Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

emmi

ööm, tais olla shrek 2 ja oli tosi hyvä! :)

mitä kuulit viimeksi?
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

kun yhdessä kaverini kanssa naurettiin jutulle ''olen teppo k:lla!''  ;D

onko sinulla mitään muita kuin bändi/laulaja/näyttelijä julisteita seinälläsi? mitäh? ( niinku vaikka autoja tai jotai elukoita.. )
allekirjoittanut

Maikki.

on täällä serkuilla olevassa huoneessa yksi seinä hevosii täynnä, kunne oli valmiiksi ja enoo jaksanu oottaa niiitä pois. Vaan eipä nuo haittaakaan, hepat on kivoja:>
Ja sitten on semmonen basisti juttu seinällä jonka revin juuri tänään lehestä :D.

Kumpi on kivempi basso vai kitara?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Lerppa

Basson on mielenkiintosempi ja sen ääni on jotain aivan mahtavaa. ;)

Syntikka vai rummut?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

pasi

syntikka

paras biisi plastik levyltä?

emmi

toi on niin vaikee, joko odotus,maanantai tai sitten maailmanpyörä. en osaa valita noista sitä parasta :)

mikä on seuraavan mielestä paras plastikilta?
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

todella vaikea vastata koska se on musta apiksen paras levy! ja kaikki biisit on omalla tavallaan loistavia!

..mietitään.. maailmanpyörä ja odotus.. jooh. ne on kauniin tunnelmallisia, mut sit onneks voimakkaita kertosäkeiltään, sanat on kans juuri oikeaan aikaan oikeessa paikassa.

entäs sitten se vähiten paras kappale platikilta?
allekirjoittanut

punainen

Noidanmetsästäjä. Kun ostin levyn kuuntelin sen ekaa kertaa yöllä läpi olkkarissa yksikseni. Tohon biisin mennessä Apulanta oli onnistunut viemään mut kylmään plastikkimaailmaan ja toi biisi vaan sopi mun fiiliksiin niin täydellisesti silloin (ja vieläkin) ja jo biisin alkumetreillä mun vatsasta oikein kouraisi ja jotain lankaa siellä sydämenpohjalla vedettiin. On muuten varmaan Apiksen tutannosta biisi jota oon kuunnellu vähiten vaikka se on mielestäni parhaimpia,siksi etten haluaisi kuluttaa sitä loppuun...

Huonoin biisi heinola 10:ltä?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

pasi

käärmeet biisi! jotenkin se ei vain lähe..

sama kymysys seuraavalle :)

jouhu

Pyh...Käärmeet on yks parhaimpii heinolalta. Miulle tosi läheinen. :)
Mutta miusta ei-niin-hyv-biisi on ehkä...::) kaksoishuiput. Liian..ei vois sanoo siirappinen, mutta jotenkin imelä.

Uskaltaisitko nähä miut livenä? ;)

[tuuli]

kyllähän mä uskaltaisin, mutta ei siitä välttämättä mitään tulis, ku oon uudessa porukassa aika ujo..

no uskaltaisitko nähdä MINUT livenä? :D
allekirjoittanut

jouhu

Tottakai voisin! :) Mutta miekin oon aikas ujo uudessa porukassa.

Milloin meininki on parhaimmillaan?

Lerppa

Yöllä.

Onko huoneessasi esillä omia kuviasi? Entä omatekemää taidetta? (maalauksia, piirroksia tms..)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

no ei ole omiakuvia! eeikä kun onpas, semmonen missä oon mun kahden serkun kanssa, se on koulussa otettu sellanen kaverikuva juttu. mut se on joku pari vuotta vanha ja häpeen näin jälkeen päin itseäni. :)
ja sitten ns omaa taidetta on silleen että mulla on pari omaa tekemää apulanta taulua, semmonen mis on pelkkää tonia ja sitten semmonen missä on koko lanta. :)
eipä muuta.

kirjotatko yleistä päiväkirjaa, siis niinkun esmes livejournaliin tai vastaavaan?
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Peilissäkin on jo tarpeeks! Äiti yritti riparini aikaan koristella huoneeni omilla kuvillani mutta ne lensi tietysti heti pois. On mulla kyllä yks vauvakuva,vanha kaverikuva esillä...Aattelin kyllä että vois laittaa läpällä yhen kuvan missä oon mä ja Tuukka, joka on yks kauheimmista kuvista mitä musta on ja Tuukkakin on siinä ei-yhtään-itsensä näköinen...Omaa taidetta löytyy yks askartelutyö.

sama.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.