Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

punainen

Formedin.

Tohon edelliseen ottaen kantaa, mun mielstä toi aikuisten käytös johtuu vaan siitä et ne haluu pitää valtaa, mikä on kai ihan luontaista ihmiselle. :P nuoria ja lapsia pitää kuunnella heitä koskevissa asioissa! Onneksi olen löytänyt myös sellaisia aikuisia jotka oikeasti ovat kiinnostuneita nuorten mielipiteistä ja ovat muutenkin avoimin mielin kaikkeen suhtautuvia persoonia.

Paras muistosi mikä liittyy kouluun?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

blind_eye

Hm.. Paras muistko koulusta. Taitaa olla se kun luokan kanssa ala-asteella käytiin opettajalla kotona kun hän täytti 50, opettaja yllättyi paljon kun ei tiennyt että mentiin käymään.. Sen varmasti muistan aina, oli niin hauskaa :)

Seuraavalle sama (ei kulje ajatus :D)..?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

Kouluun liittyviä ihania muistoja on yläasteelta monia, mutta tänään oon just muistellu hymyillen kun oltiin kuudennella luokalla ja meil oli yökoulu rinnakaisluokan kanssa.Meillä oli sitten rehtori ja opettajamme valvojina ja että kun oli hauskaa!Tehtiin ekaks jotain tulevaan leirikouluun valmisetelevia juttuja, sitten meillä oli sählymatsi ja mä oli TPP joukkueessa ja näyettiin aina persettä vastustajalle kun tehtiin maali.Sit joskus kahdentoistamaissa yöllä tilattiin pizzat koululle ja katottiin ruokalassa videotykillä Twisteriä. Loikoiltiin siellä alusvaatteillamme/yökkäreillä.Ja yheltä piti tulla hiljasuus mutta tietysti valvottiin aamuun asti ja hiiviskeltiin salaa tytöt poikien luokkaan ja pojat tyttöjen, ja hihiteltiin ja se oli niin hauskaa :) Oli ne vaan kultaisia aikoja..

Onko äiti tai iskä kertonu mikä sun nimi olis jos olisitkin syntynyt vastakkaisena sukupuolena?

piupau_muovia

jos olisin ollut poika, musta olis tullu timo...
  jos väsyttää ja ei jaksa, niin pitääkö yrittää jaksaa vai sannoo, ettei jaksa ja ruveta nukkumaan... hiton savolainen...siis minä...

Salattu hiljaisuus laskeutuu uinuvan apulanta.netin ylle Paukkumuovin unohtaessa kysymyksen. Enkelit laulavat Punaisen mieliksi kauniit hymninsä ja pidetty KatjaRock on vaihteeksi kommentoimatta sen jätkän, jonka nimeä on vaikea taivuttaa, viestejä. Salzaliini on muuttunut varjojen hiipijäksi, pimeiden prinsessaksi, joka tulee esiin vain se harva päivä enää nykyisellään. Se Jätkä katselee tyhjyyteen silmissään tavallista levollisempi katse. Hän on paikalla muttei läsnä - kirjoittaa viestiä vailla tarkoitusta. Onko sillä kuitenkaan väliä elämän päättyessä mitäänsanomattomaan tyhjyyteen. Elämme vain hetken verran tässä kylmässä tietoverkkojen ja yöperhosten maassa, joka suosii hetken huumaa. Kadotus on perustanut ilotalon häkkimme ympärille, johon menemme kun emme paremmasta tiedä. Ostamme iloa emmekä tule onnellisiksi. Masentaako sinuakin? En tarkoita masennusta nyt hypetyksen ja neonvaloloiston puutteena.

punainen

[[[[tuuli]]]]

Oliko toi masennus juttu kysymys???

No eipä minua masenna... ;D

mitä teit viimeksi?

jouhu

Millä tavalla viimeksi? Noh, nyt viimeisimmin tulin koneelle, vähän sitä enenemmin söin banaanin, tulin koulusta...

Mikä on meininki?

Wirtabiuha

jätkä on täynnä, en kykene nauramaan edes kun söin liikaa...

Millon kävit viimeksi ravintolassa?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Viikonloppuna kiinalaisessa perheen kaa.otin kyllä wienerleikkeen...

Miksi pitäisi jatkaa?

[tuuli]

jatkaa? tätä loputonta kyselyäkö? ehkä siks että saa ilahduttaa itseään vastailemalla.

mielestäsi turhin urheilulaji?
allekirjoittanut

puska

Golf. Siis... Yksinkertaisesti vaan niin turha. Ja ukot rikastuu kun vähän kävelee nurtsilla ja lyö palloa reikään. olololololol.

Kaduttaako?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Noidanmetsästäjä

Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.