Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

adalmiina

hiusten pituudella ei oo mitään väliä,yleensä miehet ja naiset erottaa toisistaan muutenki ku hiuksista  ;)
no,mut jatketaan vielä aiheesta:kumpaa kannatat:luonnollisen väriset hiukset vai värjätyt?

emmi

kannatan kumpiakin, jos tykkää omasta luonnollisesta hiusväristä niin mikä siinä mutta jos mielummin haluaa värjätä niitä niin sekin käy. itse en tykkää omasta hiusväristä ollenkaan siispä värjään niitä.

seuraavalle nyt vaikka sit sama
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

No se nyt riippuu taas ihan ihmisestä, että mikä kullekin sopii.
Useimmin tulee kuitenkin vastaan upeita värjättyjä hiuksia, kun upeita luonnonvärisiä...

Sano joku mielipitees ja perustele se Kunnolla. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

adalmiina

nyt ei oikeen inspaa...
no......okei..:suomirokki on parasta musiikkia.
perustelut:se vaan on niin hyvää,fiilistä nostattavaa,kaunista(mutta ei liian),yksinkertaisen aitoa,tunteikasta... :) :D :)
olipas taasjuttu...
ehkä sinä seuraava voisit perustella jonkin huikean mielipiteesi..?

Lerppa

Joko kellään ei ole oikeita mielipiteitä, tai sitten oli liian työläs kysymys kevytkenkäseen topikkiin. ;D

Laitetaan uus sitten..

Oletko jutellut jonkun julkimon kanssa? (Kenen ja millon viimeksi?) ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

Noo kai, vain Tuukan, Tonin ja Sipen kanssa vähäsen olen jutellu. Viimeksi siellä mtr:ssä Tuukan ja Tonin kanssa jotain. Ja Toni väitti että nurmeksessa eivoiolla kun yks kampaamo, mut siellä on ainaki 5, mie laskin! ( ;D)

Millaisen elokuvan tahtoisit tehdä?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

puska

Hoho, jonkin järjettömän komedian. Sellaista kunnon sekoilua, missä ei ole mitään järkeä.
Ja tottakai haluaisin tehdä myös jonkun kauniin rakkaustarinan, jossa kaksi ihmistä löytää toisensa ja lässyn lää:).

Sama seuraavalle.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punkku

Vaikka olen pohjimmiltani aika vakava ja melankoliaan taipuva ihminen niin ohjaisin kyllä varmaan sellasen kreisin sekoilu leffan kanssa.Sellanen siitä tulis mulla on katos jo käsikirjottajakin valmiina joka on mun mielestä maailman hauskoin tyyppi joten siitä ei voi tulla muuta kuin päätöntä komiikkaa :) Toisena ääripäänä voisin tehdä myös varmaan jonkun traagisen ja romanttisen (muttei todellakaan mitään lässyn lässyn rakkaustarinaa!!!) jonka päähenkilöä ruoskitaan rajusti.Se sijoittuisi kuviteltuun historiaan ja olisi aika sadunomainen ja symbolinen ja kaunis.Varmaan jotain fantasiaa siihen sekoittuisi. Tietysti loistava kauhuelokuva olisi kanssa hienoa tehdä mutta se on pirun vaikee laji.Itekään en oo nähny vielä yhtään hyvää kauhuleffaa.Jos oikeesti tekisin joskus leffan niin luulen et se kallistuisi tohon huumoripuoleen (joka tietenki on kanssa niitä vaikeimpia leffan lajeja)

Sama seuraavalle kans!

emmi

mä haluisin tehdä kauhuleffan. Siis ihan kunnon, en sellasta laatua mitä ne nykyään on. nykyään kauhuleffat ei oo ees kauhua. ne ei oo yhtään pelottavia. Mä haluisin tehä sellasen kauhun että siinä sais jopa tyynemmänkin ihmisen pelkäämään ihan kunnolla, sellasen että vielä monta viikkoo sen katsomisen jälkeen sais pelätä koko ajan eikä uskaltais nukkua ja liikkua missään  :P eli siis kunnon kauhu leffan. ei mitään paskaa! :)

entä vielä seuraava?
älä tunnusta jos sattuu

mustapiste

Minäkin kauhuleffan haluasin tehdä. :>>> Semmosen jonkun kauheen friikki psykopaatti juonen ja sit et se olis tosissaan ihan oikeesti jännä ja kauhee.

