Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

hyvässä seurassa mä saatan nauraa vaikka kuinka hölmöille jutuille, kunnolla ja paljon! mut niitten juttujen pitää silti olla tyylikkäitä. mä en naura millekkään pervoille pillu-kyrpä jutuille.

Lempi poliitikkosi?  :D
allekirjoittanut

hendu

Ketä niitä on?? Oon varmaan ihan spede, mut ei tuu oikeen ketään mieleen! Tanja Karpela? Se on ainaskin ihan sika hyvän-näkönen ;D

Kuka on maailman paras ihminen??
Temosen pomppubasso

Wirtabiuha

Minä tietysti :P Eikun Lerppa on paras, ja Nelson Mandela on paras. Se kaveri saa multa kaiken rispektin. Ja kaikki jotka ovat tyytyväisiä itseensä ovat parhaita.

Mutta mikä on meidän syvin pelkomme?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

varmaa kuitenki loppujen lopuks se kuolema..

mikä noista hymiöistä kuvaa tämän hetkistä mielentilaas?
allekirjoittanut

Lerppaus De la..

::)   :-/  :P

Nuo.. Armoton päänsärky.

Milloin kuuntelit viimeksi klassista musiikkia? (siis kuuntelit oikeasti, eikä mitään taustalla soimista) ja kuva säveltäjä oli kyseessä?

Itse asiassa juuri äsken. Vivaldin "talvi"-kappaletta.

Kun rakastat, mitä rakastat? Ihmistä, ihmisen ominaisuuksia, tilannetta/abstraktia asiaa, jotain konkreettista esinettä tai asiaa, eläintä, ajatusta/musiikkia/taidetta/yms. tunnetta jonka rakkaus aiheuttaa vai rakkautta rakkauden vuoksi?

Tuo kysymys on vaivannut minua jo pitkään.  :-/

Lerppaus

Ihmisen ominaisuuksia, tilannetta, tunnetta, ajatusta ja taidetta. Pelkästään yhtä asiaa on vaikea nimetä tarkasti, kuitenkin aika laaja käsite kyseessä...

Sama seuraavallekin.

punainen

Mä tykkään rakastaa kaikkea mitä vaan pystyy :) usein johonkin ihmiseen rakastuminen on kaikkein vaarallisinta mutta myös antoisinta ::) Rakastan kaikkia kauniita asioita kuten musiikkia, taidetta, luontoa...Ehkä rakastan myös omia haavekuvia tai en tiedä miksi niitä kutsua :-/ sellasia väkähdyksiä mitä tulee, jotka saa kylmät väreet aikaan ja tipan linssiin...ehkä ne on sitten jokin osa sitä jumalaa, en tiedä en oo löytäny vastausta ::)

Oli niin herkistävää pohdittavaa että laitetaan sama vielä seuraavalle!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

LainaaItse asiassa juuri äsken. Vivaldin "talvi"-kappaletta.

Kun rakastat, mitä rakastat? Ihmistä, ihmisen ominaisuuksia, tilannetta/abstraktia asiaa, jotain konkreettista esinettä tai asiaa, eläintä, ajatusta/musiikkia/taidetta/yms. tunnetta jonka rakkaus aiheuttaa vai rakkautta rakkauden vuoksi?

Tuo kysymys on vaivannut minua jo pitkään.  :-/

Rakastan rakastaamani ihmistä ja hänen ominaisuuksiaan. Rakastaman ihmisen ominaisuudethan hänestä tekevät rakastamani ihmisen. Rakastan rakkauden tunnetta, sitä, kun ei voi syödä mitään, ei saa unta eikä pysty keskittymään mihinkään. En rakasta ketään rakastamisen vuoksi, rakkautta ei voi sammuttaa, eikä myöskään styttää kun siltä tuntuu. Sitä vain rakastaa.
Musiikkia en voi rakastaa samalla tavalla kuin rakastamaani ihmistä. Mutta sekin voi aiheuttaa hetkellisiä tunneryöppyjä. Rakkauden tunneryöppyjä. Ystävien välinen rakkaus on totta kai erilaista. Se ei kutita mahan pohjassa, mutta sekin saa itkemään.

Pelottavin biisi mitä tiedät?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

LainaaMä tykkään rakastaa kaikkea mitä vaan pystyy :) usein johonkin ihmiseen rakastuminen on kaikkein vaarallisinta mutta myös antoisinta ::) Rakastan kaikkia kauniita asioita kuten musiikkia, taidetta, luontoa...Ehkä rakastan myös omia haavekuvia tai en tiedä miksi niitä kutsua :-/ sellasia väkähdyksiä mitä tulee, jotka saa kylmät väreet aikaan ja tipan linssiin...ehkä ne on sitten jokin osa sitä jumalaa, en tiedä en oo löytäny vastausta ::)

Niin... meinasin vain, että voiko ihmiseen todella rakastua? Joko rakastaa holistisesti kaikkia ihmisiä Jeesuksen malliin, tai sitten ei ketään, jos henkilöiden ominaisuudet jätetään ulkopuolelle. Eihän kukaan meistä toivo hyvää kaikille, eihän? Tai aseta muiden intressejä omiensa edelle. Järkevämpää olisikin puhua ominaisuuksiin perustuvasta kiintymyksestä, johon liittyvät myös subjektin sisäiset arvomaailmat.

Tuohon Puskan kysymykseen:
Pelottavin biisi jonka olen kuullut oli varmasti joskus lapsena yksi röllilaulu. Kertoi kummitusmetsästä tai vastaavasta. Muistan kuinka olin kauhuissani silloin. :o

Kysymys:
Mikä on sellainen kappale, joka on tehnyt eniten vaikutuksen kuultuasi sen ensimmäistä kertaa?

punainen

Varmaan se oli Apulannan Liikaa jonka ansiosta osaltaan tässäkin kirjoitellaan :)

siis selventääkseni kyllä mä pystyn rakastaan ihmisiä, ja mä voisin rakastaa kaikkia ihmisiä jos haluaisin.Tottakai ne on ne ihmisen ominaisuudet mihin rakastuu!Ja jokaisesta löytyy sellaista mihin voi rakastua.Ihan samanlailla rakastan isteäni, silloin enemmän kun olen onnistunut jossain ja saanut hyvät piirteeni toimimaan, silloin taas vähemmän kun ne huonot ominaisuudet ovat valloillaan.

laitetaan nyt taas sama seuraavalle...siis vaikuttavin kappale?

[tuuli]

Tää menee mullaki Apulannan puolelle-> Poistuisitko mun elämästäni, koska se ajo mut Apulannan pariin.  :-*

Hinnaltaan kallein esine minkä omistat?
allekirjoittanut

puska

Luulisin että perinnöksi saamani pappani vanha kannel. Markoissa hinta ois jotain 10 000.

Minkälainen on oikea asenne?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Oma asenne.Turha tehä sitä mitä muut määrää sun tekemään jos se ei tunnu hyvältä/oikealta...

Onko Ville Valo mielestäsi kusipää?

Kyllä, ja hän on myös roolimalli angstaaville teineille. Etoo koko ukko.

Seuraavan mielipide asiaan?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.