Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Oon kokeillut ja en pääse enää lotukseen ilman kamalia polvikipuja. :D Osaan ukemit joka suuntaan. ;)

Seuraava?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

En oo, vaikka mun isi harrasti yritti innoissaan opettaa mullekin, mut mua rupes vaan naurattaa kun issee voimisteli trikoissaan olkkarin matolla ;DMikä se lootusasento?se missä jalat on sillai ristissä ???No sellaseen ainakin pääsen..

Oletko äidin vai isän tyttö/poika?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Isä on alkoholisoitunut ja eronnut äidistä. Äiti on hyväsydäminen, mutta toisinaan hölmö ihminen. Se taitaa pitää minua vähän omituisena poikana, tai on aina pitänyt, kun osastollakin on vuosi tullut vietettyä. Faijaa olen vihannut aina, en tiedä miksi. Nämä ovat niitä Freudin piilotajuntaan viittavia hommeleita, kun ei vain tiedä syitä asioille.

Onko Oasis hyvä?

punainen

Onhan se!En nyt oo pahemmin perehtyny kuin niiden hittibiisien pohjalta vaan mutta vois sitä jonku niiden  vanhemman levyn joskus ostaa..

Laitti vai normaalisokerinen limu?Miksi?

jouhu.

Normaali, eli ilman sitä lightia. Jaa...miksi. No, miusta se light maistuu pahalta.

Mikä smileistä pidät eniten? Oletetaan siis, että käytät noita. :)

puska

:o Tästä Ofkoos. USKOMATTOMAT SILMÄT!

Kuulutko "äksdeen" käyttäjiin?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

allekirjoittanut

xD tai XD

Tuollainen typerä hymiö, jota Eric Cartman käytti South Park -sarjassa. Nykyään sitä käyttää kaikki vähän yksinkertaisemmat teinit.

Lerppa

Kuten minä.

Koska joit viimeksi virvokejuomaa? Entä kuika usein yleensä tulee moisia litkittyä?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Eilen ja olin aikeissa just lomapäivän kunniaksi ottaa nytkin :) on aika riippuvainen limuista, koska en juo alkoholia se on mun juhlajuoma johon oon ihan koukussa.Viime aikoina mulla onkin ollu onkelmaa ahdatakko itseensä sokeria vai lisäaineita :-/

sano joku elokuva missä oli sun mielestä erityisen hyvä ja arvaamaton loppukohtaus?

hendu

Basicissa ehdottomasti!!! Se kuka sen on nähnyt tietää sen :D!!

Mitä näet ekana, kun kattot ikkunasta pihalle :P??
Temosen pomppubasso

maikki..

mustaa vaan. ja oman kuvan kun se heijastuu.

Oletko huulirasva riippuvainen?

puska

Olen! Päivä ilman huulirasvaa on suoranaista helvettiä!

Huomaako sinusta helposti jos olet loukkaantunut? Ilmaisetko asian sanomalla suoraan, vai oletko mököttäjä-tyyppiä, joka odottaa toisten huomaavan asian?
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Ei varmaan...olen ehkä normaalia hiljaisempi,ehkä siitä.Sitten jos asia oikeen painaa mua niin saatan purskahdella vaan itkuun yhtäkkii tai tiuskii takas jos multa kysyy jotain.oon aika huono avaamaan suutani tollasissa tilanteissa ja yritänkin jotenkin kiertoteitä ilmaista jos tunteitani on loukattu.. ::)

Minkälaisen huumorin tajun mielstäsi omaat?Onko sulla erilainen huumorintaju kuin useimmilla,jotenkin kiero?Vai nauratko lähes kaikelle liikkuvalle?saako sut helposti nauramaan?

puska

Minä olen aina ollut kaveriporukoissani se joka nauraa eniten ja hihittelee itsekseen. Mutta joskus, jos minulle sanotaan vitsillä jotain rumaa, ja otan siitä nokkiini, saatan olla erittäin katkera, mutta silti hymyillä. Vähän kuin... "kätke raivosi nauruun".

Sama seuraavalle:)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.