Kenet haluaisit näyttelemään johonkin elokuvaan, niin että siitä tulisi erittäin mieleinen sulle?
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

[tuuli]

hah, tämäpäs sattui! juuri eilen äidilleni räpätin siitä, miten suomalaiset leffat ovat kaikki saman tyylisiä, siitä miten suomessa ei tehdä kauhua ja toimintaa. ja sitten laitoin esimerkiksi sen, miten minä isona teen sellaisen elokuvan jossa hypitään talon katolta katolle ja ammutaan sarjatulta!  :D

no, mut juu.. noista näyttelijöistä.. semmosia suomalaisia näyttelijöitä joiden kanssa haluaisin tehdä elokuvan, olis varmaanki..

vesa-matti loiri ( koska se on helvetin taitava näyttelijä!! (: )
samuli edelman ( koska niistä tulis loirin kanssa mahdottoman hyvä päärooli kaksikko! (: )
mari vainio, koska se on ihan kelpo suomalainen naisnäyttelijä, hah, ansa ja oiva! xD
pikku kakkosen EILA TÄTI ( koska mä haluisin nähdä sen esittävän jotain pahis roolia.  :D )
sit wirtasen toni apulanta yhtyeestä olisi kiva lisä koko hommaan.

laitetaas sama..
allekirjoittanut

punainen

Siis omaan leffaan? (Ainiin kolmas vaihtoehto muuten olis muuten nuorten musiikkia sisältävä leffa, jos siis leffan pääsen joskus ohjaamaan.Suomes ei oo ainakaan ollut vielä liian monta sellasta. ) Hmmm..No suomalaiset näyttelijät on lähes poikkeuksesta ammattitaistoisia ja hyviä, koska ovat useimmiten näyttelijöitä eivätkä malleja :P Joten mulla ei ees suomalaisista oo mitään näyttelijä suosikkeja, joten valitsen ulkomaisia. Ainakin siinä pitäis olla Daniel Day Lewis koska se ainakin osas vetää roolinsa kunnolla.Sekä Joaquin Phoenix johonkin sivuosaan...Naispääosaan joku vanhempi (hollywoodin mittakaavassa yli nelikymppinen siis :P) ja vähemmän huomiolle jäänyt näyttelijä ja sivurooleihin Drew Barrymore (se on vaan niin symppis) ja Courtney Love. Niin ja Edward nortonin lisään mieskaartiin. Ja sitten paljon hyvännäköisiä miehiä (niitä näkee liian harvoin leffoissa kun aina keskitytään niihin mallibimboihin naisrooleissa!), eikä yhtään tissikohtausta saa olla muuten tippuu pisteet...

Sama seuraavalle..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

pasi

meikäläisen toiminta elokuva kertoo kahdesta veljeksestä jotka levittävät kauhunväreitä lapin erämaakylissä.. elokuva on kauhu/toimintaa

pääosissa: vesa-matti loiri, johnny depp, venla saartamo, toni wirtanen ja marshall matters. elokuva on k-18 joten sitä ei suositella perheen pienemmille.

ja mainoslause kuuluisi näin: ensimmäistä kertaa samassa elokuvassa vesku loiri ja johnny depp!!näe johnnyn tämän hetkinen paras elokuva erämaan tappajat.  elokuvateattereissa 4.4.05 kauttamaan. joo pitää mennä ohjaamaan kyseistä elokuvaa...tässähän tulee kiire :D

sama kyssä seuraavalle

adalmiina

ois huippua tehä joku musikaali...
ja mä haluisin travoltan(nuorena) siihen mun elokuvaan,niin ja jim carreyn kans  :D
(tulivaanmieleenvälikom.kannattaa muuten joskus kattoa "hair"  :))
onko sinulla tatska?

[tuuli]

Lainaameikäläisen toiminta elokuva kertoo kahdesta veljeksestä jotka levittävät kauhunväreitä lapin erämaakylissä.. elokuva on kauhu/toimintaa

pääosissa: vesa-matti loiri, johnny depp, venla saartamo, toni wirtanen ja marshall matters. elokuva on k-18 joten sitä ei suositella perheen pienemmille.

ja mainoslause kuuluisi näin: ensimmäistä kertaa samassa elokuvassa vesku loiri ja johnny depp!!näe johnnyn tämän hetkinen paras elokuva erämaan tappajat.  elokuvateattereissa 4.4.05 kauttamaan. joo pitää mennä ohjaamaan kyseistä elokuvaa...tässähän tulee kiire :D

sama kyssä seuraavalle

hahhahaaa, ihana, johnny depp ja vesku loiri samassa leffassa. mä varaan liput ensi-iltaan ok?  :D melkeimpä voisin itsellenikin lisätä tuon venla saartamon, mutta olkoon nyt toi mari vainio..
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.