Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

punainen

Jep,jep.Just kun aattelin et silloin meen aikaisin sänkyyn niin vielä mitä kun tulikin kiva leffa telkasta.Kun en ollu sitä aikasemmin nähny ootin vähän enemmän mm kun Kirsten Dunst oli saanu leffassa ihka ensimmäisen suudelman itse Brad Pittiltä jasillai mut oli siis vähän pettymys.Niistä aineksista olis saanu vielä makeemman elokuvan.Juoni oli aika tylsä.

tuunnustatko että diggaat jotain näyttelijää tai artistia suurimpana syynä että hän sattuu olemaan niin ihastuttava ulkonäöltään?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

Tunnustan että pidän Sentencedin Laihialasta vain sen takia että sattuu olemaan syötävä. 8) Ehkä muita syitä tulisi, jos ottaisi lisää selvää tyypistä. Mutta en tiedä siitä pahemmin mitään, eikä sinällänsä ole mitään intoakaan tietää...
Sama pätee Ensiferumin Peteen ja Amoralin tyyppeihin. ;)

Sama seuraavalle.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

piupau_muovia

pätee joihinkin henkilöihin, että siedän heidän seuraansa, koska ovat hyvännäköisiä...ei tule kyllä silleen muuten mieleen...
minkälaisen kuvan olet saanut minusta?

[tuuli]

ööh... enpä oikein minkäänlaista... vielä... ;)

sama...
allekirjoittanut

amniinba.

ööö. olet aika hilpeä. teet tämmöisiä hilpeitä topicceja. vaikutat sellaiselta jota ei kovin usein vituta. tai ainakaan et näytä sitä täällä. minusta. olet ehkä optimistisesti ajatteleva? voin tässä nyt selittää sitten ihan paskaa...kun kuitenkin netti ja tosielämä on kaks eri asiaa. jaja.. asut kuopiossa.. niin minäkin... 8) hahhaaa... watch out...  :o grrr.

amniinba.

ainiin. unohdin kysymyksen.

no pistetään kuitenkin vielä sama.  ::)

Vastaus:
Sinulla on kiva ja originelli nimimerkki :) Sisällöstä en ole paljoa kuullut :-/

Kysymys:
Jyrääkö Kaija Koo kaiken alleen totaalisella comebackillään - toisin sanoen, pidätkö hänestä?
*alkaa hyräillä juuri lataamaansa kappaletta*

amniinba

hahaa! oli se kaija koo kyllä helvetin kova sana sillon kymmenvuotiaana. oi niitä aikoja.

niin  mutta. mä en ole kyllä kuullu yhtään uutta biisiä häneltä.. vielä. mutta voisin kyllä arvata että ei se enää iske. eihän sitä koskaan tiiä. (yeah, right  ::))
kyllä se tulee jyräämään listojen kärkeen joo.(ellei jo ole siellä..) ainakin luulis. ainahan ne comebackit... melkein.

katotko mullan alla sarjaa?

(minä kyllä.)

emmi

En katso.

Oletko jo ostanut joululahjoja, jos et niin koska yleensä alat ostaan niitä, aijotko edes ostaa, kenelle ostat jos ostat?
älä tunnusta jos sattuu

En enää tänä vuonna. Ostin muutama vuosi taaksepäin joulukortin yhdelle todella ihanalle tytölle, johon olen ollut ihastunut jo ala-asteelta lähtien. Onhan se tietysti hyvä, että joku muistaa. Kristillisen tavan mukaan on parempi antaa kuin vastaanottaa. :(

Mitä ideaa on ostaa se pakollinen 3,95e Krääsä® luokkakaverilleen joka joulu? Tuleeko siitä oikeasti hyvä mieli?

punainen

Itselle ainakin. Ja on ihanaa jos joku muistaa myös mua. Se Jätkä, ajatus siinä on tärkein mulle ainakin ihanimpia lahjoja ovat olleet joku itse askarreltu kortti tai vaik kinder-lelu..

Kaunein joululaulu? (idiootit nyt te tartutitte muhun  tän joulufiilistelyn joka pitäs alkaa mun mielestä vasta joulukuussa)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

Joulumaa on ainoa oikea joululaulu. :P

Mielipiteet näistä: Children Of Bodom, Alice Cooper, Offspring, Rhapsody ja Nightwish.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Children Of Bodom = varmaan tosi hyvää, mutta en mä sitä silti kuuntele

Alice Cooper = öh??

Offspring = öh öh??

Rhapsody = täh???

Nightwish = näistä kaikista vaihtoehdoista vannomatta paras!

SAMA
allekirjoittanut

Children Of Bodom - teinimusaa
Alice Cooper - nevö höörd
Offspring - Hansonin Mmmbopin jälkeen paskinta musaa ikinä
Rhapsody - nevö höörd
Nightwish - muutamia ihan kuunneltavia kappaleita, muuten teinimusaa

Mitä ajatusta on ostaa joululahjoja, kun se on velvollisuus kuitenkin? Vanha tummusi lähettää sen viiskymppiä postissa vanhasta muistista ja sinä jäät kiitollisuudenvelkaan. Kaverisi teeskentelevät, etteivät missään tapauksessa osanneet odottaa lahjaa. Miksi sanotaan "ajatus on tärkein" tämänkaltaisissa tilanteissa?

Wirtabiuha

No ei mustakaan siinä kauhiasti ole järkeä. Mutta kyllä mä tulin oikein iloseksi esim. Lerpan viimevuotisesta lahjasta, kun se oli tehnyt itse koko systeemin. (mm. koonnut kaikkia sen kuvaamia juttuja like sinfonietan videolle) Ja mä annoin sille mm. ite tehdyt rytmimunat :P Tämmöset on musta kivoja, muttei noissa velvollisuus paskoissa oo ideaa, yleensä sovitaan kamujen kanssa ettei osteta lahjoja..

Noniin, oletko käynyt kuopiossa?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.