Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Olen rikas verrattuna Vinku-Intian nälkälapsiin, mutta suomalaiseksi kohtuullisen köyhä.

*välikommentti*
LainaaEn luojani sentään! En ole koskaan ymmärtänyt tota Elvis-juttua..Mikä ihmeen kuningas?Miten niin elää? Minusta ainakin ihan tavallinen pulliainen keskivertobiiseineen..
Pakko sanoa tähän, että ilman Elvistä rock olisi luultavasti keskitty paljon myöhemmin eikä tällä hetkellä välttämättä oltaisi vielä päästy hevin kohdalle rockin kehityksessä, joten kiitos hra Presleylle!
Tällä hetkellä Elvis tuntuu kai "keskiverto-rockilta", mutta kun miettii mitä se teki musiikin kehitykselle. :)
*/välikommentti*

Mikä on suurin summa rahaa, missä tahansa muodossa (vaikkapa lahjan), jonka olet antanut jollekin saamatta vastineeksi mitään materiaalista?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Mä ostin mun kaverille Metallican cd:n, elikkäs se makso 21,90 kai... Mutta ei mua haittaa vaikkei se kaveri olekaan ostanu mulle mitään yhtä arvokasta. Kun mä ostin ton lahjan ISKÄN antamalla rahoilla, ja mun kaveri maksaa ITSE joululahjansa.

sama..
allekirjoittanut

punainen

Ei tuu mieleen...Tai oon kustantanu kaverin joskus mukaan jollekin keikalle, mutta en laskis sitä nyt hirveeks menoks, kun mul on vähän sellanen suhde rahaan että se maksaa jolla on  rahaa, siis ystäväpiirissä ihan hyvä juttu..

olkoon elvis miten merkittävä tahansa rockille en sen musiikkii voi sietää ja iljettävä äijä oli minun mielestä muutenkin...Beatles oli paljo suurempi!

Eli sama kysymys eli mikä on se paras musavideo?(eikä Apulantaa lasketa mukaan)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Noidanmetsästäjä

Mul tulee jostain syystä mieleen Metallican Until It Sleeps. Ei se ees oo paras (varmaankaan) mun mielestä mut jotenki se jäi mieleen aikanaan. Mä oon aina kattonu tosi vähän musavideoita. Ne on oma taiteenlajinsa. E-Roticilla oli hauskoja! ;D

Muistatko nuo videot?
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

jouhu

Riippuu mikä metallican video se oikein on... Oon nähny ehkä pari videoo niiltä, enkä niittenkään nimiä muista. Ja tuosta toisesta bändistä en ole kuullutkaan...kai.

Mikä on päivän sana?
(ei keksi parempaakaan  :P)

Wirtabiuha

Lonkkaproteesi.

Meinaatko pikkujouluihin mennä :) (millon tulee tonttumyssyhymiöt?)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

amniinba.

en mene kyllä mistään hinnasta. ainakaan sukulaisten luo. SE on nimittäin semmosta tuskaa että. mutta jos kaverit järkkää semmoset niin menen. mutta ei ne järkkää joten siis en mene.  ::)

jos sulla on digiboksi niin ootko kattonu sitä The voice kanavaa? mitäs pidit jos katoit?

Lerppa

Ei ole digiboksia, eikä tule digiboksia...

Onko mielipidettä Moonsorrowista? - jos ei, niin kerro sitten vaikka, että mikä oli viime kesän "kohokohta"?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

En ole kuullut tarpeeksi, en sano.
Höhepunkt des Sommers ist Ilosaari rock, und kesäduuni ja se kun tajusi, että hei mähän oikeesti pysyn hevosen selässä jopa optisen harhan.

Und hast du eine Vorbilder? Wem? (onkosullaidolia, kuka?)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

Heikki Sorsa! Se on helkkarin hyvä lumilautailija ja kaiken lisäks aivan taivaallisen söpö!  ;)

Kenelle puhuit viimeks? ( onko mulla nää kysymykset kenties lopussa... )
allekirjoittanut

emmi

äitille puhuin.

Miksi oma kutitus ei kutita?
älä tunnusta jos sattuu

hendu

Kainalokutitus!!? ;D

Jos ajatuksella vois tappaa, niin montako ihmistä olisit tappanut??
Temosen pomppubasso

hendu

Lainaaäitille puhuin.

Miksi oma kutitus ei kutita?

Luin muuten ihan päin honkia ton kyssärin, mut jatketaan!!
Temosen pomppubasso

puska

Tasan yhden olisin tappanut, en vihasta vaan säälistä.. Mutta tämä ihminen on tosin jo kuollut.

Kenen pukeutumistyylistä Apulantalaisista (Tonista, Tuukasta, Sipestä) pidät eniten?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Tuukan. Se on jotenki niin ihanan persoonaton ja tavallinen. Tuukka on muutenki ihana!

Hyvä kysymys niin pistetään sama seuraavalle...
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.