesti tosissaan! Eli se kysy et käytkö usein täällä ja ei olla nähty täällä ennen  :D
Aika hyvä!

Mitä haluaisit joululahjaksi?? :P
Aika väsynyt! Mut joulu on kuitenkin melkein ovella ;D
Temosen pomppubasso

punainen

Punaiset boxerit (vai miten toi kirjotetaan?) :) Haluan kýllä paljon muutakin...

Mikä on niinku niin out sun elämässä tällä hetkellä?

hande^

*välihuom*
MULLA ON PUNAISET BOXERIT!! Oon kyl parsinu ne perseen kohalta, mut muuten ne on täydelliset snoopyboxerit. x)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

piupau_muovia

mun elämässä mikään ei ole koskaan out, koska mä haluan olla avoin kaikelle...mutta vastaan silti teknohumppa, koska olin  siitä nelisen vuotta taakseppäin kovinkin innostunut..se ei oikein ennee iske...
 kenet haluisit tavata ja mitä hänelle sanoa taikka tehdä?

Wirtabiuha

Yhden jätkän joka sano mulle että on Viiden tähden yksilö. Pitäisi testata pitääkö paikkansa... Mutta ehkä mä nään sen vielä. Ja haluaisin naida sen kanssa. - tuo siksi ettei meistä kuitenkaan tule mitän hianoa.

Oletko käynyt Vittulanjänkän katsomassa? Mitäs pidit?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Kävin eilen just. Oli erittäin hyvä!
Toisaalta muuta en odottanutkaan kun itse kirja oli niin helvetin hyvä ja leffa oli ruotsalaisten tekemä. :)
Joitain aika merkittäviäkin asioita oli muutettu leffaan.. se hieman hämäsi.

Mitäs seuraava?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

en ole katsonut. Eikä ainakaan oo tarkotuksena mennä kattoon, mut ehkä joskus voi lainaa sen jos jaksaa. :)

Nyt kun leffoista on puhe niin ootko nähny molemmat shrekit? :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Oon nähny vaan sen ekan. En ole (vielä) viittiny kattoo sitä toista, kun kuitenkin pilais myös sen ekan leffan tunnelman/idean...

Mikäs on paras leffa minkä olet nähnyt?

[tuuli]

Niitä on monia, koska kaikki suosikit on loppujen lopuksi aika erilaisia...-> Helmiä ja sikoja oli hauska, samoin The Mexican ja sit Star Warsit Jedin paluu ja se imperiumin vastaisku.

En osaa laittaa tärkeysjärjestykseen.

Mitä sinulla pitäisi olla, mutta mitä sinulla ei kuitenkaan ole?
--->( tajusitko-> siis onko jokin esine/tavara joka sinulla pitäisi olla, mutta jota sinä et silti omista )
allekirjoittanut

adalmiina

elokuva-aiheesta vielä:suomalaiset elokuvat on parhaita,ainaki helmiä ja sikoja,menolippu mombasaan,pahat pojat ja PITKÄ KUUMA KESÄ..oon aika huono yleensäki kattomaan elokuvia,ottaa päähän,ku en taho pysyä hereillä myöhäiselokuvien ajan ja lopputapahtumat jääki monesti vähän hämärän peittoon :( en myöskään kovin usein maksa leffan kattomisesta,ainahan voi lainata kaverilta ja kai ne tulee joskus telkusta..
ai,että mikä tavara puuttuu,niit on tietysti ihan liian monta,mut toisaalta eihän multa puutu mitään jos oon tähänki asti pärjänny ja pysyny hengissä :D
eiks kellään muulla oo syysmasista?mä haluisin et ois jo kesä(huom.lämmin kesä)...talvella on vaan pimeetä ja kylmää,ei oo kivaa,ku jäätyy sormet ja varpaat :(

Lerppa

Ei mulla ainakaan ole. Toki kesällä on enemmän tekemistä kun voi olla ulkona jäätymättä ja on pidempään valosaa..
Mua masentaa vasta sitten kun tulee loskapaska-kelit. ;D

Minkä levyn osaisit jos olisi "pakko" jokin ostaa juuri nyt?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Jonkun Kornin levyn haluisin ostaa ja nyt kun tuli toi kokis niin varmaan sen sitten ::)

Sama seuraavalle...

puska

Ismo Alangon Minä ja pojat.

Pidätkö Ismo Alangosta?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.