Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

punainen

Olen. Kuunneltiin riparilla, mutten muista yhtään millasta oli..

Kaunein ääni?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Oman kullan hengitys korvaan:) (lässyn lässyn, oon rakastunut joo...)

Kuinka monta päivää lumen tulon jälkeen se on sinun mielestä hyvä juttu?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

no tietty heti sillä hetkellä ku näkee et lunta sataa!

huonoin leffa minkä oot nähny?
allekirjoittanut

puska

Blade II.

Paras Nylon Beatin biisi  ;)?
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Rakastuin mä luuseriin tai sit se joku joulubiisi...

Kriteerejä millä joku bändi voi saada arvostuksesi?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

KatjaRock

ps nailon biit on ihana! ja mie olen varmaan jotenki jakautunu ko tykkään siitä oikeasti. mullon kaikki levytki.
Time goes on, I wont.

hendu

Olemalla oma itsensä ja sit mä tykkään siitä et ne on vähän vaatimattomia ja ehkä vähän aliarvostettuja :)! Ja tykkään et ne ei sikaile tua kylillä jä päädy koko ajan mediaan! Eli ei  mikään joka juoru palstoilla olevia hörhöjä!

Laitetaan sama, kun oli hyvä!
Temosen pomppubasso

Lerppa

Mulle 'periaatteessa' riittää että bändi tekee hyvää musiikkia. Jos bändi tekee ainoastaan hyvää musiikkia, mutta tyypit ovat täysiä kusipäitä, niin arvostan silloin vain heidän taitoja, enkä persoonallisuutta. Mutta arvostan siis tässäkin tapauksessa jotenkin ja siitähän oli kyse. ;)
Täyttä arvostusta on vaikea antaa kellekään bändille... Itseasiassa en keksi tällä hetkellä yhtään sellaista. - Vaikkakin Arjen Luccassenia arvostan saakelisti... Mutta en ehkä kuitenkaan ihan täysillä.. (tietäis vaan että mitenkä tuo sukunimi kirjoitetaan :D)

Mitä sinulle sanoo käsite metalli? - ja mielipide moisesta. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

metallista tulee joko mieleen kemia, eli siis ne kaikki rauta jutskat, tai sitten sellane kitarasoolo rämpytys särö musa. iha siistii on, mutta en mä sitä ite ehkä kuuntele...

Mielipide Taru Sormusten Herrasta elokuvista?
allekirjoittanut

puska

Tylsiä!!! Kaikki oon kattonu niin voin sanoa tämän. Kaikki kavereiden pakotuksesta. Hyi saakeli, että vihaan niitä:D (älkää tappako mua)

Onko olemassa sellaista ihmistä, jonka kanssa ollessasi kahdestaan, sekoat aina?
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

No jos "sekoaminen" meinaa ääretöntä hekottelua ja hauskanpitoa niin kyllä löytyy kolmekin.. Mutta en sitten tiedä. :D

Oletko lukenut Taru Sormusten Herrasta -trilogian? Entä muita J.R.R Tolkienin kirjoja? (+mielipide)

En herran tähden! Siskoni on, lasketaanko se? Kertoi sarjan olevan jotain niin tylsää luettavaa, että hiukset tippuu päästä. Voi ei. Että joku sitten jaksaakin lukea jostain Klogu Frodonpään matkasta Rivendelistä Eügermérian kautta pitkin lòthloriëlin tietä. Matkalla ollaan kuvattu joka samperin nyppylän kasvillisuustilanne ja fiktiivisten henkilöiden tahallisen hankalat nimet, joilla ei oikeastaan ole mitään merkitystä.

Rodut ovat kuin suoraan fantasiakliseiden aapisesta. "Kääpiö ei osaa taikoa. Lumottu +5 mithrilhaarniska pysäyttää 27 metrin korkuisen hirviön iskun, koska Frodolla on niin suuri 56 pisteen tahdonvoima (willpower)! Sitäpaitsi yksikään normaali örkki ei voi tappaa ketään ja kuolee yhdestä iskusta, go figure.

Legolas ei koskaan haavoitu taistelussa, koska haltia on niin etäinen ja elegantti, että ruhje olisi todella ruman näköinen. Eihän se nyt kertakaikkiaan sovi. Sen sijaan haltia on (aina) valpas ja keinotekoisen pirteä. "We must make haste to Minas Tirith now!" - kunnon kettuilmeellä.

Leffan comedy relief Gimli viihdyttää jokaista 12-vuotiasta ja vie samalla viimeisenkin uskottavuuden. Disneyn piirroselokuvissakin on parempaa huumoria.

Piditkö SINÄ tästä roskasta?

Lerppa

Hyvähän sun on noista kirjoista mielipiteitä leffan ja pikkusiskon (minkähän ikänen mahtaa olla..) kertomusten perustella esittää! xD

piupau_muovia

JUMALAUTA MIES!UNOHDA TODELLISUUS, KUN KATSOT FANTASIA ELOKUVIA!!!!ONKO SULLA TATUOITU FYSIIKAN LAIT AIVOIHIN, ETTEI MIKÄÄN MISSÄÄN MIELIKUVITUKSESSAKAAN SAA POIKETA NIISTÄ?!???
noh, elokuva ei raiskannut kirjaa ja kirja on tehty niin tarkasti pohjatöitä ja kaikkea myöten ja on oikeasti fantasiakirjallisuuden klassikko, että se on jokaisen kirjaharrastelijan pakkoluettava.. elokuva ei muutenkaan ratsastele henkilöhahmoillaan, kuten nykyleffat ei yleensäkkään...ANTEEKSI,olen vittupää.....

Niin olet. Kyllä miljöö voi olla surrealistinen, henkilöiden ominaisuudet vaihdella, mutta tarinan kuuluisi olla uskottava. Tarina ei koskaan, toistan ei koskaan saisi olla mikään muodollisuus, kun jokainen tietää miten tarina kuitenkin päättyy. Jokainen kohtaus on vain näennäinen vaara, joka torjutaan "läheltä piti" -periaatteella. Siinä vaiheessa kun aletaan hakemaan jännitystä lisäämällä miljoona ei-minkään-vahvuista örkkiä kehiin, ollaan menty jo kyllä pahemman kerran metsään. Tulee mieleen kaikki Terminaattorit ynnä muut Die Hardit...

Leffa varmaan onnistuu kirjan referoinnissa. So what? Ei se ole mikään saavutus minun mielestäni. Tylsästä kirjasta saa yleensä vielä tylsemmän leffan.

Sisko on 16.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.